Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Προς ΥΜΕ: Χωρίς «προίκα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα απλό «κουφάρι»


Έχουν βρει αγοραστή και δεν το λένε; Όπως στην περίπτωση της Ολυμπιακής, θα εμφανιστεί κάποιος ως «λευκός ιππότης»;
Γιατί το υπουργείο Μεταφορών προτάσσει την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Είναι «φιλέτο»;  

Το μέγα ερώτημα είναι ποια είναι τα περιουσιακά στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.  Στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) μεταφέρθηκε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο αντιστοιχεί σε 2.130.434 μετοχές.
Καταρχάς, ποια είναι η αποτίμηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Στο 9μηνο του 2012, τα ιδία κεφάλαια ήταν αρνητικά κατά 663,2 εκατ. και οι συνολικές υποχρεώσεις έφταναν τα 860,6 εκατ. Όλα αυτά, πριν κλείσει ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων με την ΕΕ, όπερ και σημαίνει ότι τα ανωτέρω μεγέθη θα τροποποιηθούν.  
Ωστόσο, τι διαθέτει προς πώληση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Ούτε βαγόνια έχει, ούτε σημαντικά έσοδα. Θα εισφερθούν τα ακίνητα; Κι αν ναι, τι θα καταστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εταιρεία real estate; Γιατί κάποιος να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όταν η αγορά των εμπορευμάτων έχει απελευθερωθεί;
To υπουργείο Μεταφορών γνωρίζει ότι χωρίς «προίκα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα «κουφάρι». Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στα assets της ΤΡΑΙΝΟΣΕ…
Φώτης Φωτεινός  -metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου