Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Γαλλία: Προτάσεις για απόλυτη κρατική εποπτεία των σιδηροδρόμων

Εισηγήσεις δύο επιτροπών στην κυβέρνηση Ερό για την εξάλειψη των χρεών τους

Την επιστροφή των γαλλικών σιδηροδρόμων υπό απόλυτα δημόσιο έλεγχο προτείνουν στην κυβέρνηση του Μαρκ Ερό δύο μελέτες που εκπόνησαν ισάριθμες επιτροπές υπό τον πρόεδρο της Επιτροπής Υποδομών και Μεταφορών της Ενωσης Γαλλικών Επαρχιών Ζακ Οξιέτ και υπό τον βουλευτή του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος Ζαν-Λουί Μπιανκό.

Η κυβέρνηση Ερό ζήτησε από τις επιτροπές πρώτον να προτείνουν τρόπους βελτίωσης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας του συστήματος σιδηροδρόμων της χώρας και δεύτερον να προτείνουν τρόπους εξάλειψης των χρεών του.

Η επιτροπή Οξιέτ πρότεινε τη δημιουργία ενός Ενοποιημένου Δημόσιου Φορέα (PPU), ο οποίος θα επανένωνε την Εθνική Εταιρεία Σιδηροδρόμων της Γαλλίας (SNCF) και την εταιρεία Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Γαλλίας (RFF). Επίσης θα συγκέντρωνε υπό τη δικαιοδοσία της τη Διοίκηση Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας και την εταιρεία που διαχειρίζεται τους Σταθμούς και τις Ανταποκρίσεις.

Ο φορέας αυτός προτείνεται να λειτουργεί ως δημόσιος βιομηχανικός και εμπορικός θεσμός, στον οποίο θα προεδρεύει ο υπουργός Μεταφορών και θα διοικείται από ένα συμβούλιο στο οποίο θα συμμετέχουν εκπρόσωποι του κράτους, των Περιφερειών, των εργαζομένων και των χρηστών του σιδηροδρομικού δικτύου.

Η επιτροπή Οξιέτ προτείνει επίσης να αναλάβει το κράτος την ευθύνη για τη λειτουργία των Τρένων Υψηλής Ταχύτητας (TGV).

Ο πρόεδρος της επιτροπής Ζακ Οξιέτ δήλωσε στην εφημερίδα «Le Figaro» ότι «πρέπει να μπει ένα τέλος στη μεγάλη διοικητική αυτονομία της SNCF» και ότι «η Ευρωπαϊκή Ενωση πρέπει να δεχθεί την αρχή της επιδοτούμενης οργάνωσης του εθνικού σιδηροδρομικού συστήματος».

Από την άλλη πλευρά η αναφορά της επιτροπής Μπιανκό προτείνει τον υπό κρατικό έλεγχο λειτουργικό διαχωρισμό της εκμετάλλευσης και της διοίκησης των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας, αναφέρει η γαλλική εφημερίδα.

tovima.gr
Η καλύτερη απάντηση στα Εν Ελλάδι παπαγαλάκια !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου