Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Οι εργολάβοι του Προαστιακού ζητούν τα ρέστα

Του Φώτη Φωτεινού enet.gr
ΤΑ ΡΕΣΤΑ τους ζητούν οι εταιρείες ΑΚΤΩΡ Α.Ε., ΤΕΡΝΑ Α.Ε.και η γερμανική Siemens για ένα έργο «ολυμπιακών διαστάσεων», την περιβόητη σύμβαση 994 του προαστιακού σιδηροδρόμου, η οποία έπρεπε να ολοκληρωθεί το 2005.
Η εν λόγω σύμβαση, παρά τις 12 παρατάσεις που δόθηκαν για την υλοποίησή της, διεκόπη το 2011, οδηγώντας την κοινοπραξία σε ένα γαϊτανάκι διεκδικήσεων δεκάδων εκατ. ευρώ κατά του ΟΣΕ, όπως αποκαλύπτει η «Κ.Ε.». Ο ΟΣΕ υποστηρίζει ότι η σύμβαση υλοποιήθηκε σε ποσοστό περί το 50%, με την κοινοπραξία να υποστηρίζει ότι η υλοποίηση έφτασε το 65%-67%.

Η σύμβαση αφορούσε στην ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς - Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), ύψους 161 εκατ. ευρώ, στην οποία ανατέθηκε με έκπτωση... 0,964% στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - Siemens.
Η ανάθεση έγινε το 2003, καθώς το εν λόγω έργο είχε χαρακτηριστεί «ολυμπιακό», με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 8 μήνες! Ωστόσο η σύμβαση υπογράφτηκε στις 26 Απριλίου 2005, δηλαδή μετά την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης στα τέλη του ίδιου έτους.
Οι διεκδικήσεις της κοινοπραξίας
Οι Αγώνες του 2004 πέρασαν, αλλά η περιβόητη σύμβαση, παρά τις 12 παρατάσεις, ουδέποτε κατάφερε να ολοκληρωθεί. Σαν να μην έφτανε αυτό, η κοινοπραξία αιτείται δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αμφισβητώντας (μεταξύ άλλων) την τελική επιμέτρηση του έργου και το πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής, διεκδικώντας παράλληλα αποζημιώσεις για επιπλέον συμβατικές και εξωσυμβατικές εργασίες.
Συγκεκριμένα, η ανάδοχος κοινοπραξία, υποβάλλοντας στον ΟΣΕ τη δική της επιμέτρηση έργου, διατύπωσε τα ακόλουθα οικονομικά και άλλα αιτήματα:
- Σταλίες μηχανημάτων και προσωπικού 1.320.881,17 ευρώ.
- Πρόσθετες δαπάνες προμήθειας εγγυητικών επιστολών 828.310,79 ευρώ.
- Πρόσθετες δαπάνες για την ασφάλιση του έργου 1.398.114,73 ευρώ.
- Πρόσθετες δαπάνες για τη φύλαξη εργοταξιακών χώρων 1.028.936,34 ευρώ.
- Δαπάνη εκπόνησης πρόσθετων μελετών 3.548.188,28 ευρώ.
- Αποζημίωση λόγω αλλαγής συμβατικών συνθηκών 9.226.445,20 ευρώ.
- Αποζημίωση λόγω διάλυσης της σύμβασης 1.619.578,65 ευρώ.
-Πρόσθετη δαπάνη σηματοδότησης 21.043,23 ευρώ.
- Πρόσθετη δαπάνη χειροκίνητων αλλαγών γραμμής 18.434,90 ευρώ.
- Εγκριση του 2ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ), καθώς και του 2ου Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής (ΠΚΤΜΝΕ), που είναι διαφορετικά από εκείνα που εγκρίθηκαν από τον ΟΣΕ και αφορούν εξωσυμβατικές εργασίες, οι οποίες «σε πολλές περιπτώσεις υπερβαίνουν τις ποσότητες των συμβατικών εργασιών ή αποτελούν νέες εργασίες».
Το φυσικό αντικείμενο της σύμβασης που έχει ολοκληρωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΓΟΣΕ, είναι κοντά στο 50%. Ο νέος διαγωνισμός, που θα περιλαμβάνει τις υπολειπόμενες εργασίες, θα προκηρυχθεί από την ΕΡΓΟΣΕ εντός του έτους, με προϋπολογισμό κοντά στα 120 εκατ. ευρώ.

1 σχόλιο:

  1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΔΩΣΕ ΘΑΡΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ΝΑ Σ'ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή