Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Συνάντηση με ΔΙΚΑΜ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον ΔΙΚΑΜ για διάφορα τρέχοντα θέματα.
Στην σύσκεψη παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος, ο Γ.Γραμματέας Τουρλής, ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ Βελλής και τα μέλη του Δ.Σ. Γενιδούνιας- Φιλιπόπουλος.
Τα κυριότερα απο αυτά αφορούν την εκπαίδευση των 13 βοηθών , το θέμα με τις Η/Α το θέμα με την βραδυπορία στα Λιβερά , με τις οφειλόμενες αναπαύσεις στο ΜΑΙ κ.α.
Το σημαντικότερο από την συνάντηση είναι ότι σύμφωνα με τον ΔΙΚΑΜ θα ξεκινήσει η μαθητεία των 13 βοηθών ( μες το Μάρτη ) η οποία θα γίνει
 με βάση τα όσα προέβλεπε ο ΓΕΚΑΠ.
Θα υπάρξει 2μήνη θεωρητική μαθητεία και 4μηνη πρακτική και κατόπιν οι συνάδελφοι θα πιστοποιηθούν.

Συζητήθηκαν οι εκπαιδεύσεις για τις Η/Α και η επανεκπαίδευση για εργασία σε δίκτυο ηλεκτροκίνησης για το προσωπικό του ΜΑΙ , Δράμας , Αλεξανδρούπολης οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα .

Επίσης για τους συναδέλφους του μηχανοστασίου Πάτρας που περιμένουν εδώ και ενάμιση χρόνο να γίνει μεικτό κύκλωμα εργασίας ειπώθηκε ότι θα ...πρέπει να περιμένουν και άλλο για να ολοκληρωθεί η εκπαίδευση όλου του προσωπικού.
Για το θέμα της βραδυπορίας στα Λιβερά ο ΔΙΚΑΜ απάντησε ότι δεν μπορεί να γίνει άμεσα κάτι .
Ωστόσο  εμπορικά  είναι προγραμματισμένα για τις επόμενες μέρες και θα πρέπει να βρεθεί κάποια λύση.
Έγινε λόγος και για την βραδυπορία των 30 χλμ στην Ειδομένη που δυσχαιρένει την εργασία των μηχανοδηγών και θα εξετασθεί το θέμα απο τις Υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για τις οφειλόμενες αναπαύσεις στο ΜΑΙ ειπώθηκε ότι πρέπει να δίνονται κατόπιν συνεννόησης και να μην χορηγούνται παραπάνω από 3 έως 4 το μήνα (εκτός αν θέλει το προσωπικό).
Τέθηκε το θέμα για τις πρωινές Χαλκίδες που γίνονται με 1 railbus και επικρατεί συνωστισμός.
Ο ΔΙΚΑΜ είπε ότι θα ζητήσει στοιχεία για να δει αν θα προγραμματίσει και δεύτερο βαγόνι.
Στο αίτημα για να ξαναγίνεται η ανταπόκριση με τον Προαστιακό στα Λιόσια απάντησε πως όταν αποκατασταθεί η βλάβη στο ΣΚΑ θα εξεταστεί ΑΝ είναι δυνατό τις ώρες αιχμής να δρομολογηθούν συρμοί στο Αθήνα - Λιόσια.
Αρνήθηκε κάθε συζήτηση για να γίνουν μονές οι Χαλκίδες στο κύκλωμα ενώ στο αίτημα για επιπλέον εφεδρείες στο ΜΑΙ , είπε ότι θα γίνει καταγραφή των εργασιών που κάνουν οι εφεδρείες και θα αποφασίσει .

Τέλος για το θέμα με τις Η/Α και την βραδυπορία των 120 χλμ ανέφερε ότι έχει συγκροτηθεί επιτροπή που εξέτασε το θέμα με τους τροχούς και ότι τις επόμενες μέρες θα αλλάξουν τροχοί σε 5 Η/Α προκειμένου να γίνονται οι ταχείες με 160 χλμ και πάλι.

Σε αυτό το σημείο αναφέρουμε και την αναφορά του ΔΙΚΑΜ στο στέκι της έλξης, με τον ίδιο  να κατηγορεί τον χώρο για το ότι δέχτηκε προσωπική επίθεση για το θέμα της βραδυπορίας των 120 χλμ μεταξύ Δομοκού κ Θεσσαλονίκης .
Δόθηκε απάντηση από τον Υπεύθυνο της Διαχείρισης του χώρου που βρισκόταν στην συνάντηση ( Γενιδούνιας) ότι το στέκι καυτηρίασε (και θα συνεχίσει να το κάνει όποτε κρίνει ότι υπάρχει θέμα ) την συμπεριφορά του ΔΙΚΑΜ για το θέμα,  απέναντι στην έλξη .
Πρώτα με την εγκύκλιο που καλούσε τους μηχανοδηγούς να κάνουν ....έλεγχο των τροχών στην παραλαβή στον Δομοκό και τις οδηγίες για σταθμεύσεις αν ακούσουν επιπεδώσεις (!!!!)  και με την τελευταία εγκύκλιο για περιορισμό ταχύτητας 120 χλμ ...μέχρι νεωτέρας  που αποδεικνύει ότι δεν ήταν γενεσιουργός αιτία οι μηχανοδηγοί για το πρόβλημα των Η/Α.

Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι είχε στοχοποιηθεί ο κλάδος της έλξης ;

Eίναι ή δεν είναι αλήθεια ότι και κατά το παρελθόν συγκεκριμένοι παράγοντες κατηγορούσαν τους μηχανοδηγούς για λευκή απεργία αναφορικά με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και αυτό για να καλύψουν τις ατέλειες της Υποδομής(φυτεύοντας παντού βραδυπορίες για να μετατοπίσουν την ευθύνη στον μηχανοδηγό);

Αλλού ήταν και είναι οι αιτίες .(θα περιμένουμε  να μας στείλει ο ΔΙΚΑΜ το πόρισμα των μηχανικών και ευχαρίστως δεσμευόμαστε να το δημοσιεύσουμε ).

Στο κομμάτι που αφορά το στέκι η ανάρτηση κατέβηκε μετά από 3 ώρες για συγκεκριμένους λόγους.

Το ζήτημα για εμάς ήταν και  είναι να πάρουν το μήνυμα και ο ΔΙΚΑΜ και οι υπόλοιποι ανεύθυνο-υπεύθυνοι.

Ο καιρός που χρέωναν την έλξη διάφοροι παράγοντες για την ανικανότητα εκτέλεσης των στοιχειωδών διαδικασιών στους τομείς ευθύνης τους έχει περάσει και δεν πρόκειται να επιστρέψει .

Να κάνουν επιτέλους όλοι την δουλειά τους σωστά.

Και κυρίως χωρίς εμπάθεια.




1 σχόλιο:

  1. ο απολογισμος δηλαδη ειναι μερικα θα και ενα δεν για τις χαλκιδες χωρις αιτιολογηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή