Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Θέλουν ΟΛΘ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ πακέτο .....

Η ρωσική αρκούδα βρυχάται. Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Moscow Times (Russian Railways Wants to Privatize Greek Port), ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD), Vladimir Yakunin (φωτο) ζήτησε από τον Πρόεδρο της Ρωσίας, Vladimir Putin την συγκατάθεσή του, ώστε η RZD να μετάσχει στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, αλλά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η Moscow Times επικαλείται δημοσίευμα της Kommersant, το οποίο αναφέρεται σε επιστολή του V. Yakunin προς τον V. Putin στις 26 Μαΐου. Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Arkady Dvorkovich έχει αναλάβει το έργο της ανάλυσης των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της εξαγοράς.
Σύμφωνα με ρωσικά μέσα, η συμφωνία περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού, η οποία εκτιμάται συνολικά στα 140 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 30 εκατ. ευρώ, η τεχνική βάση στα 10 εκατ. ευρώ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα 100 εκατ. ευρώ.

Ο επικεφαλής των κρατικών Ρωσικών Σιδηροδρόμων δήλωσε ότι, χωρίς κρατική χρηματοδότηση, η εταιρεία θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να σχηματίσει κοινοπραξία με ξένο εταίρο για την εξαγορά των ελληνικών περιουσιακών στοιχείων.
Ο κ. Yakunin σημειώνει, στο γράμμα του, ότι η ιδιωτικοποίηση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να συνδυαστούν λιμενικές και σιδηροδρομικές υποδομές στην Ελλάδα, με έργα υποδομών που έχουν ήδη δρομολογηθεί στη Σερβία.
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το 2012 διακινήθηκαν 4,4 εκατ. τόνοι φορτίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 5 εκατ. ευρώ.
Βάσω Βεγιάζη - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου