Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

H Μεσσηνία αγκάλιασε το τρένο

Παρά τις πολύ μεγάλες δυσκολίες που αντιμετώπισε το εγχείρημα (εγκατάλειψη Δικτύου- κλείσιμο μηχανοστασίου εδώ και χρόνια ) , ακόμα και με την επιμονή της ΔΙΚΑΜ να .... υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει μηχανοδηγός για την πρώτη μέρα  των δρομολογίων, (την ώρα που 4 συνάδελφοι ήταν έτοιμοι και παρόντες) το τρένο αγκαλιάστηκε από τον κόσμο δίνοντας απάντηση σε όσους κλείσανε το σιδηρόδρομο. 
το 2010 κ σε αυτούς που το 2013 σκέφτονται μόνο πως θα τον ξεπουλήσουν .

Η φωτογραφία με την κοσμοσυρροή στις αποβάθρες , είναι από τον συνάδελφο τεχνίτη Κλειδόπουλο Παναγιώτη.

Εχτές το απόγευμα δρομολογήθηκε και συρμός με 2 man προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πλήθος των επιβατών !

Ευχόμαστε στο προσωπικό που βρίσκεται στην Καλαμάτα καλή δύναμη και επιτυχία. Στους πολιτικούς ταγούς που κλείσανε τον σιδηρόδρομο  καλά μυαλά (και βλέποντας την εικόνα ας κάνουν αυτοκριτική) και σύντομα να αποφασίσουν την επαναλειτουργία των γραμμών που έκλεισαν οι μνημονιακές πολιτικές . 

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να εντείνει την προσπάθεια που κάνει για εξεύρεση πόρων προκειμένου να επαναλειτουργήσει άμεσα το τρένο στην Πελοπόννησο .

Και οι υπεύθυνοι οικονομικών ας μην αποδεσμεύουν πόρους μόνο για την ανακεφαλοποίηση των τραπεζών.

4 σχόλια:

  1. "Tι και αν έκαναν ότι μπορούσαν για να μην πετύχει το εγχείρημα , τι και αν η ΔΙΚΑΜ μέχρι την τελευταία στιγμή δήλωνε ότι δεν έχει μηχανοδηγό για την 1η μέρα των δρομολογίων την ώρα που 4 συνάδελφοι ήταν έτοιμοι και παρόντες.....

    Η απάντηση σε όσους κλείσανε το σιδηρόδρομο
    το 2010 κ σε αυτούς που το 2013 σκέφτονται μόνο πως θα τον ξεπουλήσουν δόθηκε απο το επιβατικό κοινό ."


    Κάποιος επιτέλους να ξεμπροστιάσει τους νεκροθάφτες του σιδηροδρόμου με ονόματα, διευθύνσεις και τηλέφωνα.

    Και επ' ευκαιρία από αυτό το βήμα, ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο προσωπικό της χτεσινής εκδορμής από το Ζευγολατιο στη Μαρμαριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολόπουλος Παναγιώτης - Καλαμάτα22 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:57 π.μ.

      Η θεαματική και ενθουσιώδης προσέλευση του κόσμου, καθώς και η απορία συνάμα με οργή "γιατί δεν δρομολογείται μόνιμα το τρένο Καλαμάτας - Μεσσήνης, αφού μας εξυπηρετεί και το θέλουμε" όπως αποτυπώθηκε χθες μέσα στο τρένο από ΟΛΟΥΣ τους επιβάτες, επιβάλλει την εκ μέρους σας δραστηριοποίηση, πρωτίστως στην κατεύθυνση της αποκάλυψης των εσωτερικών αντιδρώντων φωνών σε αυτήν την προσπάθεια και την διασάφιση των ακατανόητων και εξωφρενικών κινήτρων τους...
      Ο ίδιος ο κόσμος πλέον, θα υλοποιήσει την χλεύη και το διασυρμό που τους αξίζει...
      Κάντε το... η εποχές που ζούμε δεν επιτρέπουν την περαιτέρω παράταση της σήψης και την παρουσία ύποπτων ατομικών συμφερόντων που επιβιώνουν πατώντας πάνω στο κορμί του ημιθανούς σιδηροδρόμου....

      Διαγραφή
    2. Κάναμε κάποιες αλλαγες στο αρχικό κείμενο γιατι αδικουσαμε όσους πραγματικα μόχθησαν κ επέμεναν για την λειτουργία του τρένου.
      Φίλε Δημήτρη ξέρεις ότι προσπαθούμε καθημερινά να αναδεικνύουμε το διαχρονικό έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου .
      Συνεχίζουμε την προσπάθεια μαζί με όσους αγαπάνε το τρένο κ οταν χρειαστεί θα μιλήσουμε κ με ονοματεπώνυμα.

      Διαγραφή
  2. ευτυχως που ειναι ανικανοι ,και δεν μπορεσαν να κανουν ενα σαμποταζ της προκοπης.ειναι για γελεια και για κλαματα..το κερασακι στην τουρτα θα ηταν να βρεθει ενας,και να πει,τους βλεπετε αυτους που κορδωνονται,ε αυτοι ειναι που κλεισανε τον σιδηροδρομο στην καλαματα -μεσσηνη. Εκει θα γινοταν πραγματικο πανηγυρι απο το λυντσαρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή