Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

24ωρη Απεργία των ηλεκτροδηγών στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς- Δελτίο Τύπου

24 ωρη απεργία προκήρυξαν για αύριο οι ηλεκτροδηγοί στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς με κύρια αιτηματά τους την Συλλογική Σύμβαση Εργασιας , το Οργανόγραμμα καθώς και την αντιμετώπιση δυσλειτουργιών στην ΣΤΑ.ΣΥ.
Οι συνάδελφοι μας απέστειλαν το κοινό δελτίο τύπου των 3 σωματείων το οποίο και δημοσιεύουμε.
Δηλώνουμε αλληλέγγυοι στον αγώνα και στα δίκαια αιτηματά τους.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (Σ.Η.Α.Μ.)
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ Η.Σ.Α.Π.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΤΡΑΜ ΑΤΤΙΚΗΣ
29.02.2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ
ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ


Τον Αύγουστο του 2011, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, μέσω των εξουσιοδοτημένων στελεχών της, παρέδωσε το προτεινόμενο σχέδιο οργανογράμματος και κανονισμού λειτουργίας τα οποία θα καταρτίζονταν ώστε να λειτουργήσει η προσφάτως μετασχηματισμένη Εταιρεία ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Επίσης, στις 25/07/11, κατήγγειλε όλες τις Σ.Σ.Ε. που είχαν συναφθεί μεταξύ Σωματείων και Εταιρείας. Βάσει του ν. 3920/2011, υπάρχουν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση των διατάξεων που αναφέρονται. Από τότε μέχρι και σήμερα, παρά την «αλλαγή» των προσώπων της διοίκησης τον Σεπτέμβρη του 2011, τίποτε δεν έχει πραγματοποιηθεί από αυτά! Αυτό που συντελείται, είναι η συνέχιση της αδυναμίας είσπραξης εσόδων, μιας και τα μισά και πλέον εκδοτήρια εισιτηρίων είναι κλειστά, με αποτέλεσμα η εισιτηριοδιαφυγή να έχει φθάσει σε πολύ υψηλά ποσοστά. Αυτό βέβαια προκαλείται συνδυαστικά με την ελλιπέστατη δυνατότητα ελέγχου των λαθρεπιβατών, εφόσον η Εταιρεία δεν έχει κάνει το παραμικρό για την αντιμετώπιση των ως άνω όλο αυτό το διάστημα, μια και οι απολύσεις ή οι μετατάξεις έχουν μειώσει τον αριθμό του προσωπικού.
Χωρίς να προβαίνουμε σε «δίκη προθέσεων», μας προκαλεί μεγάλο προβληματισμό η νοοτροπία του «τίποτα», τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν και οι προτάσεις και η βούληση από πλευράς μας για να διορθωθούν τα όποια κακώς κείμενα! Για ποιο λόγο λοιπόν δεν προχωρούν οι διαδικασίες, ενώ αντιθέτως, τοποθετούνται στελέχη για συντονισμό υπηρεσιών «εν όψει» της κατάρτισης του Οργανογράμματος; (Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ απόφαση του Δ/ντος της ΣΤΑΣΥ σχετικά με τη δομή του Οργανογράμματος της εταιρείας όπου δεν προβλέπει καμία τέτοιου είδος θέση στο αντίστοιχο ιεραρχικό επίπεδο). Πώς προκύπτει - αν προκύπτει, που δεν προκύπτει (!...) -  μέχρι τώρα η περίφημη «Οικονομία Κλίμακας»;;
Επειδή συνεχίζεται η απαξιωτική τακτική που καταλήγει σε διάλυση.
Επειδή στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα των Συγκοινωνιών.
Επειδή αρνούμαστε να είμαστε θεατές σε οποιοδήποτε «έγκλημα» με θύμα τη δουλειά μας.
Επειδή  η Εταιρεία δείχνει πλήρη αδιαφορία στις συνεχείς οχλήσεις μας.
Οι Ηλεκτροδηγοί των Γραμμών 1, 2, 3 και του Τραμ, πραγματοποιούμε 24ωρη Απεργία την Πέμπτη 01 Μάρτη 2012, ημέρα κατά την οποία εκτός των άλλων, πρόκειται να αρχίσουν να εφαρμόζονται (ο Ιούνιος είναι πολύ κοντά…) τα νέα μέτρα που καταργούν στην πράξη ό,τι μέχρι σήμερα εξασφάλιζε και κατοχύρωνε τα ελάχιστα για τους εργαζόμενους και όχι μόνο!!!...

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ

4 σχόλια:

  1. ερωτημα τωρα που εμαι μελος οι αναρτηςεις μου θα βγαινουν απεθειας και τι σημαινει το να εσαι μελος οταν επιμενετε να χρησημοποιητε τον ωρο ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ Ο.Σ.Ε μηπως πρεπει να σας στειλω το βιογραφικο μου (αυτο δεν αφορα τον ΚΩΣΤΑ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατάμε την πυξίδα στο χέρι ,ξέρουμε όμως που πηγαίνουμε ;

    Τα θέματα είναι πολλά και μεγάλα , και πιστεύω ότι έχουμε χαθεί κάπου μες στο δάσος .Θέλουμε συλλογική σύμβαση ;Αν ναι πως ;Τελικά αυτή περνά μέσα από την ΠΟΣ ή από την ΠΕΠΕ ή μαζί με τους άλλους συναδέλφους των μέσων σταθερής τροχιάς ; Έχουμε σαφή τοποθέτηση ;
    Ζητάμε την εξαίρεση του κλάδου μονοί μας έχουμε δυναμική ,δεν πρέπει να σχηματίσουμε ένα ενιαίο μέτωπο με τα άλλα μέσα ;Δουλεύουμε σε μια εταιρία που πάει κατά τα λογιστικά πρότυπα καλά ,κάνουμε ένα επάγγελμα που και πολιτικά το υπουργείο αναγνωρίζει την ιδιαιτερότητα του , τι περιμένουμε για να βρεθούμε στις εξελίξεις ;Φοβάμαι μην τελικά βρεθούμε πάλι πίσω από εξελίξεις συνάδελφοι , και ασχολούμαστε με μικρά ανούσια στην παρούσα στιγμή ,δεύτερα ή τρίτα θέματα και φτάσουν οι εκλογές του σωματείου και κοκορομαχούμε για ακόμα μια φορά βρίσκοντας σαν άλλοι Δον Κιχώτες ,ανεμόμυλους για εχθρούς που είναι μέσα από τα σπλάχνα μας είτε είναι νέοι είτε είναι άλλοι ,για να καλύψουμε την αδυναμία μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να συμφωνησω ΧΑΡΗ με το σχολιο σου αλλα να σου θιμισω ποιοι καταψιφιζαν προ τριετιας οταν ετεθη η διμερη διαπραγματευση οταν δεν τολμησαν να κανουν ενα βημα τους βλεπω σημερα κεντεριδες.Να σου θιμησω το μνημονιο 1.2 την μονομερη καταργηση Σ.Σ.Ε (4024).(3899)ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ(3891)παρολιγο εφεδρεια το ποσες φορες πηγε η Π.Ε.Π.Ε στο Υ.Μ.Ε(προ 2ιετιας) το βλεμμα του υπουργου (3911) προχωρα ΧΑΡΗ εγω θα σε στηριξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να θυμίσω Πέτρο ότι απαντάς σε κάποιον που συμμετείχε ,και υπόγραψε Κλαδική σύμβαση εργασίας .
    Συμφωνώ με όσα λες και καταλαβαίνω ότι και συ καταλαβαίνεις ότι όλα είναι ζήτημα νέας πολιτικής του σωματείου .Οι συνταγές του παρελθόντος δεν οδηγούν πουθενά.Να θυμίσω λοιπόν ότι οι περισσότεροι νόμοι περάσαν από τα δυο μεγάλα κόμματα (ΜΝΗΜΌΝΙΟ 1 ΚΑΙ 2) και πιστεύω ότι έχουμε καταλάβει τι γίνεται !Δεν μπορούν τέτοιες πολίτικες να μας εκφράζουν ούτε να είναι αντικείμενο αντιπαράθεσης , θεωρώντας ότι όλοι μας τις απορρίπτουμε!Ξαναγράφω λοιπόν ότι ανάγκη είναι να γίνει μια κουβέντα για διαμόρφωση νέας πλεύσης από το σωματείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή