Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Μηδενισμός ελλειμμάτων ; Με ποια Υποδομή;

Αποκαταστάθηκε πριν από λίγο η κυκλοφορία.
Το έχουμε γράψει επανειλημμένα και το ξανακάνουμε και σήμερα.Μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πέρασε στην κερδοφορία και ο ΟΣΕ να έχει μειώσει δραστικά τα ελλείμματά όπως πλέον πολυδιαφημίζεται , αλλά η Υποδομή βρίσκεται  σε οριακό σημείο.
Η τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση είναι εκτός σχεδόν σε όλο το δίκτυο(πλέον φωτοσήματα υπάρχουν μόνο μεταξύ Δομοκού - Λιτόχωρου - και όχι σε όλο αυτό το κομμάτι, ενώ στον ορεινό όγκο Τιθορέα- Δομοκός  που μέχρι πρόσφατα λειτουργούσε κανονικά , υπάρχουν πλέον και εκεί σημαντικά προβλήματα έλλειψη ανταλλακτικών!)στον Προαστιακό Αθήνας η κυκλοφορία γίνεται όπως γινόταν και το 2006 (μετά το  το κλείσιμο του ΣΚΑ ) ενώ και η συντήρηση της γραμμής στον ορεινό όγκο είναι προβληματική , ιδιαίτερα τώρα με τα καιρικά φαινόμενα να ταλαιπωρούν πολλαπλάσια το δίκτυο.
Αιτίες για όλα αυτά ; 

Η εγκατάλειψη που σαν στόχο έχει την απαξίωση του σιδηροδρόμου, οι μετατάξεις που ξεγύμνωσαν τις ομάδες γραμμής ,οι συμβάσεις για έργα  που υπογράφηκαν πληρώθηκαν αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκαν και περιμένουν να επαναδημοπρατηθούν!!Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που χάθηκαν αλλά κανείς δεν μιλά.Λόγος γίνεται μόνο για τον μηδενισμό των ελλειμμάτων και όχι για το πως αυτά προέκυψαν και τι Υπηρεσίες με βάση τα όσα ξοδεύτηκαν θα έπρεπε να προσφέρει ο σιδηρόδρομος.
Το φαινόμενο με βραδυπορίες σε όλο το μήκος της γραμμής έχει επανέλθει .Όπου διαπιστωθεί πρόβλημα στην γραμμή φυτεύουμε μια βραδυπορία και όταν προλάβει το ελάχιστο πλέον προσωπικό και επιδιορθώσει το πρόβλημα γίνεται και άρση της βραδυπορίας.
Μέχρι τότε η ευθύνη μετακυλίεται στους μηχανοδηγούς.Η εύκολη και σίγουρη λύση για πολλούς ανευθυνουπεύθυνους.
Έτσι λοιπόν , ναι   μειώνεις   τα ελλείμματα μέσα σε ένα βράδυ.

Πρόσκαιρα όμως γιατί μακροπρόθεσμα είναι βέβαιο ότι η ζημιά θα είναι πολλαπλάσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου