Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Πρόταση για τον Προαστιακό Θεσσαλονίκης

Και την δημιουργία γραμμής που θα συνδέει την συμπρωτεύουσα με την Ειδομένη με Προαστιακό με την χρήση των υφιστάμενων υποδομών.
Απαραίτητη προϋπόθεση η σύνδεση του Προαστιακού με διεθνές δρομολόγιο.
Οι κάτοικοι της περιοχής  ανέκαθεν προτιμούσαν τη μετακίνηση με το τρένο λόγω της όμορφης διαδρομής, του χαμηλού κόστους και της
άμεσης πρόσβασης καθώς χρησιμοποιούνταν κατά κόρον από τους κατοίκους της Ειδομένης για τη μετάβασή τους στη Θεσσαλονίκη.
Ιστορικά, η γραμμή Θεσσαλονίκης – Ειδομένης αποτελεί τμήμα του δικτύου των Ανατολικών Σιδηροδρόμων, η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε το 1873 από την τότε Οθωμανική αυτοκρατορία με σκοπό την ένωση της Θεσσαλονίκης με το Βελιγράδι και κατ’ επέκταση με τα Ευρωπαϊκά κράτη. Το Ελληνικό τμήμα του δικτύου αυτού έχει μήκος 78 χμ., σταματά στο συνοριακό Σ.Σ. Ειδομένης και η απόστασή του από το Σ.Σ. Γευγελής, πέρα από τα σύνορα, είναι 3 μόλις χμ.
Η Ειδομένη, επίσης, υπήρξε ένας ιστορικός (μεθοριακός) σταθμός που πάρα πολλοί Έλληνες θυμούνται και έχουν συνδέσει με τη μετανάστευσή τους στην Ευρώπη, επειδή παλαιότερα υπήρχε τακτική συγκοινωνία με αμαξοστοιχίες διερχόμενες από την Ειδομένη που συνέδεαν τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα με το εξωτερικό (Γερμανία).
Η κατάργηση των διεθνών δρομολογίων πριν λίγα χρόνια απέκοψε σιδηροδρομικώς την Ελλάδα από την Ευρώπη, στερώντας την από ένα μέσο μαζικής μεταφοράς που απευθυνόταν σε μεγάλο τουριστικό κοινό. Σήμερα μόνο εμπορικές αμαξοστοιχίες διατρέχουν τις σιδηροτροχιές, διακόπτοντας την απόλυτη σιγή.
Η ομάδα μας, ευαισθητοποιούμενη για το υπαρκτό πρόβλημα συγκοινωνίας του τόπου μας, αλλά και του δήμου Παιονίας, υποστηρίζει με όλες της τις δυνάμεις την επαναλειτουργία της επιβατικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης που θα συνδυάζει τον προαστιακό σιδηρόδρομο με το διεθνές δρομολόγιο.
Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με την αξιοποίηση υφιστάμενων υποδομών της γραμμής 6 του σχεδιαζόμενου «προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης» (σύμφωνα με το ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) με τους εξής σταθμούς: Θεσσαλονίκη – Σίνδος – ΒΙΠΕΘ – Αγχίαλος – Άγιος Αθανάσιος – Πολύκαστρο – Ειδομένη (απαιτούνται κατασκευαστικά έργα μικρού προϋπολογισμού στο τμήμα Σίνδου-ΒΙΠΕΘ μήκους 6 χμ.) και την επέκτασή του μέχρι τη Γευγελή.
Για να καταστεί, βέβαια, βιώσιμη η εν λόγω σύνδεση του προαστιακού κρίνουμε ότι είναι απαραίτητος ο συνδυασμός της με διεθνές δρομολόγιο. Οι λεπτομέρειες της σύνδεσης είναι σίγουρα έργο των ειδικών, αλλά η πρόταση της ομάδας μας αγκαλιάζει τις ανάγκες μετακίνησης όλων των κατοίκων της Παιονίας μας.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι όλοι μαζί (κάτοικοι και ιθύνοντες) θα επιτύχουμε το στόχο μας για την επαναλειτουργία της ιστορικής σιδηροδρομικής σύνδεσης.

απο το idomeni.gr

1 σχόλιο:

  1. Τοσα χρονια που τα Desiro ειχαν παραδωθει και σαπιζαν και βανδαλιζονταν στην Μενεμενη και το αυτοκινηταμαξοστασιο Θεσσαλονικης επρεπε να ειχε γινει αυτο. Αν οχι μεχρι Γευγελη και ανταποκριση με συρμο των Σκοπιανων Σιδηροδρομων, τουλαχιστον μεχρι Πολυκαστρο. Ειμαι σιγουρος οτι με ενα συρμο και δρομολογιο ανα 2 ωρες θα καλυπτονταν ενα μεγαλο μερος του πληθυσμου της περιοχης για τις μετακινησεις απο και προς Θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή