Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Αύξηση τζίρου έως 100 εκατ. για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Kαι θέλουν με 43 εκατομμύρια κέρδος να ρίξουν εκ νέου 50% τους μισθούς μας ;
Ας προσπαθήσουν.Η 01.01.2013 είναι κοντά.
Η συμφωνία με τη Hewlett - Packard είναι η πρώτη διεθνή συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες. Σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις εμπορευματικές μεταφορές έχει κύκλο εργασιών που φτάνει τα 24 εκατ. ευρώ. Αν η συμφωνία προβλέπει τη μεταφορά ενός ή δύο τρένων την ημέρα προς την Κεντρική Ευρώπη αυτό θα οδηγούσε άμεσα σε διπλασιασμό του τζίρου της.
Αν υπολογίσει κανείς
ότι η δυναμικότητα του λιμανιού είναι 20 έως 40 τρένα την ημέρα, ακόμα και αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε τα 10 τρένα καθημερινά τότε ο τζίρος ετησίως θα ξεπερνούσε τα 100 εκατ. ευρώ. Δεν είναι τυχαίο ότι από μελέτες της διοίκησης της εταιρείας προκύπτει ότι αν η συμφωνία αναπτυχθεί πλήρως τότε θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας. Αρχικά η συμφωνία θα αφορά ένα τρένο την ημέρα, ενώ αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω.
Σημειώνεται ότι η εφοδιαστική και μεταφορική δραστηριότητα της HP ανέρχεται σε 50 δισ. δολάρια, εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά δραστηριότητες στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή. «Η συγκεκριμένη συμφωνία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες παρόμοιου σκοπού, που διαθέτουν εφοδιαστικές αλυσίδες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και έχουν τις παραγωγικές μονάδες τους στην Κίνα και την Απω Ανατολή.
Εκτιμάται ότι μια τέτοια κίνηση μπορεί να επιφέρει αύξηση του τοπικού φορτίου έως και 50% για το λιμάνι του Πειραιά και αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.

4 σχόλια:

  1. Τι λέτε ρε μάγκες; Δεν σας είδα όταν είχατε τεράστιες ζημίες να αποδέχεστε μειώσεις μισθών. Τώρα με τα ψωροκέρδη της COSCO που όχι απλά είναι φούσκα, αλλά σαπουνόφουσκα όπως αποδεικνύει παραπάνω ο αρθρογράφος της ΑΥΓΗΣ, ζητάτε και μέρισμα από πίτα που ακόμα δεν την είδατε; Συμφωνώ ότι η 1-1-2013 πλησιάζει για να δείτε τις σημαίνει ενιαίο μισθολόγιο, εσείς τα μανάρια του ευρύτερου Δημοσίου. Μία ζωή στην πούδρα και να φουσκώνουμε τις προθεσμιακές μας και κατά τα άλλα να μεμψιμοιρούμε, να κλαιγόμαστε για το χαμηλό βασικό μισθό, ξεχνώντας επιδόματα, κίνητρα και υπερωρίες. Η κοινωνία σας πήρε χαμπάρι και δεν πάει να κάνετε απεργίες, να κάψετε το σιδηρόδρομο, η κοινωνία δεν είναι μαζί σας. Τη χάσατε προ πολλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι αριθμοί, στην Ελλάδα της κρίσης, έχουν χάσει το νόημά τους. Στο εννιάμηνο υπολογίζεται ότι περισσότερες από 68.000 επιχειρήσεις έκλεισαν και 93.500 εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους.

    Για ολόκληρο το 2011 οι έμποροι υπολόγισαν τα λουκέτα στα 60.000, ενώ πλέον η απασχόληση στον κλάδο γύρισε στα επίπεδα του 1999.

    Η κρίση έχει χτυπήσει ιδιαίτερα τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Την ίδια ώρα το εργατικό δίκαιο καταργείται και γυρίζουμε όλοι στον μεσαίωνα.
    Την ώρα αυτή λοιπόν υπάρχουν και απόψεις σαν αυτήν του ανώνυμου.
    Τον αφήνουμε στην κρίση σας και στην φοβισμένη και γεμάτη εμπάθεια ανωνυμία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από γλαφυρότητα και συναίσθημα σχίζετε. Για την ταμπακιέρα κουβέντα! Καλά σας τα λέει και ο Nick Fotis. Και αυτός εμπαθής και φοβισμένος είναι; Για σοβαρευτείτε και κυρίως κυκλοφορείτε και λίγο στην πιάτσα, να δείτε τι αέρας φυσάει για ΔΕΚΟ, Δημόσιο κλπ.

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά απορώ, πότε κιόλας εισπράχθηκαν τα κέρδη που λένε ότι ΘΑ έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα μοιράζονται ήδη οι εργαζόμενοι;
    "Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιαννάκη τον βαφτίσαμε" λέει ο λαός...

    Καθίστε πρώτα να έχει κέρδη για φέτος η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και του χρόνου βλέπουμε αν θα λειτουργεί η γραμμή Ικόνιο-Θριάσιο...

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή