Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Απεργία διαρκείας στους Βουλγαρικούς σιδηροδρόμους


Απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας, από την ερχόμενη Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, κήρυξε σήμερα το συνδικάτο των εργαζομένων στον δημόσιο οργανισμό "Βουλγαρικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι" (BDJ).  Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συνδικάτου Πέταρ Μπούνεφ, η κινητοποίηση αυτή, στο... πλαίσιο της οποίας δεν θα κινείται κανένα τρένο στη χώρα, από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, είναι επιβεβλημένη, εξαιτίας των σχεδίων της διοίκησης του οργανισμού- μεταξύ άλλων- για την απόλυση δύο χιλιάδων μελών του προσωπικού.

Τα μέτρα που σχεδιάζει να λάβει η διοίκηση, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, θα επηρεάσουν αρνητικά κι όχι θετικά τις προσδοκίες για εξυγίανση του προβληματικού δημόσιου οργανισμού, προκαλώντας σοβαρές δυσκολίες στη μετακίνηση του πληθυσμού, μεγάλος μέρος του οποίου χρησιμοποιεί καθημερινά το τρένο για τη μετακίνησή του για δουλειά σε άλλη πόλη.

Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, εκπρόσωποι των συνδικάτων του BDJ ζήτησαν, εκ των προτέρων, συγγνώμη από τους Βούλγαρους πολίτες για την ταλαιπωρία, ενώ επέρριψαν ευθύνες στη διοίκηση για κακοδιαχείριση, αλλά και για απροθυμία να διαπραγματεύεται και να υπογράψει τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος των κρατικών σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Βλαντιμίροφ κατηγόρησε, σήμερα, από τηλεοράσεως, τα συνδικάτα, ότι "θέλουν να κάνουν κουμάντο στους πάντες στην εταιρεία, ενώ δεν φέρουν καμιά ευθύνη για τη μοίρα της".

Επανέλαβε δε τις πάγιες θέσεις της διοίκησης ότι "οι μεταρρυθμίσεις αποτελούν μονόδρομο, επειδή η εναλλακτική λύση είναι η χρεοκοπία του υπερχρεωμένου οργανισμού".

Τα χρόνια οικονομικά προβλήματα των σιδηροδρόμων έλαβαν κρίσιμες διαστάσεις με την πτώχευση, πριν από τρία χρόνια, του μεγάλου χαλυβουργείου "Κρεμίκοφτσι", ανατολικά της Σόφιας, καθώς η μεταφορά μεγάλου μέρος των πρώτων υλών γινόταν με εμπορικές αμαξοστοιχίες του BDJ (περίπου το 1/3 των τρένων).

Τα προβλήματα, όπως επισημαίνουν πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές, οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο, μετά την πρόσφατη απόφαση του υπουργού Οικονομικών Συμεών Ντιάνκοφ για "πάγωμα" δανείου της Παγκόσμιας Τράπεζας προς το BDJ έως την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης του οργανισμού.

Η επικείμενη απεργία των Βούλγαρων σιδηροδρομικών έρχεται σε μία ιδιαίτερα δυσάρεστη στιγμή για την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μπόικο Μπορίσοφ, ο οποίος, εκτός από τις απεργίες των σιδηροδρομικών έχει ν' αντιμετωπίσει και την εκστρατεία πανεθνικής διαμαρτυρίας, που έχουν εξαγγείλει τα μεγαλύτερα συνδικάτα της Βουλγαρίας (ΚΝΣΒ και Ποντκρέπα) εξαιτίας της πρωτοβουλίας του κ. Ντιάνκοφ για πρόωρη αύξηση συνταξιοδότησης στη Βουλγαρία κατά έναν χρόνο (το 2012).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου