Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή χρονιά με υγεία !

Το 2011 φεύγει σε λίγη ώρα .Μια χρονιά που δεν θα μείνει χαραγμένη στις μνήμη μας για τα καλά της αλλά περισσότερο για τις απίστευτες καταστάσεις που ζήσαμε σαν εργαζόμενοι και σαν πολίτες δεχόμενοι την χειρότερη επίθεση στα δικαιώματα μας , στο όνομα της οικονομικής κρίσης που άλλοι δημιούργησαν και άλλοι βρέθηκαν τελικά να  πληρώνουν .
Το δικαίωμα όμως στο όνειρο , την προσδοκία και την ελπίδα δεν θα μας το στερήσουν .
Ευχόμαστε σε όλους τους συναδέλφους και τις οικογένειες τους  , καλή χρονιά με υγεία και καλά και ασφαλή ταξίδια .
Το 2012 ας είναι η χρονιά των ανατροπών σε όλα τα επίπεδα!
Με ενότητα , αλληλεγγύη και ομόνοια μεταξύ μας είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε  να ανατρέψουμε τα πάντα    !

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Αντιδράσεις ΝΔ και ΣΥΝ για ανακοινώσεις Ρέππα

<<Ανοίγουν την πόρτα για μαζικές απολύσεις>>
Οι ανακοινώσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δ. Ρέππα για την αξιολόγηση των δημόσιων υπαλλήλων και την αναδιοργάνωση του Δημοσίου προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις από τη ΝΔ και ΣΥΝ. Η ΝΔ υποστήριξε ότι οι ανακοινώσεις ανοίγουν την πόρτα για μαζικές απολύσεις, ενώ ο ΣΥΝ διαφώνησε με την συμμετοχή ιδιωτικών ελεγκτικών εταιρειών στη διαδικασία αξιολόγησης.

Εν αναμονή της πράξης Νομοθετικού περιεχομένου

Με ανυπομονησία πλέον περιμένουμε την πράξη Νομοθετικού περιεχομένου που θα σφραγίσει την εξαίρεση του κλάδου απο τον θεσμό της εφεδρείας.
Προοπτικές όμως ανοίγονται και για το μισθολογικό κομμάτι , αφού υπάρχουν δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι στο χτεσινό Υπουργικό Συμβούλιο αποφασίστηκε και < Να μην εφαρμοστεί για τις ΔΕΚΟ το πλαφόν αμοιβής που επιβάλλεται ανά εκπαιδευτική βαθμίδα υπαλλήλων, αφού σε κάποιες από αυτές υπάρχουν άτομα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με υψηλή εξειδίκευση όπως για παράδειγμα στην ΕΑΒ 
Καταργείται  στις δημόσιες επιχειρήσεις που δεν υπάγονται στο νόμο για τις ΔΕΚΟ το πλαφόν των 1.900 ευρώ αν αυτό οδηγεί σε μείωση αποδοχών η οποία φτάνει κάτω από το 65% όσων έπαιρναν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι στις 31/12/2009.>
Στον σιδηρόδρομο και στα μέσα σταθερής τροχιάς , υπάρχουν  ειδικότητες που έχουν υψηλή εξειδίκευση.
Εμείς οι μηχανοδηγοί καθώς και οι συνάδελφοι οδηγοί μέσων σταθερής τροχιάς  είμαστε σίγουρα μία από αυτές .

Αξιολόγηση και απολύσεις στο Δημόσιο

Μνημόνιο συνεργασίας με τη γαλλική κυβέρνηση και την Τask Force
Eτος αναδιάρθρωσης της Δημόσιας Διοίκησης με αξιολόγηση των υπηρεσιών της (υπουργείων, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ), αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της, θα είναι το 2012. Η νέα χρονιά σηματοδοτεί αλλαγές που, στο...  βάθος, ανοίγουν την πόρτα των απολύσεων σε όσους υπαλλήλους κριθούν ανεπαρκείς. Για πρώτη φορά ιδιωτικές εξειδικευμένες εταιρείες αξιολόγησης προσωπικού υπό τη θεσμική εγγύηση του ΑΣΕΠ θα σαρώσουν όλες τις δομές του κράτους, μέσα σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και δράσεις, που θα αποτυπωθούν σε νομοσχέδιο για την αναμόρφωση του κράτους το οποίο θα έλθει προς ψήφιση στη Βουλή περί τα μέσα Ιανουαρίου.

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Εξαιρούνται οι Μηχανοδηγοί από την εργασιακή εφεδρεία

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των βραδινών δελτίων ειδήσεων ,με πράξη Νομοθετικού περιεχομένου που θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες ,  οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , οι σταθμάρχες , οι κλειδούχοι και το προσωπικό ασφαλείας του ΟΣΕ εξαιρούνται απο την εργασιακή εφεδρεία . Εξαιρούνται και οι οδηγοί απο ΟΣΣΥ , ΣΤΑΣΥ .
Επίσης αποφασίστηκε οι περικοπές των αμοιβών σε δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς που δεν είναι εισηγμένοι στο Χρηματιστήριο να μην εφαρμοστούν όπως προέβλεπε ο νόμος, δηλαδή με μέσο όρο αποδοχών τα 1.900 ευρώ το μήνα αλλά να ισχύσει και για αυτούς η μείωση έως 35% όπως ισχύει και για τους εργαζόμενους στις εισηγμένες στο Χρηματιστήριο ΔΕΚΟ.
Στη μείωση του 35% περιλαμβάνονται και οι μειώσεις που έγιναν από τα τέλη του 2009, που σημαίνει πως εάν ένας εργαζόμενος είχε μείωση αποδοχών μέχρι σήμερα 20%, η μείωση που θα προκύπτει τώρα θα είναι 15%. 
(Θα πρέπει να δούμε πρακτικά τι σημαίνει αυτό και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
πηγή newsit.gr     http://goo.gl/6gHyD

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Μισθοδοσία Ιανουαρίου - Νέα μείωση της προκαταβολής

Το Δεκέμβρη ήταν 10% .Το Γενάρη η προκαταβολή των σιδηροδρομικών θα μειωθεί εκ νέου , αφού θα υπολογιστεί με βάση τις νέες τακτικές αποδοχές που προκύπτουν από την παράνομη εφαρμογή του μισθολογίου .Τι και αν νομικοί κύκλοι επεσήμαναν την καραμπινάτη παρανομία με την κατάργηση της Υπογεγραμμένης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (και επιπλέον ιδιαίτερα με την εφαρμογή του Ν.3899 πριν την προσαρμογή του ενιαίου , που είχε σαν αποτέλεσμα επιπλέον μειώσεις του 10% και σε αυτούς που οι αποδοχές τους δεν ξεπέρασαν τα 1800Ε!!!!).Τι και αν όλες οι άλλες ΔΕΚΟ εφήρμοσαν διαφορετικά το ενιαίο μισθολόγιο.
Εδώ είναι σιδηρόδρομος και οι Διοικήσεις κάνουν ότι γουστάρουν .
Όπως ότι γούσταραν έκαναν όταν έκαναν εκκαθάριση του φόρου στις 16 Δεκέμβρη ! Αποτέλεσμα ; Πολλοί να κληθούν να καταβάλλουν μεγάλα ποσά με την φορολογική τους δήλωση πολύ απλά γιατί οι κλίμακες δεν είχαν ποτέ προσαρμοστεί  στα νέα δεδομένα .Απλά με αυτόν τον τρόπο υπήρξε επιστροφή φόρου σε πολλούς σιδηροδρομικούς ή και καθόλου κρατήσεις για εφορία που επέτρεψαν να υπάρξουν μικρές εξοφλήσεις στις 16 Δεκέμβρη , εξοφλήσεις  που έκρυψαν επιμελώς το παράνομο των πράξεων .Τώρα όμως θα φανεί η πραγματικότητα σε όλη της την διάσταση, αφού την Παρασκευή η προκαταβολή θα έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα .
Επιπλέον από 1.1.2012 θα κρατιέται από την μισθοδοσία άμεσα  ο κεφαλικός φόρος (αλληλεγγύης ) , ενώ θα εφαρμοστεί και η νέα φορολογική κλίμακα με το αφορολόγητο των 5.000 Ε μόλις , ενώ θα συνεχίσει η παρακράτηση του 1% υπέρ των ανέργων.
Παράδειγμα .....

Επιστολή ΠΕΠΕ

Επιστολή -  απάντηση για το θέμα με το σύστημα διαχείρισης καυσίμων που ανέδειξε και το στέκι  , απέστειλε σήμερα η ΠΕΠΕ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΔΙΚΑΜ).


Δημοσιεύουμε την επιστολή 

Μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης - πρόβλημα με Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω.

Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί του Μηχ/σιου Αλεξ/πολης αφού καθυστερεί πάρα πολύ η πληρωμή των χρημάτων που έχουν καταβάλει για  φαρμακευτικές και ιατρικές δαπάνες  από το Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι εκκρεμούν αιτήσεις συναδέλφων από τον Ιούλιο του 2011 (!!!).
Η Π.Ε.Π.Ε. θα πρέπει να δει και αυτό το θέμα .

Εργασιακή εφεδρεία

Ανησυχία επικρατεί για το θέμα της εργασιακής εφεδρείας καθώς λήγει τις επόμενες μέρες η προθεσμία που είχε δοθεί  για να συγκροτηθούν οι λίστες με όσους πληρούσαν τις προϋποθέσεις για να ενταχθούν στο καθεστώς  .
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει γίνει καμία τέτοια ενέργεια ενώ δεν έχει κινηθεί και η διαδικασία για την έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων.Ωστόσο δεν  έχει κατατεθεί και καμία τροπολογία που να εξαιρεί το προσωπικό που εργάζεται στο σιδηρόδρομο απο την εφεδρεία , όπως  είχε δηλώσει και ο νέος Υπουργός Υποδομών κ. Βοριδής.Ακόμα και αν επρόκειτο για στοχευμένες παρεμβάσεις  καμία νομοθετική πράξη δεν έγινε ή φαίνεται άμεσα στον ορίζοντα, με αποτέλεσμα να είναι όλα στον αέρα!
Την ανησυχία εντείνει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 262 /16.12.2011     http://goo.gl/MpcGN , και που στο άρθρο 3 παρ 8 αναφέρει << Εφόσον εκ των υστέρων διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι κατά την ως άνω ημερομηνία εργαζόμενος πληρούσε τις προϋποθέσεις της παραγράφου 3, τίθεται σε εφεδρεία με διαπιστωτική πράξη η ισχύς της οποίας ανατρέχει στην 1.1.2012.>>.
Πράγμα που σημαίνει με λίγα λόγια ότι μπορεί συνάδελφοι να εργάζονται κανονικά , κάποια στιγμή να διαπιστώσει η Υπηρεσία (ή και ακόμα όταν καταθέσουν χαρτιά για συνταξιοδότηση ) ότι συνέτρεχαν λόγοι για να ενταχθούν σε εφεδρεία και να τους εντάξει στο καθεστώς αναδρομικά απο 1.1.2012( με ότι αυτό συνεπάγεται και με μισθολογικές κρατήσεις κτλπ).
Εμείς αναφέρουμε  το   σοβαρό θέμα που έχει προκύψει (γνωστό στους συνδικαλιστικούς κύκλους ).

Τι γίνεται με τα σιδηροδρομικά έργα και την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;(Νέα επερώτηση)

Επερώτηση της Δημοκρατικής Συμμαχίας , που υπογράφεται απο 4 βουλευτές και 
Θέμα: Γιατί επικρατεί σιωπή για τα σιδηροδρομικά έργα και την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Ερώτηση Π. Λαφαζάνη


Ερώτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο  του Παν. Λαφαζάνη για εργαζόμενες - εργαζόμενους σε  ΟΣΕ -ΕΛΤΑ- ΟΤΕ που μείναν χωρίς δουλειά και σύνταξη λόγω νέας ερμηνείας του Ν.2084 /1992.


Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

Έρχεται νέα φοροκαταιγίδα το 2012. Θα την αντέξεις;

- Μείωση του βασικού αφορολογήτου ορίου εισοδήματος κατά 58,3% ή κατά 7.000 ευρώ. από τα 12.000 στα 5.000 ευρώ.
- Μείωση του αφορολογήτου για τους φορολογούμενους ηλικίας μέχρι 30 ετών, τους συνταξιούχους άνω των 65 ετών και τα άτομα με ειδικές ανάγκες που έχουν φέτος ετήσιο εισόδημα μέχρι 9.000 ευρώ, από τα 12.000 στα 9.000 ευρώ.

Έως και 3 χρόνια αυξάνονται τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης το 2012

Αυξήσεις - φωτιά, για τους πιο τυχερούς κατά 6 μήνες και για τους πλέον άτυχους έως και 3 χρόνια στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και τα απαιτούμενα έτη ασφάλισης φέρνει το νέο έτος, σε χιλιάδες συνταξιούχους. Όχι, δεν πρόκειται για νέα ασφαλιστική μεταρρύθμιση, χωρίς βέβαια και αυτή να αποκλείεται εντός του δύσκολου ασφαλιστικά και όχι μόνο, 2012. Πρόκειται για την εφαρμογή του νόμου Λοβέρδου – Κουτρουμάνη που ψηφίστηκε το 2010 και προβλέπει αυξήσεις σε όρια ηλικίας και έτη ασφάλισης, με δόσεις, έως το 2015. Μέχρις ότου δηλαδή, εφαρμοστούν για όλους τους ασφαλισμένους οι γενικοί όροι συνταξιοδότησης, δηλαδή η συμπλήρωση του 65ου έτους ηλικίας, παράλληλα με τη συμπλήρωση 40 ετών ασφάλισης.

Χριστουγεννιάτικη κατάληψη στους ιταλικούς σιδηροδρόμους

Οκτακόσιοι εργαζόμενοι στα νυχτερινά τραίνα των Ιταλικών Σιδηροδρόμων συνεχίζουν την κατάληψη σε πύργο του κεντρικού σταθμού του Μιλάνου, για να διαμαρτυρηθούν κατά της απόλυσης τους, που τούς ανακοινώθηκε λίγο πριν τις γιορτές.
Λόγω της μείωσης των επιβατών, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να περικόψουν κατά τουλάχιστο 30% των αριθμό των μεταμεσονύκτιων τραίνων και να διακόψουν την σύμβαση με την εταιρία, στην οποία είχε ανατεθεί η διαχείριση του όλου τομέα.

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Ενημέρωση για Σύστημα Διαχείρισης Καυσίμων από ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Εγκύκλιο με την Οργάνωση της Διαχείρισης Καυσίμων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για την οποία θα λάβουν ενυπόγραφα γνώση όλοι οι Μηχανοδηγοί και Μηχανοστασιάρχες απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ .Θα ισχύει μέχρι τον εκσυγχρονισμό ων εγκαταστάσεων πετρελαιοδότησης και την αυτοματοποίηση της διαδικασίας.
Στην επιστολή που απεστάλη στις 22/12/2011 (αρ .Πρ. 1652675) αναφέρεται....Λόγω των ήδη αυξημένων προβλημάτων στη διαδικασία της διακίνησης και καταμέτρησης των Καυσίμωνκαθώς και των αποκλίσεων στις καταναλώσεις ομοίων Μονάδων επισημαίνεται ότι αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του μηχανοδηγού του Συρμού που παραλαμβάνει καύσιμα να ελέγξει ότι όλο το καύσιμο τροφοδοτήθηκε στην Κινητήρια Μονάδα , ότι ο Μετρητής της αντλίας λειτουργεί και ότι η ποσότητα που ελέγχει και προσυπογράφει με πλήρη ευθύνη του , παραλήφθηκε στο ντεπόζιτο της Κινητήριας Μονάδας.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Πατριαρχικὴ Ἀπόδειξις ἐπὶ τοῖς Χριστουγέννοις (2011)

Σκεφτήκαμε διάφορες αναρτήσεις με  ευχές(πρωτότυπες δήθεν)  , ψάξαμε όλο το Διαδίκτυο .Φευ όμως .Δεν μας ενθουσιάζουν.
Για αυτό και αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στις παραδόσεις δημοσιεύοντας  το μήνυμα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου για τα Χριστούγεννα. Από την καρδιά της Ορθοδοξίας , το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες.Δεν θα το βρείτε στα πολυδιαφημισμένα blogs , δεν θα το προβάλλουν τα εγχώρια ΜΜΕ .
Αξίζει πραγματικά να το διαβάσετε .Χρόνια Πολλά σε όλους !

Ἀδελφοὶ καὶ τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,

Ἄγγελοι ψάλλουν τὰς τρεῖς μεγαλειώδεις ταύτας διακηρύξεις καὶ ἡ μεγίστη πλειονότης τῶν ἀνθρώπων, ἂν καὶ ἑορτάζει Χριστούγεννα, δὲν δύναται νὰ ἀντιληφθῇ τὸ νόημα τοῦ ἀγγελικοῦ αὐτοῦ ὕμνου

Προϋπολογισμός 2012 για ΟΣΕ - ΟΑΣΑ

Αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών και του σιδηροδρόμου, περιλαμβάνει ο Προϋπολογισμός του 2012. Σύμφωνα με αυτόν, ο όμιλος του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να καταφέρει ένα θαύμα. Επειδή όμως κανένας Προϋπολογισμός δεν έχει επιτύχει τους στόχους του, θεωρείται απίθανο να μπορέσουν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕ να εξασφαλίσουν τραπεζικό δανεισμό, με ίδια κεφάλαια.

Το εφιαλτικό έτος 2011


*του Γιώργου Δελαστίκ
Να πάει και να μην έρθει ποτέ ξανά χρονιά τόσο απαίσια όσο αυτή που τελειώνει! Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι για τους Ελληνες το 2011 ήταν σίγουρα η χειρότερη χρονιά μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου και του Εμφυλίου Πολέμου. Ολος ο λαός μας όχι μόνο υπέστη τη βιαιότερη πτώση του βιοτικού του επιπέδου τα τελευταία εξήντα χρόνια, αλλά και μπήκε επιπλέον σε τροχιά οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης που για την ώρα δείχνει να τον οδηγεί στα Τάρταρα χωρίς ελπίδα διαφυγής. Η διακυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου απεδείχθη ολέθρια. Σε βαθμό μάλιστα τέτοιο που οι επίδοξοι διάδοχοί του στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ θεωρούν απολύτως αναγκαίο

To 2011 σε 3 λεπτά

Από τον καταστροφικό σεισμό και το τσουνάμι της Ιαπωνίας στην «αραβική άνοιξη» και την ανατροπή των απολυταρχικών καθεστώτων σε χώρες όπως η Λιβύη, η Αίγυπτος και η Τυνησία... 
Από τους Έλληνες Αγανακτισμένους στην πλατεία Συντάγματος και σε πολλές ακόμα πλατείες σε όλη τη χώρα, στην αδικοχαμένη Amy Winehouse και το δυσαναπλήρωτο κενό που άφησε στην παγκόσμια μουσική σκηνή... 
Από την ανακοίνωση του Μπαράκ Ομπάμα για τον θάνατο του τρομοκράτη Οσάμα μπιν Λάντεν στην αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από το Ιράκ...Το 2011 ήταν μια χρονιά αντίστασης, επανάστασης και μνήμης... Ένα έτος που φεύγει σε λίγες ημέρες, αφήνοντας ανάμεικτα συναισθήματα σε όλο τον κόσμο. Άλλες -μικρές- και άλλες -πιο μεγάλες- ιστορίες και γεγονότα συνέθεσαν ένα εκπληκτικό και ταυτόχρονα συγκινητικό «αμάλγαμα» εικόνων εκπληκτικής δύναμης, τις οποίες το Google συγκέντρωσε σε ένα εξαιρετικό βίντεο, διάρκειας περίπου τριών λεπτών, μέσα από το οποίο περνάει όλη η φετινή χρονιά και οι σημαντικότερες στιγμές της.
Απολαύστε το...

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Με το τρένο δεν μεταφέρεσαι , ταξιδεύεις !

Η «Ωτομοτρίς»! Η αυτοκινητάμαξα που έγινε συνώνυμη του όρου, η De Dietrich, με την υπεροχή της σε ταχύτητα, άνεση και αξιοπιστία συνετέλεσε μεταπολεμικά στην αποκατάσταση της θέσης των ΣΠΑΠ έναντι των άλλων μεταφορών . Κατασκευασμένες από την Γαλλική DeDietrich Ferroviaire (που σήμερα ως μέρος της ALSTOM κατασκευάζει οχήματα του TGV), oι 13 μετρικές τριπλές αρθρωτές δηζελο-μηχανικές αυτοκινητάμαξες τύπου Β'+2+2+Β'dm είχαν ισχύ 640ΗΡ και 95 θέσεις εκ των οποίων 21 στην Α' θέση και πήραν την αρίθμηση 3ΑΚ 640.01 έως 13 (αργότερα 6401 -- 13). Μαζί αγοράστηκαν και 3 ρυμουλκούμενες όμοιες επιβατάμαξες (ΑΡ000.11 -- 13) των 61 θέσεων από τις οποίες η Α'θέση διέθετε και πανοραμική θέα.
Οι Α/Α De Dietrich κυκλοφόρησαν το 1951 και κυριάρχησαν στα ταχέα επιβατικά δρομολόγια μέχρι το 1985, οπότε άρχισε η αντικατάστασή τους από τις Α/Α Ganz-Mavag. Με τελευταία την 640.05, μέχρι το 1990 είχαν αποσυρθεί όλες. Τρείς από αυτές διατηρήθηκαν, χωρίς να είναι σήμερα καμμιά σε λειτουργική κατάσταση. Η 640.03 αποτελεί έκθεμα του Σιδηροδρομικού Πάρκου Καλαμάτας. Η 640.05 σώζεται στο Μηχανοστάσιο Τρίπολης. Η πιό γνωστή σαν 640.02 αφού αρχικά επισκευάστηκε και αποκαταστάθηκε χαρακτηρίστηκε ως μουσειακή-εκδρομική και συνέχισε για αρκετά χρόνια να εντυπωσιάζει με την παρουσία της σε εκδηλώσεις και ειδικές διαδρομές. Σήμερα πλέον, λίγο πρίν καταστραφεί εντελώς, κατάφερε να βρεί χώρο να στεγαστεί στο Μηχανοστάσιο Καλαμάτας.
Πορτραίτο φτιαγμένο από σκηνές ταινιών του Ελληνικού Κινηματογράφου και από προσωπικές video-λήψεις φίλων του σιδηροδρόμου .

Ευχές από ΔΑΚΕ - Έλξης




Ευχές από ΔΑΚΕ - 'Ελξης σε όλους τους μηχανοδηγούς .
(κλικ στην εικόνα για μεγένθυση).

Όπως μόνο οι Μακεδόνες ξέρουν!

Φωτογραφίες από την βραδινή συγκέντρωση  των συναδέλφων την προηγούμενη μέρα της συνεδρίασης του Σ.Τ.Α. της ΠΕΠΕ.

Οι Μακεδόνες συνάδελφοι ήταν για άλλη μια φορά άψογοι στην φιλοξενία τους !


Δέστε περισσότερες φωτογραφίες...
(κλικ στις φώτο για μεγέθυνση)

Ευχές από Π.Ο.Σ. - Σ.Σ. Λαρισαϊκό

                                                                 2 0 1 2 
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ & «ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ» ΧΡΟΝΙΑ 
ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ & ΠΡΟΟΔΟ  
  Χ Ρ Ο Ν Ι Α     Π Ο Λ Λ Α 
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ    
 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ        ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ 23/12/2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της ΠΟΣ όπου αναφέρονται λεπτομέρειες απο την χτεσινή συνάντηση με τον Γ.Γραμματέα του Υπ. Οικονομικών κ. Πλασκοβίτη.Επίσης ανακοινώνεται η αναστολή των κινητοποιήσεων που είχαν προγραμματιστεί για την επόμενη βδομάδα.

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Tα αποτελέσματα της διάλυσης

Ως γνωστόν η έκδοσή των εισιτηρίων στους σταθμούς του Προαστιακού (αλλά και σε πολλούς άλλους περιφερειακούς σταθμούς) έχει δοθεί σε ιδιώτες .Το περιστατικό που αναφέρεται στο zougla.gr αλλά και σε άλλα blogs και ιστότοπους είναι χαρακτηριστικό της διάλυσης που επικρατεί, αφού δεν υπάρχει κανένας κεντρικός συντονισμός.Φυσικά όλοι βρήκαν ευκαιρία να στάξουν χολή για τον κρατικό φορέα .Αγνοώντας ότι δεν είναι υπάλληλοι του όσοι εργάζονται στον σταθμό Παλλήνης!
Διαβάζουμε στο zougla.grΑπίστευτη ταλαιπωρία αλλά και εξοργιστικά γεγονότα έμελλε να ζήσουν δεκάδες πολίτες που προτίμησαν να πάρουν σήμερα τον προαστιακό.

Έρχονται απολύσεις ;

Ποια εφεδρεία; Το μέτρο-φούσκα που εφευρέθηκε για να λειτουργήσει ως στάχτη στα μάτια της Τρόικας όχι απλά δεν προχώρησε αλλά φαίνεται να γυρνάει μπούμεραγκ και να οδηγεί απευθείας σε απολύσεις καθώς η ελληνική κυβέρνηση έβαλε την υπογραφή της για να πάρει δάνειο αναφέροντας συγκεκριμένο αριθμό εργαζομένων που θα αποχωρήσουν από το Δημόσιο.
Ο Αλέξης Μητρόπουλος ήταν κάτι παραπάνω από συγκεκριμένος μιλώντας το πρωί στον Νίκο Ευαγγελάτο στον Flash, έρχονται απολύσεις, είπε χωρίς περιστροφές και μάλιστα μίλησε για συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων:(*Αναδημοσιεύουμε από το newsit.gr)

Σχετικά με το δώρο Χριστουγέννων

Αναστάτωση έχει δημιουργηθεί με το δώρο Χριστουγέννων , καθώς οι συνάδελφοι βλέπουν άλλους με μεγαλύτερο εισόδημα να έχουν πάρει δώρο , ενώ άλλοι με μικρότερο όχι.
Εξηγούμε για άλλη μια φορά.
Δώρο πήραν όσοι είχαν σύνολο αποδοχών για το έτος 2011 μέχρι 36.000Ε μεικτά.
Σε αυτά ΔΕΝ υπολογίζονται αναδρομικά (άδειας Φεβρουαρίου και δικαστικές αποφάσεις ) καθώς και οι υπερωρίες .

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Απολογίες για ταχύτητες

Σωρηδόν πέφτουν τις τελευταίες μέρες οι απολογίες για τις ταχύτητες σε όλα τα μηχανοστάσια.
Τελικά είναι να απορεί κανείς .Μέχρι το πολύ κοντινό χτες οι Διοικητικοί μας παράγοντες μετέφεραν σε όλα τα κλιμάκια το σαμποτάζ που κάναν οι μηχανοδηγοί στα δρομολόγια.
Δικαιολογίες για λευκές απεργίες από τον κλάδο έλξης (επειδή μας κόψανε την ανάκτηση κτλπ) που σαμποτάρει τα σχέδια αναδιοργάνωσης και εξυγίανσης της εταιρείας .
Αυτοί οι μηχανοδηγοί άλλωστε φταίγανε για όλα .
Τώρα όμως οι απολογίες έρχονται με ....αναδρομική ισχύ (ακόμα και 2 και 3 μήνες πίσω).
Και διαπιστώνει τελικά ότι οι μηχανοδηγοί όχι μόνο δεν κάνανε λευκή απεργία , αλλά τρέχανε για να καλύψουν τα κενά που δημιουργούσε η Διοικητική ανεπάρκεια .
Φυσικά η αγωνία είναι να μην φανούν τίποτα miesens στον ορίζοντα για το τροχαίο υλικό που πιθανολογείται να  έχει αστοχία .Για αυτό και πάνε να χρεώσουν με τις απολογίες τον κλάδο .
Κύριοι αν έχετε κότσια , απολογία και για άλλα μέρη του δικτύου .
Επειδή εμείς δεν συμφωνούμε με τις παραβιάσεις , αν η Διοίκηση είναι σοβαρή να ψάξει και άλλα κομμάτια , όπου η χάραξη δεν βγαίνει με τίποτα με τις ταχύτητες που προβλέπει το εγχειρίδιο .
Θα περιμένουμε και θα επανέλθουμε .
Είμαστε ενοχλητικοί και μας αρέσει που διαπιστώνουμε τον εκνευρισμό τους.

Παρέλυσε το σιδηροδρομικό δίκτυο του Βελγίου

Μία μέρα πριν τη γενική απεργία στο δημόσιο τομέα του Βελγίου το μεγαλύτερο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου παρέλυσε από την απεργία των σιδηροδρομικών υπαλλήλων στα νότια της χώρας και στις...
Βρυξέλλες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρίας του δικτύου Infrabel πολύ λίγα δρομολόγια τρένων πραγματοποιούνται στη νότια περιοχή της Βαλλονίας, ενώ επηρεάζονται και ορισμένα δρομολόγια από και προς την πρωτεύουσα και την Φλαμανδία.

Απόφαση - βόμβα! Ναυαγεί η εφεδρεία; Το διοικητικό εφετείο εξαίρεσε εργαζόμενο από προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα

Ήταν να βγεί στην σύνταξη το 2013- Αναμένεται να γίνει σωρεία προσφυγών- Πανικός στο κυβερνητικό επιτελείο- Τυχαία η διαφοροποίηση Ρέππα;
Μια απόφαση του Διοικητικού Εφετείου της Αθήνας απειλεί να τινάξει στον αέρα το μέτρο της εφεδρείας το οποίο ούτως ή άλλως δεν έχει εφαρμοστεί όπως είχε εξαγγελθεί.
Αναδημοσιεύουμε από το newsit.gr
Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το περιεχόμενο των όσων υποστήριξε με την αγωγή του ο εργαζόμενος 

Έληξε η συνεδρίαση του ΣΤΑ στην Θεσσαλονίκη


Έληξαν χτες οι εργασίες του Συμβουλίου των Αντιπροσώπων που πραγματοποιήθηκαν για φέτος στην Θεσσαλονίκη .

Το στέκι θα δημοσιεύσει μαζί με τον προγραμματισμό δράσης  τα κυριότερα σημεία της συνεδρίασης που ασχολήθηκε με όλες τις εξελίξεις στον χώρο .

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ανακοίνωση Π.Ο.Σ.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Ο κατήφορος συνεχίζεται.
Είναι γνωστό ότι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών το Μάρτιο του 2011 υπέγραψε Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με τις Διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανεξάρτητα αν κάποιοι διαφωνούσαν ή συμφωνούσαν, αυτή η ΣΣΕ έληγε στις 31/12/2011 και παρήγαγε ένα συγκεκριμένο οικονομικό αποτέλεσμα για όλους τους Σιδηροδρομικούς.
Οι Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πρόσχημα την ψήφιση του νόμου 4024

Εκπόνηση μελετών βιωσιμότητας για τρία νέα έργα του ΟΣΕ

 Η εκπόνηση τριών  νέων έργων του ΟΣΕ: προέκταση του προαστιακού προς Λουτράκι, επαναλειτουργία του ενδομεσσηνιακού δικτύου, καθώς και ενεργοποίηση της γραμμής Κόρινθος - Μυκήνες - Αργός - Ναύπλιο, αποτέλεσε το αντικείμενο συνάντησης του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη με τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, στα γραφεία του οργανισμού στο Μεταξουργείο.
Aναδημοσιεύουμε απο το capıtal.gr .
Επιπλέον υπάρχει η πληροφόρηση ότι θα ξαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια προς Φλώρινα .Ο κ. Ζηλιασκόπουλος είχε συνάντηση με τον κ. Ψωμιάδη τις τελευταίες μέρες και  για αυτό το θέμα.

Οδηγία για χρήση έμμεσης πέδης

Προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα με τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει στους τροχούς των Η/Α Siemens , οι Διοικητικές Υπηρεσίες (του ΟΣΕ αυτή τη φορά )εξέδωσαν εγκύλιο με θέμα < Οδηγία χρήσης έμμεσης πέδης (πεπιεσμένου αέα στις Η/Α Sıemens. H εγκύκλιος την οποία υπογράφει ο κ. Τσιρόγλου αναφέρει .
Παρακαλούμε όπως παράσχετε στο προσωπικό έλξης , τις ακόλουθες οδηγίες , όσον αφορά την χρήση της έμμεσης πέδης (πεπιεσμένου αέρα).

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Αγωγές θα καταθέσει η ΠΕΠΕ


Συνεδρίασε σήμερα στη Θεσσαλονίκη το διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΠΕ. Ομόφωνα αποφασίστηκε η συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΠΟΣ αλλά και η ενίσχυση του αγώνα ενάντια στην παράνομη πράξη της κατάργησης της ΣΣΕ. Για τον σκοπό αυτό και αν δεν αλλάξει η στάση των διοικήσεων των εταιριών του ομίλου ΟΣΕ, η ΠΕΠΕ θα καταθέσει προσωπικές αγωγές κατά των υπευθύνων για την καταστρατήγηση των όρων της ΣΣΕ αλλά και των υπευθύνων για την παράνομη προσαρμογή και τις μειώσεις που επιβλήθηκαν με την εξόφληση Δεκεμβρίου.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι αύριο θα καταβληθεί το επίδομα των Χριστουγέννων σε όσους το δικαιούνται (36000 μικτές απολαβές χωρίς να υπολογίζονται μέσα σε αυτές οι αναδρομικές αποδοχές του 2010 και οι υπερωρίες).
Αύριο συνεδριάζει το συμβούλιο των αντιπροσώπων. Το στέκι με νεότερη ανάρτηση θα ενημερώσει αναλυτικά για τα όσα έχουν αποφασισθεί το διήμερο αυτό στην Θεσσαλονίκη.

Σοφία Σακοράφα ΄<Εξαιρετικά επικίνδυνη η κυβέρνηση Παπαδήμου>

Συνέντευξη της Σοφίας Σακοράφα , ανεξάρτητης εδώ και καιρό στο Κοινοβούλιο .
Επειδή την παρακολουθούμε πολύ καιρό και έχει δικαιωθεί για τις περισσότερες από τις απόψεις της , δημοσιεύουμε χτεσινή της συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία .

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Δ.Σ. - Σ.Τ.Α. ΠΕΠΕ

Συνεδριάζει αύριο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ στην Θεσσαλονίκη .
Την Τρίτη συνεδριάζει το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων .
Θα σας κρατήσουμε ενήμερους για τις εξελίξεις .

Συνέβησαν και αυτά !!!

Πραγματικά είναι να γελάει κανείς με την τραγωδία της μισθοδοσίας Δεκεμβρίου .
Σήμερα διαπιστώσαμε ότι έχει γίνει  κράτηση 10% (Ν.3899) σε συναδέλφους που είχαν συνολικές αποδοχές 1700 Ε !!!! (ο Νόμος ορίζει ότι η κράτηση γίνεται όταν ξεπερνάς τα 1800 σύνολο ).
Πέρα από την κωμική διάσταση του θέματος υπάρχουν σοβαρές προσωπικές ευθύνες σε όσους εφήρμοσαν αυτά τα πράγματα .
Προσωπικές ευθύνες ακόμα και σε συναδέλφους που ακολούθησαν προφορικές εντολές Διοικήσεων ( αν είναι ποτέ δυνατό για τέτοια θέματα ) και πειραματίστηκαν με τις ζωές εργαζομένων Χριστουγεννιάτικα .
Το ψάξαμε και γνωρίζουμε ότι το λογιστήριο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ρητά επισημάνει την παρανομία .Και φυσικά η απάντηση ήταν ο αποκλεισμός του από την διαμόρφωση της μισθοδοσίας .Το σύστημα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κλείσει από την Τετάρτη!!!! Την παρανομία σε όλο αυτό το σάπιο και θλιβερό σκηνικό γνώριζαν και οι Διοικήσεις .
Η μεγαλύτερη ευθύνη ανήκει σε αυτές  .Οι αγωγές όμως γίνονται κατά παντός Υπευθύνου.
Για να λύσουμε και την απορία .
Μα και φυσικά όλα αυτά ήταν γνωστά .
Γιατί δεν τα πρόλαβαν; 
Δεν γνωρίζουμε!

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Λεπτομέρειες για την μισθοδοσία

Έφτασαν τα εξοφλητικά στα μηχανοστάσια σήμερα οπότε μπορούμε να έχουμε μια ποιο καθαρή εικόνα για το έχει συμβεί με την μισθοδοσία  .Θα κάνουμε μια προσπάθεια να εξηγήσουμε στους συναδέλφους την εικόνα που φαίνεται στα εξοφλητικά (ποιο εύκολα λύνεται πάντως μια μαθηματική εξίσωση παρά καταλαβαίνεις πως και τι πληρώνεσαι με αυτήν την μάσκα της πληροφορικής).
Καταρχήν πρέπει να τονίσουμε ότι έχει γίνει η εκκαθάριση του φόρου για  το έτος 2011 , οπότε και σε πολύ μεγάλο μέρος συναδέλφων έχει κρατηθεί ελάχιστος ή και καθόλου φόρος (κωδ 957 ).Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα έχει επιστραφεί φόρος , οπότε ο κωδικός 957 έχει αρνητικό πρόσημο μπροστά στο ποσό .
Για αυτό το λόγο και οι εξοφλήσεις ήταν είτε οριακά αρνητικές είτε οριακά θετικές .
Με λίγα λόγια δεν φάνηκε αυτό το μήνα ολόκληρη η μείωση που έχει συντελεστεί στους μισθούς μας.
Από κει και πέρα

Μητρώο μηχανοδηγών Νο 3

Τις τελευταίες μέρες έχουν δοθεί από την Εταιρεία στους μηχανοδηγούς έντυπα στα οποία καλούνται να γράψουν τις μονάδες τροχαίου υλικού που είναι (και από πότε) πιστοποιημένοι , τις γραμμές εκμετάλλευσης που γνωρίζουν κτλπ.
Έχουμε εδώ και καιρό κάνει 2 αναρτήσεις με τα έγγραφα του Υπουργείου προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , που ζητούν στοιχεία για την συμπλήρωση του μητρώου μηχανοδηγών .
Και φυσικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , έκανε το απολύτως αναμενόμενο .Απευθύνθηκε στους μηχανοδηγούς να απαντήσουν !!!!Πολύ απλά γιατί δεν υπάρχουν αρχεία , γιατί ποτέ δεν έγινε μια σοβαρή δουλειά για την καταγραφή και αρχειοθέτηση των στοιχείων των μηχανοδηγών της .Μια πλήρη καταγραφή και χαρτογράφηση του κλάδου μας .
Αυτά άλλωστε γίνονται στις σοβαρές εταιρίες εκμετάλλευσης ..Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέχει έτη φωτός από αυτές .
Έχουμε ξαναγράψει .Καμιά καινοτομία .Καμία νέα διαδικασία .Καμιά πρωτοβουλία για την αναβάθμιση των Διοικητικών Υπηρεσιών.Και ο ΔΙΚΑΜ βρήκε πάλι την εύκολη λύση . Στείλτε να υπογράψουν και καταγράψτε !
Φυσικά και εμείς θα τους κάνουμε την χάρη .
Θα απαντήσουμε μονολεκτικά  < σε όλα> και θα τους αφήσουμε να ψάχνουν!
*Για να μην παρεξηγηθούμε .Οι εργαζόμενοι στην ΔΙΚΑΜ δεν φέρουν καμιά ευθύνη !Αυτή ανήκει εξ ολοκλήρου στους Διοικούντες .

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Παράνομος ο τρόπος εφαρμογής του μισθολογίου από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι Διοικήσεις σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άλλη μια φορά ήταν πρωτοπόρες προσαρμόζωντας  το μισθολόγιο με τρόπο παράνομο.
Μάλιστα δεν μπορούν καν να επικαλεστούν άνωθεν εντολή , αφού στις άλλες ΔΕΚΟ η εφαρμογή έγινε με τον νόμιμο τρόπο που ορίζει ο Ν. 4024.
Πρόκειται για καραμπινάτη παρανομία που οδηγεί σε μεγαλύτερες μειώσεις τους σιδηροδρομικούς ενώ τιμωρούν και όσους δεν έπρεπε να υποστούν μειώσεις .
Η παρανομία  αυτή , υπεύθυνοι της οποίας είναι αποκλειστικά οι κ.κ. Ζηλιασκόπουλος και Θεοφανόπουλος συμπληρώθηκε και με την χορήγηση του επιδόματος θέσης για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των εργαζομένων.
Αναλυτικά

Κόκκινο το 90% των εξοφλητικών - Δεν καταβλήθηκε ακόμα το δώρο

Στο κόκκινο όλα τα εξοφλητικά σήμερα. Αρνητική εξόφληση πήρε το μεγαλύτερο μέρος των μηχανοδηγών  ενώ το δώρο-επίδομα Χριστουγέννων  (σε όσους δικαιούνται* )θα καταβληθεί από βδομάδα.
Την Δευτέρα θα συνεδριάσει στην Θεσσαλονίκη το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε. και την Τρίτη το ΣΤΑ .
* Επίδομα Χριστουγέννων δικαιούνται όσοι έχουν  απολαβές μέχρι 36 χιλιάδες ευρώ.Το ύψος του  είναι 500Ε .

Ναι" σε απολύσεις στο δημόσιο λέει, ο Μάκης Βορίδης (Ηχητικό)

Υπέρ των απολύσεων στο δημόσιο τάχθηκε, μιλώντας στο "Ράδιο 9", ο υπουργός Μεταφορών, Μάκης Βορίδης

Ακούστε τον Μάκη Βορίδη στο "Ραδιο 9"...

...με τον Δ.ΒΕΡΥΚΙΟ και Δ.ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ
http://www.radio9.gr/Interview.aspx?a_id=30302

πηγή τα νέα των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Εξαιρούνται με τροπολογία οι δημοσιογράφοι στα δημόσια ΜΜΕ από το ενιαίο μισθολόγιο

Για να μαθαίνουν ορισμένοι πως κερδίζονται οι αγώνες.
Τροπολογία που εξαιρεί τους δημοσιογράφους της ΕΡΤ, του ΑΠΕ και της γενικής γραμματείας ενημέρωσης από το ενιαίο μισθολόγιο κατέθεσε την Πέμπτη(πριν από λίγο) στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος.
Να θυμίσουμε ότι οι δημοσιογράφοι στην ΕΡΤ είχαν ξεκινήσει απεργία διαρκείας από την ημέρα που η Διοίκηση είχε δηλώσει την πρόθεση της να εφαρμόσει το ενιαίο μισθολόγιο .
Οι σιδηροδρομικοί περίμεναν  σήμερα 15 Δεκέμβρη για να αποφασιστεί .... 5 ωρη στάση εργασίας για την ερχόμενη Πέμπτη και αφού ήδη είχαν πληρωθεί με μειωμένη προκαταβολή στις 1 Δεκεμβρίου και αύριο θα ολοκληρωθεί το έργο με την πετσοκομμένη εξόφληση .
Μοιραίες συγκρίσεις ......(και το χειρότερο να έρχονται και οι εξαιρέσεις την ίδια ώρα στην Βουλή ).
Να θυμίσουμε σε όσους καλλιεργούν τον φόβο μεταξύ των συναδέλφων , ότι ο κ. Πάγκαλος είχε ζητήσει και στην ΕΡΤ το λουκέτο .....(Τελικά πέτυχε να εξαιρεθούν απο το εννιαίο οι εργαζόμενοι ).
Το στέκι καλεί  αυτούς που μεταδίδουν στους σιδηροδρομικούς ηττοπάθεια ,  φόβο και ανασφάλεια να είναι περισσότερο προσεκτικοί.
Τα γεγονότα όχι μόνο τους διαψεύδουν , αλλά τους ξεφτιλίζουν .
*Τελευταία ενημέρωση .Η ΠΟΣΠΕΡΤ δεν δέχτηκε την τροπολογία , καθώς ζήτησε να ισχύσει για όλους τους εργαζομένους (διοικητικοί + εργαζόμενοι στα δημοτικά ραδιόφωνα ).Οι συζητήσεις κατέληξαν σε ναυάγιο και ο Βενιζέλος φέρεται να αποσύρει την τροπολογία.
πηγή newsit.gr(http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=111783&catid=12)

Έκτακτη σύσκεψη στο Μαξίμου

Πληροφορούμαστε ότι έκτακτη σύσκεψη έχει συγκαλέσει στο Μαξίμου ο κ.Παπαδήμος μετά την απόφαση για 5 ωρη στάση εργασίας στον σιδηρόδρομο την ερχόμενη Πέμπτη....
Στην συνάντηση αναμένεται να εξετασθεί περαιτέρω μείωση των αποδοχών των σιδηροδρομικών .
Αν τους κόβουμε 5 κατοστάρικα το μήνα(και αφού τους είχαμε κόψει άλλα 5 πριν ) και κάνουν 5ωρη στάση εργασίας , πρέπει να σκεφτούμε το ενδεχόμενο να  κλείσουμε το σιδηρόδρομο δήλωσε ο κ. Πάγκαλος .
Ο κ. Aβραμόπουλος δήλωσε ότι οι 5ωρες απεργίες στάσεις εργασίας θα βάλουν σε κίνδυνο το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού θα δημιουργηθεί κλίμα αναστάτωσης στις αγορές .
Ο κ. Βορίδης τόνισε πως ακούει το αίτημα και θα το μεταφέρει , ζήτησε να ανακληθεί η απεργία και κάνει προσπάθειες να εντοπίσει τον κ. Θεοφανόπουλο που βρίσκεται στην Ελβετία ....
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος δήλωσε για άλλη μια φορά ότι διαφωνούσε , αλλά το σύστημα ΟΣΕ τον εγκλώβισε.Θα μεταφέρω την δυσαρέσκεια μου στον Πρωθυπουργό είπε σε τηλεφώνημα που δέχτηκε από συνεργάτη μας.
Ωστόσο διαβεβαίωσε πως το επιβατικό κοινό και οι εταιρείες μεταφοράς εμπορευμάτων δεν έχουν λόγο να ανησυχούν , αφού οι σιδηροδρομικοί έχουν συναίσθηση της κοινωνικής τους ευθύνης και αντιλαμβάνονται  ότι τα 1000ε που θα πέρνούν πλέον μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας , είναι πολυτέλεια στις μέρες μας.
Ιδιαίτερα οι μηχανοδηγοί τα Χριστούγεννα θα πρέπει να βάλουν πλάτη γιατί θα λείπουν οι γραμματείς από την Καρόλου.
Θα ενημερώσουμε για τις αποφάσεις του κ. Παπαδήμου άμεσα .....

Ακαριαία η αντίδραση της ΠΟΣ .5ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου !!!!

Ακαριαία και άμεση ήταν η αντίδραση της ΠΟΣ στην επιβολή του μισθολογίου στον Όμιλο ΟΣΕ .
Στην σημερινή συνεδρίαση αποφασίστηκε 5άωρη στάση εργασίας για την ερχόμενη Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου.Θα ακολουθήσουν νέες κινητοποιήσεις στις 27, 28 ,29 Δεκεμβρίου.(δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί , είναι έκπληξη ).Την Δευτέρα θα συνεδριάσουν και τα συμβούλια Διοικήσεων των Σωματείων στην Καρόλου ενώ κατά την διάρκεια της 5 ωρης στάσης εργασίας η ΠΟΣ θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση και πορεία .....
Η αντίδραση αυτή έρχεται σαν ..... δυναμική απάντηση στις μειώσεις που θα επιβληθούν αύριο στους σιδηροδρομικούς και που θα ξεπερνούν τα 400 εως 500 Ε μηνιαία σε πολλές περιπτώσεις .
Φυσικά οι μηχανοδηγοί τα Χριστούγεννα θα πρέπει να πάνε τα τρενάκια κανονικά έχοντας υποστεί τις χειρότερες μειώσεις από όλο το προσωπικό .(γιατρέ μου δεν αισθάνομαι καλά .....)

Θα επανέλθουμε αργότερα μόλις έχουμε νεότερα από την μισθοδοσία που ακόμα τρέχει (είναι μεγάλα τα αρνητικά ) και την αλητεία που συντελείται .
Δημοσιεύουμε και το Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ

Η Χαλυβουργία δείχνει τον δρόμο .....

Συνεχίζουν την απεργία για 46η μέρα
Την αλληλεγγύη τους εξέφρασαν στους απεργούς με ξεχωριστό τρόπο καλλιτέχνες και ποδοσφαιριστές. Νέα γενική συνέλευση σήμερα
Στιγμιότυπο από τη χτεσινή εκδήλωση στις πύλες της εταιρείας
Σε νέα γενική συνέλευση προχωρούν σήμερα οι χαλυβουργοί στις 11 π.μ. για να αποφασίσουν για την κλιμάκωση του αγώνα τους. Μεταξύ άλλων σχεδιάζουν να προγραμματίσουν νέα μεγάλη διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας. Ταυτόχρονα, μετά και τη συγκρότηση επιτροπής των απολυμένων θα προχωρήσουν και παραπέρα βήματα ώστε να διεκδικηθεί οικονομική ενίσχυση στους απεργούς. Τέλος, θα επιδιωχθεί το αμέσως μεγάλο βήμα να είναι η οργάνωση το επόμενο διάστημα απεργίας αλληλεγγύης σε όλους τους χώρους εργασίας της Αττικής.

Μπάχαλο με την μισθοδοσία

Κανείς δεν γνώριζε μέχρι αργά χτες το βράδυ πως θα πληρωθεί το προσωπικό την Παρασκευή .
Οι Διοικήσεις σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ , επιμένουν να προχωρήσουν στην εφαρμογή του μισθολογίου απο 1.11.2011 (παρά το ότι υπάρχει ΣΣΕ με την υπογραφή τους ) , ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο ακόμη με ποιον τρόπο θα γίνει η εφαρμογή .
Παρά την γραπτή εντολή των Οικονομικών Υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μιλούσε για προσαρμογή με βάση το άρθρο 31 του Νόμου 4024 (σύμφωνα και με Νομικούς Κύκλους αυτός είναι ο τρόπος ΑΝ  καταργηθεί η ΣΣΕ), χτες επικρατέστερο σενάριο ήταν αυτό της εφαρμογής του μισθολογίου με βάση το άρθρο 29, που θα σημάνει και πολύ μεγαλύτερες μειώσεις για όλο το προσωπικό .
Μάλιστα οι Διοικήσεις παίζοντας το πανάρχαιο παιχνίδι του καλού και κακού αστυφύλακα , αφήνουν να διαρρέουν σενάρια ότι τάχα υπάρχει διάσταση απόψεων για το θέμα .Η νέα εφεύρεση τους μάλιστα αφορά την χορήγηση σε όλο το προσωπικό επιδόματος θέσης ευθύνης !!!!!!Φυσικά η πράξη τους αυτή μόνο τυχαία δεν είναι ενώ αποσκοπεί να ρίξει στάχτη στα μάτια των εργαζομένων .(θα εξηγήσουμε σε άλλη ανάρτηση την κοροϊδία αν προχωρήσει αυτό το σενάριο)
Η Διοίκηση της ΠΟΣ συνεδριάζει σήμερα με θέμα την παράνομη πράξη της κατάργησης της ΣΣΕ.
Οι σιδηροδρομικοί οφείλουμε να δώσουμε μια απάντηση στην 2η επίθεση που δεχόμαστε μετά τον 3891 ! Να μην καταργηθεί η συλλογική διαπραγμάτευση . Καμία νέα περικοπή στους μισθούς μας !

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Ερώτηση Κ. Χατζηδάκη για τα προβλήματα στη διαδικασία εξυγίανσης του ΟΣΕ και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του

Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται για την πρόοδο του προγράμματος εξυγίανσης του ΟΣΕ, το οποίο κινδυνεύει με εκτροχιασμό. Τις πτυχές του εν λόγω ζητήματος θέτει με ερώτησή του  προς τους υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής Β΄Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης. 


Εξώδικο ΠΕΠΕ για το θέμα με τις Η/Α Siemens

Άμεση είναι η αντίδραση της ΠΕΠΕ στην απαράδεκτη απο κάθε πλευρά εγκύκλιο που εξέδωσε η ΔΙΚΑΜ μετά το πρόβλημα που εντοπίστηκε στους τροχούς των Η/Α Siemens.
Δημοσιεύουμε σημερινή εξώδικη δήλωση της ΠΕΠΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα αυτό.

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Γιατί δεν προχωρά η μαθητεία ;


Tο στέκι αναδεικνύει ένα θέμα που χρονίζει και αποδεικνύει περίτρανα την δυσλειτουργία των διοικητικών μηχανισμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Τρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που ολοκληρώθηκε η στατική εκπαίδευση των 15 ( 13 σήμερα έπειτα από την εθελοντική μετάταξη 2 συναδέλφων  )βοηθών μηχανοδηγών (ο όρος αυτός μάλιστα έχει πάψει να υφίσταται με τον νέο Νόμο 3911/2011 για την πιστοποίηση των μηχανοδηγών).Έκτοτε και ενώ έχουν επανειλημμένα γίνει αναφορές για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των συναδέλφων και από την ΠΕΠΕ , το θέμα παραμένει στις καλένδες,  ξεπερνώντας κατά πολύ  το εύλογο διάστημα που θα χρειαζόταν για να εκπαιδευτούν και να πιστοποιηθούν οι 13 συνάδελφοι .
Το αποτέλεσμα αυτής της Διοικητικής ανεπάρκειας , είναι απόλυτα παραγωγικό προσωπικό να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλο το φάσμα της δραστηριότητας ! Και φυσικά  νέοι άνθρωποι να ταλαιπωρούνται από την γραφειοκρατία και την ανεπάρκεια Υπηρεσιακών Παραγόντων που νομίζουν ότι βρίσκονται στην δεκαετία του 80 όταν και για να γίνει κάποιος μηχανοδηγός χρειάζονταν χρόνια ολόκληρα(να θυμίσουμε εδώ ότι και η ΠΕΠΕ συμφώνησε με το πνεύμα του 3911 , θέτοντας θέμα εμπειρίας , εμπειρία όμως που διαθέτουν πλέον οι 13 συνάδελφοι) !!!! .
Εμείς αναδυκνείουμε το θέμα καθώς εργαζόμαστε και δίπλα στους συναδέλφους και θεωρούμε απαράδεκτη την οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση στην πιστοποίηση τους.
Ελπίζουμε να δοθεί άμεσα λύση .

Financial Times Ποιο 1929 , εδώ μιλάμε για εργασιακό μεσαίωνα.

Ο Μαρξ στο "Κεφάλαιο" παρέθετε τα λόγια του Άγγλου βουλευτή Στάμπλτον, ο οποίος έλεγε το 1873 ότι: "Αν η Κίνα γίνει μεγάλη βιομηχανική χώρα, δε βλέπω πώς ο εργατικός πληθυσμός της Ευρώπης θ’ αντέξει στον αγώνα, χωρίς να κατέβει ίσαμε το επίπεδο των ανταγωνιστών του". Ο ίδιος ο Μαρξ συμφωνούσε ότι κάπως έτσι θα εξελίσσονταν τα πράγματα: “Σήμερα προχωρήσαμε πολύ πιο πέρα χάρη στον ανταγωνισμό που γίνεται στην παγκόσμια αγορά (…) Όχι πια ηπειρωτικά, αλλά κινέζικα μεροκάματα, αυτός είναι τώρα ο σκοπός που επιδιώκει το αγγλικό κεφάλαιο”. (πηγή)
ΠροΧθες οι Financial Times δημοσίευσαν ένα άρθρο που