Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Πειραιάς - Χαλκίδα..Μια γραμμή με τεράστια δυναμική και πολλά προβλήματα στην Υποδομή !

Με αφορμή την προχτεσινή ανάρτηση μας για τον Προαστιακό της Αθήνας και την αύξηση της επιβατικής κίνησης , κάνουμε μια εκτενή αναφορά στα προβλήματα της γραμμής Πειραίας - Χαλκίδας που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να έχει πολλαπλάσια κίνηση.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι

η απουσία ηλεκτροκίνησης στην γραμμή , αφού το σύνολο της υποδομής για την ηλεκτροκίνηση έχει κλαπεί ! Κυριολεκτικά στα περίπου 90 χιλιόμετρα της διαδρομής είναι ζήτημα αν έχουν μείνει 5 ή 6 χλμ καλωδίων (μέχρι να κλαπούν και αυτά ) .Μάλιστα στην πρόσφατα ανακαινισμένη γραμμή Οινόης - Χαλκίδας καθημερινά έχουμε φαινόμενα δολιοφθοράς.( κοπή καλωδίων - έχουμε γράψει επανειλημμένα για αυτά ).
Αποτέλεσμα ; Η διαδρομή γίνεται με πετρελαιοκίνητους συρμούς (man , rail bus ενώ κάποιες φορές χρησιμοποιούνται και IC ) γεγονός που αφενός κοστίζει (καύσιμα ,συντήρηση) ενώ  αφετέρου στερεί από τους επιβάτες την ακρίβεια , ταχύτητα και σαφώς  ποιοτικότερη μετακίνηση (με ελάχιστα τεχνικά προβλήματα)  που προσφέρουν οι συρμοί desiro (απόδειξη ότι με την είσοδο των συρμών desiro  στο Κιάτο - Αεροδρόμιο , η κίνηση αυξήθηκε κατακόρυφα).
Το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει τους τελευταίους μήνες είναι η διακοπή της λειτουργίας της τηλεδιοίκησης μεταξύ Αθήνας - Οινόης που επιφέρει καθυστερήσεις στους συρμούς αφού η κυκλοφορία γίνεται όπως 20 χρόνια πριν , με ανοικτούς τους σταθμούς Λυκότρυπας - Αφιδνών - Αυλώνα και Οινόης .Εξαιτίας του προβλήματος παρατηρούνται συχνά καθυστερήσεις στα δρομολόγια ενώ δεν μπορούν να δρομολογηθούν και  περισσότεροι συρμοί (ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής όπου παρατηρείται και  συνωστισμός ).Ένα πρόβλημα που θα έπρεπε να έχει λυθεί εδώ και μήνες .
Καθυστερήσεις φυσικά που δεν μπορούν να πληροφορηθούν έγκαιρα οι επιβάτες ( δεν λειτουργεί τηλεματική) με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιμένουν στους σταθμούς .
Η κατάσταση της γραμμής δεν είναι και η καλύτερη ( βραδυπορίες σε πολλά σημεία ) ενώ η καινούργια και ανακαινισμένη πρόσφατα γραμμή Οινόης - Χαλκίδας έχει παρουσιάσει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σοβαρά προβλήματα .( Μεταξύ άλλων υπάρχει  καθίζηση στο χλμ σημείο 7 της γραμμής και δίνεται βραδυπορία 40 χλμ / Ω ).Μιλάμε για εντελώς πρόσφατα ανακαινισμένη γραμμή ! 
Τέλος  θα πρέπει να λυθεί και το θέμα  της αποβάθρας στον τερματικό σταθμό της Χαλκίδας , αφού για άγνωστο λόγο σε εμάς , το τρένο αντί να σταθμεύει ακριβώς μπροστά στον σταθμό όπως συνέβαινε για χρόνια  , σταματά 100 μέτρα πριν !!!

Όλα αυτά που αναφέρουμε θα έπρεπε σήμερα να λειτουργούν αφού τα έργα πληρώθηκαν , πραγματοποιήθηκαν αλλά λεηλατήθηκαν ή καταστράφηκαν από την εγκατάλειψη των τελευταίων χρόνων  .
Και κύρια από την έλλειψη πολιτικής βούλησης για ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο που θα προσφέρει ποιοτική μετακίνηση από και προς τα προάστια των μεγαλουπόλεων.Όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες.

Αλλά  όχι στην Ελλάδα.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου