Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Το στέκι αποκαλύπτει και αλλάζει την λογική πληρωμής των διανυκτερεύσεων και των μετακινήσεων των μηχανοδηγών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε  απο το  μέλος του ΔΣ της ΠΕΠΕ  Γενιδούνια Κώστα 
    Αλλάζει όλη η λογική για την αποζημίωση των μηχανοδηγών , τόσο για τις εκτός έδρας μετακινήσεις (διανυκτερεύσεις )όσο και για τις ημερήσιες αποζημιώσεις λόγω μετακινήσεων του προσωπικού έλξης (αλλά και όλων των εργαζόμενων σε ΝΠΙΔ).
    Σύμφωνα με την αρ. ΕΓΔΕΚΟ 966/20.05.2011 εγκύκλιο και την με αρ. 36580/002/06.05.2011/ΓΛΚ εγκύκλιο αλλά και τις διατάξεις του άρθρου 45 του Ν.3943/2011 (ΦΕΚ66α) ορίζεται ότι η αποζημίωση των μετακινουμένων Υπαλλήλων του Δημοσίου με εντολή Υπηρεσίας, εφαρμόζονται ΚΑΙ για τους Υπαλλήλους ΝΠΙΔ (άρα και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
    Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αλλάζει όλο το πλαίσιο των μετακινήσεων εντός και εκτός έδρας , ενώ σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να αποζημιώνονται για τις μετακινήσεις με βάση τις ΝΕΕΣ κανονιστικές διατάξεις.
    Αναλυτικότερα >
    Ημερήσια αποζημίωση είναι το χρηματικό ποσό που καταβάλλεται στον μετακινούμενο για την κάλυψη των εκτάκτων εξόδων , τα οποία προκαλούνται λόγω της μετακίνησης και παραμονής του εκτός έδρας, για εκτέλεση υπηρεσίας.Το ποσό της ημερήσιας αποζημίωσης ορίζεται στο ποσό των 29,35 Ε ανεξάρτητα από την θέση ή τον βαθμό του μετακινούμενου.

    Η ημερήσια αποζημίωση καταβάλλεται 


    1. Ολόκληρη 

    • Όταν οι μετακινούμενοι διανυκτερεύουν στον τόπο της εκτός έδρας μετακινησής τους.
    • Όταν οι δαπάνες διανυκτέρευσης και μόνο αυτές καλύπτουν απο την Εταιρεία
    • Όταν πληρούνται απο το νόμο προυποθέσεις διανυκτέρευσης (χιλιομετρική απόσταση σε συνάρτηση με τα μεταφορικά μέσα κλπ)
    Επισημαίνεται ότι για την καταβολή ολόκληρης της ημερήσιας αποζημίωσης θα πρέπει να αποδεικνύεται η διανυκτέρευση του Υπαλλήλου.Προς τούτο θα πρέπει να προσκομίζει υποχρεωτικά το δελτίο παροχής υπηρεσιών της ξενοδοχειακής μονάδας στο οποίο διέμεινε ή αν διανυκτερεύσει σε συμβεβλημένο ξενοδοχείο θα υποβάλει στην Υπηρεσία βεβαίωση διαμονής του σε αυτό

    2. Το 1/2 της ημερήσιας αποζημίωσης σε περίπτωση που καλύπτονται απο ημιδιατροφή.

    3. Το 1/3 της ημερήσιας αποζημίωσης δικαούνται 

    • Για την ημέρα επιστροφής μετά απο διανυκτέρευση
    • Οι μετακινούμενοι σε απόσταση άνω των 40 χλμ και επιστρέφοντες αυθημεερόν στην έδρα τους.
    Στους υπαλλήλους που μετακινούνται σε απόσταση κάτω των 40 χλμ δεν καταβάλλεται ημερήσια αποζημίωση 

    Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει άμεσα να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

    Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι αποδέχεται το νέο αυτό πλαίσιο αφού εδώ και μερικούς μήνες αποζημιώνει με 29.35Ε τους μηχανοδηγούς που διανυκτερεύουν.

    Ξεχνά όμως να καταβάλει το 1/3 της αποζημίωσης για την ημέρα επιστροφής (10 Ε) απο διανυκτέρευση ΑΛΛΑ και τα 10 Ε που δικαιούνται καθημερινά όσοι μετακινούνται με εντολή Υπηρεσίας σε απόσταση άνω των 40 χλμ απο την έδρα τους !!!!

    @mixanodigoiose
    Ελπίζουμε μετά την σημερινή αποκάλυψη να αποκατασταθεί ΑΜΕΣΑ ο τρόπος πληρωμής των μηχανοδηγών.
    Ευχαριστούμε το μέλος του ΔΣ της ΠΕΠΕ , Γενιδούνια Κώστα για την αποστολή του κειμένου.

    5 σχόλια:

    1. XER KOSTAS ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ συνεχιστε τη καλη προσπαθεια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ. ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΣΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΣΚΕ ΕΛΞΗΣ.
      ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑΣ ΚΑΙ Η ΔΑΚΕ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 11. ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, Η ΠΕΠΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΤ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΣΚΕ, ΛΟΙΔΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΘΑΡΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
      ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ & ΠΑΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ & ΑΠΟΛΑΒΩΝ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Φίλε Άκη (Μαργαρίτη) σε ποιο σημείο είδες προσπάθεια δικιά μου να καπελώσω τις ενέργειες της ΔΑΚΕ (Κίνησης) πολύ περισσότερο την ανυπαρξία και το θάψιμο από την ΠΑΣΚΕ κίνησης, που εσύ αναφέρεις και άρα γνωρίζεις ;

      Προς τι αυτός ο πανικός; Είναι η 2η φορά που γίνεται κάτι τέτοιο για δημοσίευση στο στέκι. Την 1η φορά( και πάλι από την κίνηση )ζήτησαν να κατεβάσουμε την ανάρτηση για το πώς πληρωνόμαστε γιατί λέει το έβλεπαν στο Υπουργείο και διάφοροι άσχετοι (λες και δεν έχουμε αποδεδειγμένα μειώσεις 55% σε 2 χρόνια). Προτιμούσαν μάλλον να λένε θεωρίες επιστημονικής φαντασίας παρά να εξηγούν στους συναδέλφους το πώς ακριβώς αμείβονται. Και όχι δεν ήταν Πασκίτες αυτοί που το ζητούσαν. Ωστόσο επιστράτευσαν κάθε μέσο – ακόμα και μέλη από το ΔΣ της ΠΕΠΕ-για να κατέβει η ανάρτηση.
      Φυσικά ποτέ δεν κατέβηκε.

      ‘Όσον αφορά το επίμαχο θέμα στην συνάντηση που είχαμε με τον ΔΙΚΑΜ πριν 15 μέρες είχα θέσει το θέμα των διανυκτερεύσεων και για αυτό ανέβηκα την Παρασκευή στην Καρόλου με την εργατική Νομοθεσία και τις εγκυκλίους για τους οδηγούς του Δημοσίου μαζί (έχω μάθει από μετατασσόμενους συναδέλφους ότι πληρώνονται εκτός έδρας όταν αλλάζουν νομό στην μετακίνηση τους). Και ψάχνοντας βρήκα αυτό που δημοσίευσε το στέκι. Που λοιπόν είδες προσπάθειες δικές μου να καπελώσω τα όσα επικαλείσαι. Και φυσικά κανείς δεν μου είπε ότι είχαν γίνει ενέργειες , ενώ και το χαρτί που αναφέρεις δεν απαντά σε κανένα συνάδελφο που αιτείται να πάρει απαντήσεις , όπως λες και εσύ πρόκειται για εσωτερική εγκύκλιο. Θα το βρούμε και θα το βάλουμε την Δευτέρα.
      Και εγώ και το στέκι λοιπόν απλά πληροφορήσαμε τον κόσμο για το τι συμβαίνει.
      Πράγμα που κανείς από σας δεν έκανε για λόγους που εσείς γνωρίζεται.
      Έχετε εκλογές σε 13 μέρες και καλά κάνεις και κάνεις τον αγώνα σου αλλά καλά θα κάνεις να μας εξηγήσεις και γιατί από τον Νοέμβρη του 11 κανείς δεν είχε αναφέρει τίποτα στους υπολοίπους .
      Το είχατε κρατικό μυστικό μήπως; Να θυμίσω ότι έχουν γίνει στο διάστημα αυτό 2 συναντήσεις των σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο οποίο συζητήθηκαν και τα εργασιακά και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα πράγματα για όλους τους συναδέλφους.
      ΔΕΝ αναφέρθηκε ποτέ τίποτα.
      Να μετρήσω πόσα έχουμε χάσει από τότε ;
      Γιατί αν εγώ φίλε Άκη το ήξερα 5 μήνες όχι μόνο θα το είχα αναδείξει αλλά θα έβαζα όλους να το κυνηγάνε. Όπως κυνήγησα λυσσαλέα και εγώ και το στέκι με επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις και η ΠΕΠΕ συνολικά ,το θέμα της μισθοδοσίας και των παρανομιών που γίνανε το Δεκέμβρη του 2011 και σήμερα είσαι ωφελημένος τα μέγιστα από αυτήν την προσπάθεια. Και εσύ και άλλοι 600 εργαζόμενοι.
      Δεν σε είδα όμως τότε να κάνεις κανένα σχόλιο ,αντίθετα μου ζήτηθηκε (όχι απο σένα) να κατεβάσω τις αναρτήσεις!(επειδή ξέρουν ότι εγώ είμαι υπεύθυνος). Νομίζω δεν βλέπεις πέρα από τον γαλάζιο ορίζοντα που πολλές φορές παρακολουθείς παθιασμένος. Για δες το εξοφλητικό σου το Δεκέμβρη και αυτό του Μάρτη. Γιατί αυτά που γλύτωσες δεν γίνανε παραβιάζοντας ανοιχτές πόρτες (κάπου το έχω ξανακούσει αυτό). Και ο αγώνας συνεχίζεται για να εξαιρεθούμε από τα πλαφόν που δημιουργούν τεράστιες αδικίες. (δες εξώδικο ΠΕΠΕ και ενέργειες ΠΟΣ).
      Και την ΠΟΣ κ την ΠΕΠΕ και όποιον έβρισκα πρόθυμο να βοηθήσει θα κινητοποιούσα. Όπως άλλωστε θα κάνω και από την Δευτέρα έχοντας ήδη ενημερώσει από χτες τον Πρόεδρο της ΠΟΣ και της ΠΕΠΕ.
      Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου στις εκλογές της κίνησης και σε παρακαλώ να είσαι περισσότερο προσεκτικός σε αυτά που γράφεις.Καλό κουράγιο αν εκλεγείς. Θα σου χρειαστεί σίγουρα .
      Μην παθιάζεσαι όμως και άλλαξε νοοτροπία. Αυτοί οι χαρακτηρισμοί (ανύπαρκτοι κτλπ ) ανήκουν στο συνδικαλισμό του χτες.
      Επιτέλους έχει καταντήσει αηδία και έχει σιχαθεί και ο κόσμος όσους τα αναπαράγουν.

      Και μαζί απαξιώνεται και το συνδικάτο.Είναι που είναι στα τάρταρα σαν έννοια ο συνδικαλισμός στα μάτια της κοινωνίας -και όχι του μικρόκοσμου μας - μην τον αποτελειώνεται.
      Και φυσικά με όλα αυτά δεν είναι αδικαιολόγητη η απαξίωση.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Πανικος κανενας φιλε Κωστα. Πανικος και τρεμουλο θα πρεπει να εχει πιασει αυτους που λοιδορουσαν και κοροιδευαν τις ενεργειες του Θοδωρου του Κουρκουτα. Πανικος και τρεμουλο πρεπει να εχει πιασει αυτους που εκβιασαν συναδελφους, ωστε να αποσυρουν τις αιτησεις που ειχαν κανει και ζητουσαν να πληρωθουν τα νομιμα. Οταν θα δεις τον προεδρο της ΠΟΣ και επικεφαλης της ΠΑΣΚΕ -Σιδηροδρομικων, ρωτησε τον, γιατι εθαβε το θεμα τοσο καιρο η Πασκε κινησης. Διοτι αυτοι το γνωριζαν καιτο εθαβαν, οπως εθαψαν και τον κλαδο κινησης τα τελευταια 3 χρονια.
        Μηπως λεω μηπως αυτοι που "παρεδωσαν τις κοματικες ταυτοτητες" ειναι Βασιλικοτεροι του βασιλεως και μελημα τους ειναι η επομενη "κοματικη τους" μερα.
        Και για να ερθουμε στο θεμα μας τα χαρτια αυτα προσπαθησα να τα στειλω στο στεκι δεν τα καταφερα, (βλεπεις δεν ειμαι και πολυ καλος στην τεχνολογια). Θαπροσπαθησω να τα βγαλω στον αερα απο αλλη εξοδο.

        Διαγραφή
    4. HER AKIS καλο θα ητανε οι απαντησεις σας να ειναι πιο τεκμηριωμενες με στοιχεια γερα και οχι στηριζομενες πανω σε κινησεις συνδικαλιστων [βλ. ΔΑΚΕ ] που απο οτι φαινεται δεν καρποφορησαν γιατι εαν ειχαν επιλεξει το δρομο οπως εκανε ο HER KOSTAS γιατι δεν τοτε δεν ταρακουνηθηκαν τα νερα ΤΟΥΣ και τωρα ψαχνονται ; Καλο θα ηταν τα πυρα να κτυπανε το μεγαλο στοχο και οχι τους συναδελφους με τους οποιους βρισκεστε στη πρωτη γραμμη , το ιδιο ισχυει και για τον HER KOSTAS ...AUFDZN

      ΑπάντησηΔιαγραφή