Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Φλώρινα: Τα ΚΑΠΗ και τα σχολεία βάζουν ξανά το... τρένο στις ράγες!

Σε τροχιά… επανασύνδεσης βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, η οποία έχει διακοπεί εδώ και μερικούς μήνες...

Μαθητές και ηλικιωμένοι θα αποτελέσουν το ‘’όχημα’’ για την υλοποίηση ενός εναλλακτικού ‘’πράσινου’’ επιχειρησιακού σχεδίου, που θα εγγυηθεί τη βιωσιμότητα και ανταποδοτικότητα της γραμμής, με στόχο την επαναλειτουργία της στις αρχές του Φθινοπώρου.

Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Δημαρχικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θόδωρος Καρτσιώτης, η εκπρόσωπος της Κίνησης Φίλων Τρένου Άννα Σπύρτου και ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Χρήστος Μάτης.

Όπως αποφασίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διαμορφώσει θεματικά πακέτα μονοήμερων ή διήμερων εκδρομών περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε περιοχές όπως το Εθνικό Πάρκο των Πρεσπών, το Κέντρο Προστασίας της Αρκούδας Αμυνταίου και τα λιγνιτορυχεία της ΔΕΗ.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προωθήσει τα προγράμματα προς αξιοποίηση στα ΚΑΠΗ, ενώ οι διευθύνσεις εκπαίδευσης θα τα αξιοποιήσουν αντίστοιχα στις σχολικές εκδρομές. Η αποδοχή αυτών των προγραμμάτων εκτιμάται ότι θα είναι επαρκής για να τεκμηριώσει τη βιωσιμότητα της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας.

«Σαν δήμος θα προωθήσουμε την ιδέα, για να διεκδικήσουμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος από τη μία πλευρά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών από την άλλη», δήλωσε ο κ.Μπουτάρης.

«Στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών, αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής», επισήμανε ο κ.Βούγιας.

Στη σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης και οι δυνατότητες για την επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με άλλες βαλκανικές πρωτεύουσες και η επιθυμία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποκαταστήσει μία υγιή και βιώσιμη διακρατική σιδηροδρομική συνεργασία.

2 σχόλια:

  1. ολα αυτα θα τα κανει ο Ζηλια?Αυτος στομα εχει και μιλια δεν βγαζει!Και οταν θα μιλησει ψεμματα θα πει!Πριν ομως πραγματοποιησει ολα τα παραπανω,να μας πει ποσα ειναι τα κερδη απο το snowtrain?ενα εχω να πω ομως,υπαρχει και ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ για τα υπολοιπα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ "ΑΛΕΧ" ΟΤΙ Κ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ,ΑΥΤΟΣ Ο ΔΗΘΕΝ "ΕΞΥΓΙΑΝΤΗΣ,ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΗΣ Κ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΙΣΚΟΙ" (ΖΗΛΙΑ)ΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΩΤΑΤΑ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ.ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΑΞΙ ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ. ΟΧΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΠΟΛΛΩΝ ΥΜΕΤΕΡΩΝ,ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ,ΤΣΑΤΣΩΝ Κ ΑΘΛΙΩΝ ΓΛΕΙΦΤΩΝ. ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ"Κ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ" Κ "Ο ΤΡΟΧΟΣ ΓΥΡΙΖΕΙ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ Κ ΘΑ ΓΕΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Κ ΜΙΣΘΩΤΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ!!!! ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΥΤΕ ΕΛΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή