Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ελλάς το μεγαλείο σου ! Ένα μονόστηλο στο Βήμα που λέει πολλά !

Για το πως αντιλαμβάνονται τις τοποθετήσεις σε ΔΕΚΟ τα μεγάλα κόμματα εξουσίας αλλά κ ο  ρόλος του εγχώριου τύπου με τα ...μονόστηλα αυτής της λογικής.
Διαβάζουμε στο Βηματοδότη της Κυριακής >
<<Κύκλοι της Ιπποκράτους επιχειρούν τις τελευταίες ημέρες να μεθοδεύσουν την αντικατάσταση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλου από έναν εκ των πρώην βουλευτών κκ. Δ. Λιντζέρη και Ροβ. Σπυρόπουλου, αλλά πιστεύεται ότι ο κ. Σαμαράς ενδεχομένως δεν είναι έτοιμος να συναινέσει. Αλλοι πάντως προβλέπουν ότι σε αυτή την περίπτωση ο Πρωθυπουργός ίσως ρίξει λίγο νερό στο κόκκινο κρασί του... >>

Έτσι είναι άμα είσαι βουλευτής μεγάλου κόμματος εξουσίας  , δεν θα μείνεις ποτέ παραπονεμένος !!!!

Να δούμε πότε θα βρεθεί ένας πολιτικός που θα βάλει μπρός το συμφέρον αυτού του τόπου και θα επιβάλει Διοικήσεις που θα κρίνονται απο το αποτέλεσμα και όχι απο την εκάστοτε εναλλαγή στην  εξουσία  .
Διοικήσεις σε ΔΕΚΟ διορισμένες απο την Βουλή  , σε είδος Ανεξάρτητης Αρχής που δεν θα λογοδοτούν και θα υποκύπτουν  στον κάθε βουλευτή που θέλει να κάνει τα τοπικά και προσωπικά του ρουσφέτια σε βάρος  των συμφερόντων της εταιρείας.
Διοικήσεις με σαφή χρονικό ορίζοντα που θα παρουσιάζουν σχέδιο και θα κρίνονται απο το αν το εφάρμοσαν , παράλληλα με τα αποτελεσματά του.

Αλλά μην ξεχνάμε στην Ελλάδα ζούμε .....

Προέχει το βόλεμα των πολιτευτών των κομμάτων που μείναν χωρίς αντικείμενο και όσο ποιο άσχετοι είναι με το σιδηρόδρομο τόσο το καλύτερο (ιδιαίτερα τώρα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε το λάθος και παρουσιάζει κέρδη , ευκαιρία να την διαλύσουμε και να την ξεπουλήσουμε ) .

ΔΕΝ συμφωνούμε   σε όλα   με τον κ. Ζηλιασκόπουλο (με την μεγαλύτερη διαφωνία μας τις μετατάξεις των μηχανοδηγών ) αλλά θεωρούμε απαράδεκτες αυτού του είδους τις μεθοδεύσεις ( με μονόστηλα...) απο όπου και αν προέρχονται.

Και ίσως και κατευθυνόμενες για να πλήξουν τα συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο που ανακάμπτει και κερδίζει έδαφος στην συνείδηση των πολιτών η πραγματικότητα της κερδοφορίας μιας ΔΕΚΟ που φάνταζε καταδικασμένη μέχρι πριν λίγο καιρό..
(Ο νοών νοείτο ).





2 σχόλια:

  1. Μια στιγμή ρε παιδιά, θα μας τρελάνετε;
    Από που κι ως που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα;

    Η τελευταία επίσημη ανακοίνωση ισολογισμού του 2011 αναφέρει χασούρα 'μόνο' 33κάτι εκατομύρια Ευρώ (ενώ για πρόπερσυ αναφέρει 180κάτι εκατομύρια Ευρώ, καθώς δεν υπήρξε η επιδότηση των 50 εκατομυρίων Ευρώ ούτε το πετσόκομμα δρομολογίων και δικτύου)

    Μη μπερδεύουμε τους ευσεβείς πόθους μας με τη πραγματικότητα.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To 2012 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάζει κερδοφορία απο τον πρώτο μήνα.
    Τα ποσά δεν είναι μεγάλα (περί τις 150 με 200 χιλ το μήνα ).
    Επετρεψέ μας και μας να γνωρίζουμε ακριβώς τι συμβαίνει το 2012 (μάλιστα έχουν πραγματοποιηθεί και έλεγχοι απο ορκωτούς ).
    Η κερδοφορία οφείλεται και στις νέες μειώσεις που υποστήκαμε απο τον Δεκέμβριο του 2011 με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου.
    Τέλος , η διαφορά με το 2009 ξεπερνά τα 230 εκ Ευρώ ....(700+ εκατομύρια ήταν το έλλειμα το συνολικό έλλειμα το 2009 και απο την ημέρα ιδρύσεως.)
    Κανείς δεν είπε εδώ ότι ο περιορισμός του ελλείματος δεν οφείλεται και στο κλείσιμο της Πελοπονήσου.
    Ωστόσο με το κλείσιμο εκεί , χάθηκαν και τα όποια έσοδα , -να μην το ξεχνάμε αυτό-.
    Η ουσία είναι ότι απο 01/01/2012 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρος .(το παραδέχτηκε και ο σημερινός πρωθυπουργός στο enikos.gr ).
    Απο κει και πέρα , αγώνας για να αυξηθεί το ποσό επιδότησης (είναι ελάχιστα τα 50 εκ )και να ξανασφυρίξει το τρένο παντού , αγώνας για να αλλάξει η νοοτροπία των Ελλήνων πολιτικών και να δουν την πραγματική χρησιμότητα του σιδηροδρόμου , που δεν είναι αυτή του διορισμού πολιτευτών σε θέσεις Διοίκησης ΔΕΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή