Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

«Μοιράσθηκαν» αρμοδιότητες στο υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης

Καθορίστηκαν οι αρμοδιότητες του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης από τον πρωθυπουργό, κ. Α. Σαμαρά και δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β'2094/2012).
Διαβάστε όλο το ΦΕΚ http://goo.gl/R8c4A



Το μεγαλύτερο βάρος του νέου υπουργείου, το οποίο συγκεντρώνει ένα τεράστιο εύρος αρμοδιοτήτων σχετικών με την εθνική οικονομία και τις υποδομές, είναι αυτονόητο ότι θα σηκώσει ο υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κ. Χατζηδάκης, ο οποίος κρατάει, μάλιστα, υπό τον αποκλειστικό του έλεγχο τον κλάδο των Μεταφορών.

Σημειωτέον ότι, πολιτικά, πρόκειται για χαρτοφυλάκιο - "βόμβα", αφού περιλαμβάνει:

- Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βαίνει προς πώληση

- Τον ΟΣΕ, για τον οποίο ο υπουργός εξήγγειλε εξυγίανση

- Τις αστικές συγκοινωνίες, τις οποίες ο κ. Χατζηδάκης ενέταξε στις προτεραιότητές του

- Τα ΚΤΕΛ, το άνοιγμα των οποίων ζήτησε η Τρόικα

- Τα αεροδρόμια, τα οποία αποκρατικοποιούνται.

Παράλληλα, ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι αρμοδιότητες του αναπληρωτή υπουργού κ. Στ. Καλογιάννη, αλλά και των υφυπουργών κ.κ. Θ. Σκορδά και Ν. Μηταράκη.

Ο κ. Καλογιάννης θα πρέπει να πατήσει σε δύο βάρκες, αφού από τη μεν Χαριλάου Τρικούπη θα πρέπει να «τρέξει» τα δημόσια έργα και τις συμβάσεις παραχώρησης, ενώ από του Παπάγου - έδρα του πρώην υπουργείου Μεταφορών - τις Τηλεπικοινωνίες και τα Ταχυδρομεία.

Ειδικότερα, ο κ. Καλογιάννης θα ασκεί τις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, συμπεριλαμβομένης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», της Γενικής Γραμματείας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων και της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Παράλληλα, θα είναι αρμόδιος για δομές σχετικές με την Οδική Ασφάλεια, ενώ θα έχει την εποπτεία ΔΕΚΟ, όπως η Αττικό Μετρό, η Εγνατία Οδός, ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (που απορρόφησε την ΔΕΠΑΝΟΜ, την ΘΕΜΙΣ και τα ΣΔΙΤ της πρώην ΚΕΔ), οι αντισεισμικοί οργανισμοί, οι εταιρίες υδάτων και το ΤΕΟ.

Στο αναπτυξιακό κομμάτι του υπουργείου, ο κ. Μηταράκης αναλαμβάνει το κρίσιμο σκέλος των επενδύσεων, όπως η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών Επενδύσεων, η Ειδική Γραμματεία Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, η Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων και η Γενική Διεύθυνση Διεθνούς Οικονομικής Πολιτικής.

Επίσης, θα έχει την εποπτεία του το INVEST IN GREECE, το Ταμείο Ανάπτυξης Νέας Οικονομίας Α.Ε. (ΤΑΝΕΟ), τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), τον Οργανισμό Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (OAΕΠ) και την - ανενεργή και ουδέποτε λειτουργήσασα - Αλεξάνδρεια Ζώνης Καινοτομίας της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, ο κ. Σκορδάς αναλαμβάνει τις Γενικές Γραμματείες Βιομηχανίας, Εμπορίου και Καταναλωτή, καθώς και την Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς, ενώ θα εποπτεύει την ΔΕΘ, την HELEXPO, τον ΟΒΙ και αρκετoύς ακόμη δημόσιους φορείς.

Πάντως, επειδή είναι βέβαιον ότι θα υπάρξουν αναπόφευκτα συγκρούσεις αρμοδιοτήτων, αφού το συγκεκριμένο υπουργείο αποτελεί ένα διοικητικό "κολάζ", που αποτελείται από τμήματα τεσσάρων υπουργείων που λειτουργούσαν ξεχωριστά έως το 2009, η σχετική απόφαση του πρωθυπουργού είναι, μάλλον, σαφής: «Για την άρση αμφισβητήσεων σχετικών με την αρμοδιότητα οποιουδήποτε οργάνου του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αρμόδιος είναι ο Υπουργός».


www.troleatzis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου