Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Επιστολή Μοδέ Θανάση- Απάντηση απο το στέκι

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Θανάση Μοδέ , Αντιπρόεδρου της ΠΕΠΑ ο οποίος μιλάει για αποκατάσταση της αλήθειας στην ανάρτηση μας για το θέμα του Προαστιακού.
Ο συνάδελφος , προφανώς ΔΕΝ έχει καταλάβει το νόημα της ανάρτησης .Δημοσιεύουμε την επιστολή του και με αφορμή αυτήν , αφού θέλει ,  θα πούμε ακριβώς  πως έχουν  τα πράγματα (για όσα ευγενικά αποφεύγουμε να πούμε και ΔΕΝ αφορούν τον κλάδο κίνησης ) Η επιστολή >
Για την αποκατάσταση της αλήθειας στα γραφόμενα του διαχειριστή του site στο παραπάνω άρθρο θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

1. Στις 01/12/2012 όταν συνέβη το περιστατικό που αναφέρεται (του κοψίματος των αντίβαρων που κρατούν τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης) με αποτέλεσμα να διακοπεί η ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας του Προαστιακού, εγώ ήδη είχα αναλάβει υπηρεσία από τις 16:25 στις αμαξοστοιχίες του συγκεκριμένου τμήματος γραμμής (Κιάτο - Αεροδρόμιο).

2. Στην παράγραφο του άρθρου που αναφέρει ότι "..... με τους επιβάτες να ψάχνουν να βρουν που κ πως θα πάνε και στο τέλος να ξεσπάνε στον μηχανοδηγό (τον μόνο που βρίσκουν να μιλήσουν αφού οι περισσότεροι σταθμοί κλείνουν μετά το μεσημέρι......." το σχόλιο μου είναι το ακόλουθο:
Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με την διευθέτηση των επιβατών, δίνοντας τους τις κατάλληλες οδηγίες, γιατί - όπως προφανώς να γνωρίζουν ΑΠΑΝΤΕΣ εκτός από τους κακεντρεχείς - το αντικείμενο της εργασίας μου, εκτός των άλλων, είναι και φροντίδα της ομαλής μεταφοράς του επιβατικού κοινού της Εταιρίας (και αυτό το κάνω αξιόλογα εδώ και ...... 29 χρόνια !!!)
Καθοδηγούσα και ενημέρωνα συνεχώς (στα πλαίσια του εφικτού φυσικά) μέχρι αργά το βραδύ όλους τους επιβάτες και δεν διαπίστωσα να ανακύπτουν μεγάλα και αξεπέραστα προβλήματα.

3. Όλες οι αμαξοστοιχίες του Προαστιακού καλύπτονται από ένα τουλάχιστον υπάλληλο από το Προσωπικό του κλάδου μου.

4. Τέλος θα ήθελα να προσθέσω και ένα καλοπροαίρετο σχόλιο και μια προτροπή προς τον διαχειριστή του blog, θεωρώντας ότι τα γραφόμενα του είναι προσωπικές απόψεις και δεν εκφράζουν την πλειοψηφία των συναδέλφων Μηχανοδηγών που εργαζόμαστε πλάι - πλάι.

* Στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ το να στρέφεται ένας κλάδος εργαζομένων εναντίον κάποιου αλλού, υποβαθμίζοντας την χρησιμότητα και μειώνοντας την αναγκαιότητα του στην διεξαγωγή του μεταφορικού έργου της Εταιρίας είναι - αν μη τι άλλο - επικίνδυνο, χωρίς αντίκρισμα και τελικά κάνεις από τους εργαζομένους δεν αποκομίζει οφέλη.

* Οι εποχές απαιτούν από όλους εμάς τους εργαζομένους να παλεύουμε ΣΥΝΕΧΩΣ, με αλληλεγγύη και συναδελφικότητα, προκειμένου να διασφαλίσουμε ΠΡΩΤΙΣΤΑ την απασχόληση μας.


Συναδελφικά
Θανάσης ΜΟΔΕΣ
Α' Αντιπρόεδρος της Π.Ε.Π.Α.
Προιστάμενος αμαξ.


Απάντηση απο τον διαχειριστή προς τον συνάδελφο Μοδέ .


Συνάδελφε ουδέποτε σκοπός της ανάρτησης αλλά κ του Blog εδώ είναι να φέρει σε αντιπαλότητα τους κλάδους εξωτερικής υπηρεσίας αλλά κ γενικότερα τους σιδηροδρομικούς.
Ιδιαίτερα λοιπόν στους καιρούς που διανύουμε είναι πολύ σημαντικό να διαβάζουμε τι γράφεται και κυρίως να διαβάζουμε προσεκτικά.


Πουθενά στο κείμενο δεν αφήνεται υπονοούμενο για τον κλάδο κίνησης.


Ο Προαστιακός εκτείνεται από το Αεροδρόμιο έως το Κιάτο.Όταν λοιπόν κλείσει ένα κομμάτι γραμμής για οποιοδήποτε λόγο , λόγω των καθυστερήσεων δημιουργείται ΠΑΝΙΚΟΣ σε όλους τους σταθμούς και το επιβατικό κοινό μένει ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ χωρίς ενημέρωση .
ΔΕΝ ξέρει που να πάει , τι ώρα και από που θα περάσει ο επόμενος συρμός , πότε και αν θα υπάρξουν ανταποκρίσεις προς και από Αθήνα.


Αυτό συνάδελφε ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ στο προσωπικό κίνησης αλλά στο ότι έχει διαλυθεί όπως επανειλημμένα έχουμε γράψει όλη η υποστήριξη στον Προαστιακό.


Στους περισσότερους σταθμούς δεν υπάρχει προσωπικό μετά το απόγευμα  , ΔΕΝ υπάρχει επικοινωνία με το CTC  και το προσωπικό- όταν υπάρχει στους σταθμούς -ΔΕΝ είναι εκπαιδευμένο για διαχείριση πλήθους αφού >
το 80 % των εκδοτηρίων έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτες και το εκπαιδευμένο προσωπικό του Προαστιακού μετατάχθηκε !

Και επειδή λόγω των μετατάξεων του ν.3891 ο κλάδος κίνησης έχει αποδεκατιστεί ΔΕΝ υπάρχει προσωπικό σχεδόν σε κανένα τρένο μεταξύ Λιοσίων - Αεροδρομίου.

Δουλεύουμε στον Προαστιακό καθημερινά και ξέρουμε τι γίνεται.
Είναι μεγάλη αστοχία απο συνδικαλιστή να λέει  ότι όλες οι αμαξοστοιχίες του Προαστιακού καλύπτονται απο 1 άτομο του προσωπικού κίνησης όταν ξέρει ότι κάτι τέτοιο για να συμβεί χρειάζεται δεκαπλάσιο προσωπικό!

Μιλήστε λοιπόν για την έλλειψη προσωπικού και μην καλύπτεται όσους διέλυσαν τον Προαστιακό

Εσύ ήσουν στην θέση σου και καλά έκανες την δουλειά σου.Ποιος αλήθεια υποστήριξε ή υπονόησε το αντίθετο.
Όμως συνάδελφε 
Ήσουν 1 (ΕΝΑΣ) .Για πόσους σταθμούς έχεις αντιληφθεί ;.
Απο Αεροδρόμιο μέχρι Λιόσια είναι 11 σταθμοί !!!!!
Ναι 11 σταθμοί !
Ξέρεις τι γινόταν στους σταθμούς αυτούς απο την ώρα του συμβάντος και μετά  ; 

Αλήθεια πόση ώρα διήρκεσε ο απεγκλωβισμός του desiro ;

Στο μεσοδιάστημα και μέχρι να αποκατασταθεί η κυκλοφορία τι κάναν οι επιβάτες στους σταθμούς απο Κιάτο μέχρι Λιόσια.Είχαν ενημέρωση ; Το λεωφορείο στην Κόρινθο μετά απο πόση ώρα έφυγε.
Ποιος έκανε συντονισμό; 
Μπορείς να μας απαντήσεις αν υπήρχε ΜΕΚ επί της γραμμής να συντονίσει την εκμετάλλευση μιας και ήσουν εκεί ;
Ξαναρωτάμε > Μετά απο ένα τόσο σοβαρό συμβάν υπήρχε ΜΕΚ να καθοδηγήσει τους μηχανοδηγούς , ναι ή οχι; 

Πόσα δρομολόγια καταργήθηκαν και πόσοι περίμεναν στις πλατφόρμες.

Κ όταν έβλεπαν τρένο ποιον έβριζαν , ποιον μούτζωναν κ σε ποιον έχουν επιτεθεί στο παρελθόν ;
Στους μηχανοδηγούς γιατί δεν υπάρχει άλλο φυσικό πρόσωπο εκεί.
Παρά μόνο οι συνάδελφοι από τον κλάδο κίνησης που δουλεύουν ασταμάτητα στο Λιόσια - Κιάτο ! 

Απαιτήστε λοιπόν ΑΜΕΣΑ την επαναστελέχωση των τρένων με προσωπικό κίνησης.

Εμείς θα στηρίξουμε το δίκαιο αίτημα σας.


Και επειδή και εμείς είμαστε καλοπροαίρετοι θα κάνουμε και  ένα σχόλιο.

Πλάι πλάι μαζί σου συνάδελφε εργαζόμαστε και εμείς  που διαχειριζόμαστε το blog το οποίο δεν θα ήταν ποτέ δυνατό να εκφράσει τις απόψεις όλων των μηχανοδηγών.Είναι άλλωστε γνωστό ότι στον σιδηρόδρομο υπάρχουν 3 χιλιάδες διαφορετικές απόψεις - όσοι και οι σιδηροδρομικοί.

Να είσαι σίγουρος όμως ότι μετά από κάθε συμβάν γινόμαστε πρώτοι δέκτες της οργής των συναδέλφων μας για τα όσα συμβαίνουν στον Προαστιακό.
Να σου θυμίσουμε ότι η ΠΕΠΕ είχε στείλει πρόσφατα εξώδικο για την διάλυση της υποδομής και εκμετάλλευσης του Προαστιακού αλλά και για τα επεισόδια σε βάρος του προσωπικού έλξης.

Και έχουμε άποψη απο πρώτο χέρι γιατί δουλεύουμε μαζί  .

Για το πως δούλευε ο Προαστιακός το 2004 , πως το 2007 ,  το 2009 και πως σήμερα.

Προερχόμαστε από τον Προαστιακό και πονάμε περισσότερο από τον καθένα βλέποντας την σημερινή του κατάντια και  απαξίωση.

Ωστόσο έτσι όπως γράφεις το σχόλιο σου , αφήνεις σοβαρό υπονοούμενο για το αν εμείς αντιλαμβανόμαστε την έννοια αλληλεγγύη και συναδελφικότητα.
Αν διαβάζεις λοιπόν προσεκτικά το Blog και όχι επιφανειακά δεν θα έπρεπε καν να αναφέρεις κάτι τέτοιο.
Η απασχόληση και οι θέσεις εργασίας  συνάδελφε  δεν διασφαλίζονται αν κρύβουμε την πραγματικότητα .
Αντίθετα κινδυνεύουν ποιο πολύ απο τέτοιες πρακτικές.







6 σχόλια:

  1. Από πότε συνάδελφε Θανάση Μοδέ επανδρώνονται όλες οι αμαξ/χίες του προαστιακού και κυρίως σε όλη τη διαδρομή τους,έστω και από ένα τουλάχιστον άτομο του προσωπικού κίνησης?Μα ποτέ από καταβολής προαστιακού δεν υπήρξε κανονιστικά απόφαση,για κάλυψη των δρομολογίων αυτών ειδικά στη διαδρομή Λιόσια-Αεροδρόμιο.Και μία από τις αιτίες για την τόσο μεγάλη συρρίκνωση του κλάδου μας,ήταν και αυτή.Μπορεί όμως να έχεις δίκηο,σε αυτή τη περίπτωση όμως θα πρέπει να ελέγχεται το προσωπικό γιατί δεν είναι στην αμαξ/χία του.Υ.Γ.Μήπως θα βοηθούσε εν τοιαύτη περιπτώσει να είναι ντυμένο το προσωπικό αυτό με πλήρη στολή,ώστε να αναγνωρίζεται από τους επιβάτες και να απευθύνονται σ¨αυτό? Μεταταγμένος του κλάδου,που προσπαθούσα να κάνω όσο καλύτερα μπορούσα τη δουλειά μου και με πολλή πίκρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να καταλάβω ...Αν είναι δυνατόν οι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ μας προϊστάμενοι και συνοδοί να μην καταλαβαίνουν ότι όλα αυτά που γράφονται ενισχύουν το αυτονόητο δηλαδή ότι χρειάζονται οι συνάδελφοι στα τρένα ,αλλά μάλλον κάπου το συναίσθημα τον παρασύρει !Άστοχος εντελώς άστοχος !ΚΡΙΜΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ !Ας εξαντλήσει την συνδικαλιστική δράση του στην επιστροφή και επάνδρωση όλων των τρένων με προσωπικό κίνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ορισμένα πράγματα είναι αυτονόητα αλλά κυρίως τα ζούμε καθημερινά.
    Καλό θα ήταν ο συνάδελφος Μοδές να αφήσει τις πονηρο- συνδικαλιστικές πρακτικές του στυλ τα γραφόμενα είναι προσωπικές απόψεις και να κοιτάξει την πραγματικότητα που αρνείται να αντιληφθεί στον Προαστιακό.
    Όντας μάλιστα και συνδικαλιστής στην ΠΕΠΑ θα έπρεπε να χρησιμοποιεί αυτά τα συμβάντα για να αποδεικνύει την αποδεδειγμένη έλλειψη προσωπικού.
    Δυστυχώς άλλος έχει θέμα με κλαδική αντιπαράθεση.
    Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται η παντελώς και απο κάθε μεριά άστοχη τοποθέτηση του.
    Αν δεν το έχει καταλάβει ο συνάδελφος Μοδές εξαιτίας της διάλυσης του Προαστιακού , σε άλλο site , έχουν μαζευτεί 400 υπογραφές που θέλουν να την κάνουν για το ΚΤΕΛ.
    Αυτοί οι 400 (και δεν ξέρω πόσοι άλλοι έχουν υπογράψει σε χαρτί)είναι στην πλειοψηφία τους καθημερινοί επιβάτες του Κιάτο - Λιόσια- Αθήνα την δυσαρέσκεια των οποίων δεν έχει αντιληφθεί φαίνεται ο συνάδελφος παρά την προϋπηρεσία των 29 χρόνων ο συνάδελφος.
    ΔΕΝ έχει δει τα video μετά τα συμβάντα στον Ασπρόπυργο με τους επιβάτες να περπατάνε στην ανοικτή γραμμή(παρά τις εκκλήσεις 1 και μόνο συναδέλφου απο την κίνηση που έκανε ότι μπορούσε με τον μηχανοδηγό ) επειδή υπήρξε έλλειψη συντονισμού και ΜΕΓΑΛΗ καθυστέρηση στην αποστολή συρμού βοηθείας.
    ΔΕΝ έχει δει τους επιβάτες στην Νερατζιώτισσα να ορμούν στην πόρτα του μηχανοδηγού επειδή η γραμμή έχει κλείσει και δεν ξέρουν που να πάνε.
    Εγώ συνάδελφε όμως τα έχω δει.Εσύ μάλλον αρνείσαι να τα δεις.
    Καλό θα ήταν λοιπόν να είσαι αντικειμενικός και να μην παρασύρεσαι όχι απο το συναίσθημα όπως λέει ο άλλος συνάδελφος αλλά απο καθαρή σκοπιμότητα για να δημιουργήσεις τεχνητή αντιπαλότητα.
    Άλλωστε οι περισσότεροι γνωριζόμαστε.
    Προσπάθησε λοιπόν να πείσεις τους μετατασσόμενους και όχι εμάς για το αν καλύπτονται τα τρένα απο προσωπικό.

    Κλείνοντας θα πω μόνο ένα .
    Είναι καθαρή αποδοχή ήττας , συνδικαλιστής να μιλάει για διασφάλιση των θέσεων εργασίας με την κάλυψη των όσων βιώνουμε μέσα στα τρένα .

    Εμείς συνάδελφε ΔΕΝ πρόκειται ΠΟΤΕ να κρυφτούμε υποκριτικά πίσω απο το δάχτυλο μας.

    Και επειδή τυγχάνει να γνωρίζω τα περισσότερα παιδιά από την ΠΕΠΑ , θεωρώ ότι το σχόλιο σου είναι προσωπικό και εντελώς άστοχο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ
    Είναι σαφές ότι για να κυκλοφορήσουν τα τραίνα, εργάζονται εκτός από εσάς, και οι Συνοδοί και οι Σταθμάρχες και οι Κλειδούχοι και οι Τεχνίτες κλπ κλπ. Σε καμία ανάρτηση σας, όπου εμπλέκονται, δεν τους αναφέρατε ΠΟΤΕ. Ούτε σε εκείνο το τραίνο αναφέρατε τον Συνοδό. Ούτε σε άλλα συμβάντα!!!! Δικαίωμα σας. ‘’Πυροβολείτε’’ τον Συνάδελφο Μοδέ επειδή στο τμήμα Αεροδρόμιο-Λιόσια δεν καλύπτονται όλα τα δρομολόγια με προσωπικό κίνησης. Και επειδή εκεί όντως εκεί δεν καλύπτονται όλα, μηδενίζετε τα 29 χρόνια του και απαξιώνετε και το Προσωπικό Κίνησης, ΜΟΛΟΝΟΤΙ ισχυρίζεστε το αντίθετο, αλλά και όσους εμπλέκονται με την κυκλοφορία. Ξεχνάτε βέβαια πως ο Σιδηρόδρομος φτάνει μέχρι τα Δίκαια και ότι όλα τα δρομολόγια έχουν Συνοδό πλην του Αεροδρόμιο-Λιόσια!!!! Από την άλλη δεν φαντάζεστε ποτέ τι ακούνε οι Σταθμάρχες στα Λιόσια, στο Κιάτο, στο Λιανοκλάδι, στην Φλώρινα… Δικαίωμα σας να υμνείτε τον κλάδο σας. Αλλά να δείχνετε τον απαραίτητο σεβασμό σας και στους άλλους κλάδους.
    Η υπεροψία σας μάλλον, σας εμποδίζει να δείτε την πραγματικότητα!!!
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑΤΙ ΘΑΝΑΣΗ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧ-ΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ?ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ.ΚΑΤΑΔΕΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΜΑΞ/ΧΙΩΝ?ΤΗΝ ΜΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΛΕΓΧΩΝ ΤΑ ΔΙΑΦΕΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ?ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟΣΟΒΗΘΗΚΑΝ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΥΤΟ?ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάλλον επιμένετε ορισμένοι να θέλετε να φέρετε τον στέκι της έλξης απέναντι στους σιδηροδρομικούς.

    Ο συνάδελφος που μιλά για υπεροψία , ξεχνά φυσικά τα απανωτά αφιερώματα από το blog των μηχανοδηγών στα μηχανεργοστάσια .

    Ξεχνά την αναφορά μας για το πρόβλημα με την έλλειψη AD - Tranz και την κινητοποίηση που έφερε αυτή για την επίλυση του θέματος.
    Και φυσικά και τότε και τώρα υπάρχει στενή συνεργασία με συναδέλφους και παρακολουθούμε το θέμα.
    Ξεχνά ότι πριν από λίγες μέρες από αυτόν εδώ τον χώρο αναδείχθηκε το θέμα - και έκανε τον γύρο του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου -για την αποκατάσταση της Τηλεδιοίκησης απο σιδηροδρομικούς με 260 Ε την ώρα που η εργολαβία θα κόστιζε 90 χιλιάδες στον ΟΣΕ.

    Ξεχνά το εκτενές αφιέρωμα για την γραμμή στα Λιβερά .

    Ξεχνά την διαρκή και καθημερινή ενημέρωση για εγκυκλίους , νόμους ακόμα κ για τον τρόπο πληρωμής των σιδηροδρομικών.

    Την συνεχή προβολή του θέματος των μεταταχθέντων.


    Κανείς δεν υμνεί κανέναν συνάδελφε.

    Οι μηχανοδηγοί είμαστε σιδηροδρομικοί , γρανάζι της μηχανής που γυρνά τον σιδηρόδρομο.

    Δεν καταλαβαίνουμε γιατί εκ λαμβάνετε σαν υπεροψία , η διαρκής ανάδειξη των προβλημάτων από το στέκι της έλξης, που προκύπτει από την συνεργασία μας με πολλούς αφανείς σιδηροδρομικούς.


    Μέχρι σήμερα στην μικρή διάρκεια ζωής του blog έχουν γίνει 1492 αναρτήσεις .

    Τα περίπου 350 χιλιάδες page views και η ολοένα και αυξανόμενη αναγνωσιμότητα (Τον Νοέμβρη το στέκι ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 32000 κλικ σε ένα μήνα ) είναι η καλύτερη επιβράβευση της ερασιτεχνικής μας προσπάθειας .

    Ίσως λοιπόν η εξήγηση να βρίσκεται στο ότι ενοχλούμε ένα παγιωμένο σύστημα αντίληψης περί των προβλημάτων των σιδηροδρομικών .


    Αυτό μας πεισμώνει ακόμα περισσότερο στην προσπάθεια για συνεχή ενημέρωση και ανάδειξη του ρόλου του σιδηροδρόμου.
    Το έχουμε ξαναπεί , ενοχλούμε , το ξέρουμε και μας αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή