Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Α. Σπηλιωτόπουλος( και πάλι) για ΟΣΕ

Εκλογές έρχονται και  η λεγόμενη νέα γενιά βουλευτών  της ΝΔ , που βρίσκονται σε ηγετικές θέσεις (τομεάρχης παιδείας) ασχολήθηκε και πάλι με τον ΟΣΕ λέγοντας πως ένα απο τα  λάθη  της Κυβέρνησης Καραμανλή ήταν ότι δεν προχώρησε άμεσα στην εξυγιανσή του.
Οι δηλώσεις αυτές προκάλεσαν την οργή του Ν. Κιουτσούκη που με γραπτή του δήλωση κάλεσε κάποιον ...να τον μαζέψει.
Οι συνεργάτες του Άρη Σπηλιωτόπουλου ανταπαντώντας σε διάφορα blogs και site  τόνιζαν ότι «ο πρώην υπουργός το μόνο που έκανε ήταν να υπενθυμίσει την βούληση της κυβέρνησης Καραμανλή η οποία είχε ανάψει το πράσινο φως στον τότε υπουργό Κ. Χατζηδάκη να προχωρήσει άμεσα στην εξυγίανση του ΟΣΕ αλλά λόγω των πολιτικών εξελίξεων με την διεξαγωγή των πρόωρων εκλογών, αυτή η προσπάθεια σταμάτησε». Σημειώνουν επίσης πως ο ίδιος ο Πρόεδρος της ΝΔ Α. Σαμαράς ήταν εκείνος που από την πρώτη στιγμή μίλησε για την ανάγκη εξυγίανσης του ΟΣΕ.
Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια. Τον Σεπτέμβριο του 2011(29/9) είχε δηλώσει σε εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου (real fm ) μπλέκοντας το χαράτσι της ΔΕΗ με τα ελλείματα του ΟΣΕ  ότι αν είχε αποκρατικοποιηθεί ο ΟΣΕ θα γλίτωναν με το 1 δις που κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο οι πολίτες το μισό χαράτσι της ΔΕΗ!Χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον ΟΣΕ τότε και αμαρτωλή επιχείρηση.
Διαβάστε τις τότε δηλώσεις Σπηλιωτόπουλου και τις σημερινές του Ν. Κιουτσούκη>

Στις 29.09.2011 ο Ά.Σπηλιωτόπουλος είχε δηλώσει στον Real fm και στον Ν. Χατζηνικολάου>

<<H   φοροεισπρακτική   επιδρομή του κράτους έχει φτάσει στα όρια της κωμωδίας. Πρέπει αντί να δώσουμε βαρύτητα στο πως θα εξαντλήσουμε μισθωτούς, συνταξιούχους, επαγγελματίες, να δώσουμε βαρύτητα στο πως θα μειώσουμε τις  δαπάνες του κράτους, όταν αυτές είναι αλόγιστες. Για παράδειγμα έχουμε το έκτο κατά σειρά χαράτσι στα ακίνητα για να εισπράξουμε  2 δις ευρώ εκ των οποίων το 1 δις  είναι για να καλύψουν την τρύπα που δημιούργησε επί ένα χρόνο και μόνο ο ΟΣΕ.  Αν ο ΟΣΕ είχε αποκρατικοποιηθεί, στο κομμάτι που μπορούσε,  και κάποιες υπηρεσίες του  είχαν εξυγιανθεί, θα είχαμε γλιτώσει το 1 δις και προφανώς το μισό χαράτσι που σήμερα καλείτε να  πληρώσει ο καθένας για το ακίνητο του. Είναι πολλές οι αμαρτωλές επιχειρήσεις, οι οποίες θα έπρεπε ήδη να είχαν εξυγιανθεί, ήδη να έχουν αποκρατικοποιηθεί και προφανώς δεν θα ήταν ανάγκη να προχωρούμε σε  αυτή τη φοροεισπρακτική  βαρβαρότητα.

Και η σημερινή δήλωση του προέδρου της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα Ν.Κιουτσούκη με τίτλο <<Φτάνει ποια με τους φωστήρες κάποιος ας τον μαζέψει>>

Με αφορμή τα σχόλια του Τομεάρχη Παιδείας κ. Σπηλιωτόπουλου σε εκπομπή της ΝΕΤ σε σχέση με την εξυγίανση του ΟΣΕ και του χρέους του.

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αντί να ασχολείται με τα θέματα της παιδείας που είναι αρμοδιότητά του και για ποιο λόγο δεν έχουν πάρει βιβλία στα σχολεία, σε κάθε του εμφάνιση προσπαθεί να εξηγήσει ότι για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας φταίει ο ΟΣΕ και το δήθεν χρέος του!!!

Γνωρίζει ο εν λόγω κύριος ότι τα 8 δις Ε συνολικά του χρέους είναι δάνεια τα οποία ανάγκασε το κράτος να πάρει ο οργανισμός για να καλύψει την κρατική συμμετοχή στα έργα τα συγχρηματοδοτούμενα;

Ξεχνά ο κύριος αυτός ότι ούτε ο άξονας ΠΑΘΕ έχει ολοκληρωθεί με αποκλειστική ευθύνη των Υπουργών των Διοικήσεων και των εργολάβων; Έπραξε τίποτα γι’ αυτά; Προτίθεται να κάνει κάτι;

Δεν θυμάται ότι υπήρξαν καταγγελίες στο διάστημα που ο ίδιος ήταν Εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ;

Γνωρίζει ότι οι εργαζόμενοι κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για την υπερκοστολόγηση των έργων, για την σπατάλη, την κακοδιοίκηση και την κακοδιαχείρηση;

Γνωρίζει ότι υπάρχουν καταργημένες γραμμές όπως του δικτύου της Πελοποννήσου, την γραμμή Θεσσαλονίκης –Φλώρινας - Κοζάνης και την Γραμμή Κρυονέρι-Αγρίνιο και για ποιους λόγους καταργήθηκαν αφού πριν αναβαθμίστηκαν και ανακαινίσθηκαν;

Επειδή δεν έχει ανέβει ποτέ του σε τραίνο και λόγω του ότι είναι παντελώς άσχετος με τον σιδηρόδρομο, καλό είναι να περιορισθεί στα καθήκοντα που του ανέθεσε ο αρχηγός του και να σταματήσει να κάνει τον ξερόλα.

Η υπομονή μας με τον Νεοφιλελεύθερο λόγο του έχει εξαντληθεί…Φθάνει πια.

2 σχόλια:

  1. ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ


    Αθήνα, 13 Μαρτίου 2012
    ΔΗΛΩΣΗ

    του Προέδρου της ΔΑΚΕ Ι.Τ. κ. Νικ. Κιουτσούκη
    ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΩΣΤΗΡΕΣ
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ

    Με αφορμή τα σχόλια του Τομεάρχη Παιδείας κ. Σπηλιωτόπουλου σε εκπομπή της ΝΕΤ σε σχέση με την εξυγίανση του ΟΣΕ και του χρέους του.

    Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αντί να ασχολείται με τα θέματα της παιδείας που είναι αρμοδιότητά του και για ποιο λόγο δεν έχουν πάρει βιβλία στα σχολεία, σε κάθε του εμφάνιση προσπαθεί να εξηγήσει ότι για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας φταίει ο ΟΣΕ και το δήθεν χρέος του!!!

    Γνωρίζει ο εν λόγω κύριος ότι τα 8 δις Ε συνολικά του χρέους είναι δάνεια τα οποία ανάγκασε το κράτος να πάρει ο οργανισμός για να καλύψει την κρατική συμμετοχή στα έργα τα συγχρηματοδοτούμενα;

    Ξεχνά ο κύριος αυτός ότι ούτε ο άξονας ΠΑΘΕ έχει ολοκληρωθεί με αποκλειστική ευθύνη των Υπουργών των Διοικήσεων και των εργολάβων; Έπραξε τίποτα γι’ αυτά; Προτίθεται να κάνει κάτι;

    Δεν θυμάται ότι υπήρξαν καταγγελίες στο διάστημα που ο ίδιος ήταν Εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ;

    Γνωρίζει ότι οι εργαζόμενοι κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για την υπερκοστολόγηση των έργων, για την σπατάλη, την κακοδιοίκηση και την κακοδιαχείρηση;

    Γνωρίζει ότι υπάρχουν καταργημένες γραμμές όπως του δικτύου της Πελοποννήσου, την γραμμή Θεσσαλονίκης –Φλώρινας - Κοζάνης και την Γραμμή Κρυονέρι-Αγρίνιο και για ποιους λόγους καταργήθηκαν αφού πριν αναβαθμίστηκαν και ανακαινίσθηκαν;

    Επειδή δεν έχει ανέβει ποτέ του σε τραίνο και λόγω του ότι είναι παντελώς άσχετος με τον σιδηρόδρομο, καλό είναι να περιορισθεί στα καθήκοντα που του ανέθεσε ο αρχηγός του και να σταματήσει να κάνει τον ξερόλα.

    Η υπομονή μας με τον Νεοφιλελεύθερο λόγο του έχει εξαντληθεί…Φθάνει πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο Κουτσούκη, έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεσαι! να του θυμίσεις επίσης ότι στον Οργανισμό είχαμε μπουκώσει από Γεν.Διευθυντές με παχυλούς μισθούς, όμως αυτό που ήταν πιό εντυπωσιακό, ήταν ότι είχαμε για Πρόεδρο στον ΟΣΕ, έναν από τους πλέον διακεκριμμένους καθηγητές των οικονομικών, τον κ. Διονύση Χιόνη από τον οποίο θα έπρεπε να περιμένουμε μερικά μικρά θαύματα! σύμφωνα με τις σημερινές αναλύσεις του στα παραθυράκια. Όμως και αυτός αποδείχτηκε ότι παραμένει ένας πολύ καλός "καθηγητής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή