Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Το «Ηλιακό» τρένο στις ράγες!

Θα κινείται στο άξονα Λάρισας-Θεσσαλονίκης και θα τροφοδοτείται με το ρεύμα που θα παράγουν φωτοβολταϊκά συστήματα.
Το ηλεκτροκίνητο τρένο αρχικά θα παίρνει την ηλεκτρική ενέργεια από πάνελς που θα εγκατασταθούν κατά μήκος των δικτύου του ΟΣΕ. Το επόμενο βήμα θα είναι η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις οροφές των τρένων.Eτσι τα τρένα θα κινούνται αυτόνομα με την ενέργεια που θα παράγουν κατά την κίνηση τους.
Ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αντλήσει τεχνογνωσία από αντίστοιχο πρόγραμμα που λειτουργεί στην Ιταλία.


Οι ανανεώσιμες πηγές όμως, θα αναπτυχθούν και στους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου.Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει παραχωρήσει όλες τις στέγες των 27 σταθμών, από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως το Κιάτο, για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας.

Η φιλοπεριβαλλοντική πολιτική θα επεκταθεί και στους καταργημένους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Στην γραμμή Λεύκα-Πειραιά σχεδιάζεται η κατασκευή πράσινου πεζόδρομου, όμοιο με αυτόν της γραμμής High Line στη Νέα Υόρκη.

Ο «πράσινος» περίπατος θα έχει μήκος 2,5 χιλιομέτρων ενώ ανάλογο έργο θα γίνει και στην Κόρινθο. Ο ανενεργός σταθμός της πόλης θα φυτευτεί και θα αποδοθεί στους δημότες ως χώρος πρασίνου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου