Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ανακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

 η τρικομματική ακροδεξιά κυβέρνηση του μαύρου μετώπου (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) του κ. Σαμαρά, είναι αποφασισμένη να ξεμπερδέψει μια και καλή με το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς. Αμέσως μετά τη διαθεσιμότητα, δημοσίευσε το ΦΕΚ όπου προβλέπεται η «απόσχιση» της συντήρησης του τροχαίου υλικού και η μεταφορά της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ στο Δημόσιο. 

 1.- Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 6/12/2012 και σε υλοποίηση τόσο του ν. 3891/10 του ΠΑΣΟΚ όσο και του μεσοπρόθεσμου και των μνημονίων που υπογράφηκαν την τελευταία διετία, όλη η Γενική Διεύθυνση συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, «αποσχίζεται» (όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και μεταφέρεται στη νέα εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι όλο το προσωπικό που απασχολούνταν σε αυτήν, ενδεχομένως μαζί και με άλλο που θα επανδρώσει διοικητικές υπηρεσίες, θα μεταφερθούν στη νέα εταιρεία, κόβοντας οριστικά τον οποιοδήποτε δεσμό τους με τον ΟΣΕ. Η νέα εταιρεία, θα «προικιστεί» φυσικά με τροχαίο υλικό και υποδομές που έχει χρυσοπληρώσει ο ελληνικός λαός και σύμφωνα πάντα με το μεσοπρόθεσμο, μόλις αρχίσει να λειτουργεί θα ιδιωτικοποιηθεί. Η ίδια μοίρα επιφυλάσσεται και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία το πρώτο τρίμηνο του 2013 θα μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να πουληθεί

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η συντήρηση τροχαίου υλικού, είναι λειτουργίες που μπορούν να προσφέρουν στην ανάπτυξη της χώρας προς όφελος του λαού. Ακόμα και με τα δικά τους επιχειρήματα, είναι λειτουργίες κερδοφόρες και παρόλα αυτά τις ξεπουλάνε

2.- Είναι ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης και δέσμευση της στους τοκογλύφους του ΔΝΤ και της Ε.Ε., να απολύσει όσο περισσότερους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ και να μειώσει ακόμη περισσότερο το εισόδημα τους. Σε ότι αφορά τις απολύσεις υιοθετήθηκε το μοντέλο της «διαθεσιμότητας». Επειδή προσωρινά και μετά την παρέμβαση τους εξαιρέθηκαν οι σιδηροδρομικοί, αυτό δεν σημαίνει ότι το ζήτημα λύθηκε οριστικά. Λιγότερος Δημόσιος ΟΣΕ (και ΤΡΑΙΝΟΣΕ) σημαίνει λιγότεροι σιδηροδρομικοί.


Αυτές οι απολύσεις δεν μπορεί να αντιμετωπιστούν μόνο από τους σιδηροδρομικούς. Απαιτείται ενότητα όλων των εργαζομένων και  υιοθέτηση πολιτικών στόχων όπως είναι το γκρέμισμα της κυβέρνησης Σαμαρά αλλά και όποιας κυβέρνησης ακολουθήσει την ίδια πολιτική.

3.- Οι σιδηροδρομικοί έχουν υποστεί (από όλες τις ΔΕΚΟ) τις μεγαλύτερες μειώσεις στο εισόδημα τους. Εδώ και ένα χρόνο έχει συμφωνηθεί με τις Διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι οι μειώσεις ήταν μεγαλύτερες από όσες προέβλεπαν οι σχετικές διατάξεις. Πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί αυτή η αδικία και να αρχίσει διαπραγμάτευση για υπογραφή ΣΣΕ που να ακυρώνει την ένταξη μας στο νέο Μισθολόγιο του Δημοσίου. Άλλωστε είμαστε στην εποχή που οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας αποτελούν πεδίο μάχης για το σύνολο των εργαζομένων, οπότε ο αγώνας για την υπογραφή ΣΣΕ αποτελεί υποχρέωση 

 Καλούμε τα Σωματεία και την ΠΟΣ να παίξουν το ρόλο τους και να κινητοποιήσουν τους σιδηροδρομικούς, γι αυτά τα τρία κορυφαία ζητήματα. Να επιδιώξουν τη μεγαλύτερη δυνατή ενότητα με τους εργαζόμενους των άλλων κλάδων προκειμένου να σταματήσουμε τις απολύσεις και την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου τομέα.
 Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς να συμμετέχουν μαζικά στις συνελεύσεις και τις κινητοποιήσεις. Να οργανώσουν οι ίδιοι τις κινητοποιήσεις και να κάνουν δική τους υπόθεση την ανατροπή αυτών των άθλιων πολιτικών και όσων τις υπηρετούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου