Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον κ. Ζηλιασκόπουλο

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο .
Τι συζητήθηκε >

Για το θέμα της Πορείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος επιβεβαίωσε ότι έχουν κατατεθεί 3 προσφορές στο ΤΑΙΠΕΔ αλλά δεν έχει ακόμα ανοίξει ο φάκελος της κάθε προσφοράς .
Μόλις αυτό γίνει  το ΤΑΙΠΕΔ θα τις αξιολογήσει και αν πληρούν τις προυποθέσεις
θα υπογραφεί σύμφωνο εμπιστευτικότητας , προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αποκτήσουν πρόσβαση στα αρχεία της Εταιρείας και να δουν τα πάντα για αυτήν.
'Επειτα θα γίνει μειοδοτικός διαγωνισμός και αυτός που θα πλειοδοτήσει θα πάρει το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
 Για το τίμημα  ο κ. Ζηλιασκόπουλος τόνισε ότι δεν έχει οριστεί αυτήν την στιγμή πλαφόν απο την Κυβέρνηση , ενώ επανέλαβε ότι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι αν θα υπάρχει απο τους ενδιαφερόμενους επενδυτικό σχέδιο που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της Εταιρείας .

Σε ερώτηση του Προέδρου του Σωματείου μας για το αν μπορεί να υπάρξει και 4η προσφορά , απάντησε αρνητικά , λέγοντας ωστόσο ότι ο Νόμος δίνει την δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να συμμετάσχει μέχρι του ποσοστού του 34 % στις ήδη υπάρχουσες προσφορές .

Σε ερώτηση του συναδέλφου Βελλή για το μέλλον του προσωπικού μετά το ενδεχόμενο της ιδιωτικοποίησης , ο κ. Ζηλιασκόπουλος επανέλαβε πως είναι στα χέρια του Σωματείου να διατηρήσει το υπάρχον εργασιακό καθεστώς και πως ο ίδιος δεν βλέπει λόγους για να αλλάξει αυτό .Επιπλέον τόνισε ότι θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις για να ενισχυθεί το προσωπικό .

Για το θέμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης 

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος εμφανίστηκε θετικός για την επέκταση της σε όλο το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Τις επόμενες μέρες θα αναζητήσει προσφορές για να προσωρήσει το θέμα στο Διοικητικό Συμβούλιο . Επανέλαβε ωστόσο , ότι σε όλα αυτά ρόλο παίζει και η άποψη του ΤΑΙΠΕΔ.

Για το θέμα της υπογραφής ΣΣΕ 

Επανέλαβε ότι η Διοίκηση είναι θετική , αλλά υπάρχουν τα γνωστά προβλήματα με το Υπουργείο Οικονομικών .

Για το θέμα του 30 % και του 10αρικού της διανυκτέρευσης .

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος παρουσία της Νομικής Συμβούλου της Εταιρείας , είπε ότι οι απόψεις των Νομικών διίστανται και ότι ακόμα δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση !
Ωστόσο σε μια κίνηση που μαρτυρά πολλά έβαλε το θέμα σε καθαρά συνδικαλιστική βάση , λέγοντας πως αν προχωρήσει η πληρωμή των παραπάνω αιτημάτων , ίσως ανοίξουν άλλα μισθολογικά θέματα .
Ιδιαίτερα για το θέμα του 30% η Νομική Σύμβουλος ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει καμία Νομολογία αφού ο Νόμος 3846 είναι πρόσφατος
Για το δεκάρικο της επιστροφής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αποστείλει και νέο ερώτημα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους .

Για το θέμα των διανυκτερεύσεων σε Πάτρα , Τρίπολη και Δράμα 

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι θα εξετάσει το θέμα με την πρόταση της ΠΕΠΕ , να αφορά παροχή εξοδολογίου .
Για το κύκλωμα της Πάτρας θα υπάρξει νέα συνάντηση με τον ΔΙΚΑΜ


Για το θέμα των τιμωρίων προσωπικού ΠΕΠΕ

Η απάντηση της Διοίκησης είναι ότι θα εξετάσει τις ενστάσεις που θα καταθέσουν οι Καραδήμας και Συριόπουλος που τιμωρήθηκαν με 10/4 , απο τον Κύριο Ρετσινά γιατί την ημέρα της απεργίας στα εμπορικά δεν προέβησαν σε απεργοσπασία .....


Για το θέμα της επιλογής ξενοδοχείου 

Τις επόμενες μέρες κλείνει ο διαγωνισμός και η επιλογή θα αναβαθμίσει τον χώρο διαμονής των μηχανοδηγών στην Θεσσαλονίκη ...

Για το θέμα με τα Δελτία Ασθένειας και την καταβολή του επικίνδυνου και ανθυγιεινού 

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι θα λυθεί , αφού έχει δοθεί λάθος ερμηνεία απο Υπηρεσιακούς Παράγοντες ..

Για την αλλαγή του τρόπου χιλιομετρικής αποζημίωσης 

Η απάντηση της Διοίκησης ήταν πως δεν μπορεί να ανοίξει αυτήν την στιγμή 

Για το θέμα με το πλαφόν στις Υπερωρίες 

Η εκτίμηση του κ. Ζηλιασκόπουλου είναι πως θα κατατεθεί τελικά η τροπολογία στο υπό συζήτηση Νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ καθώς πιέζουν πολύ και οι Διοικήσεις γιατί εξυπηρετεί την εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας .
Σε κάθε άλλη περίπτωση , είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι.

Για το θέμα των εσωτερικών μετατάξεων 

Θα εξεταστεί η δυνατότητα να γίνουν δεκτές όλες οι αιτήσεις που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι μετά την τελευταία προκήρυξη ενδιαφέροντος .

2 σχόλια:

  1. 2 μόνο σχόλια ...

    Για το θέμα με το 30% αποτελεί δικαίωση για εμάς η υπεκφυγή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να απαντήσει , η παραδοχή ότι δεν υπάρχει καμιά Νομολογία για τον Νόμο 3846 , αλλά και ο εκβιασμός που τέθηκε στο τραπέζι - και που επισήμανε κ ο συνάδελφος Κάσσης - ότι αν προχωρήσετε και επιμένετε , θα ανοίξουμε όλο τον φάκελο της μισθοδοσίας ...
    Το θέμα υπάρχει και αποτελεί δικαίωμα μας λόγω της έλλειψης προσωπικού στον κλάδο .

    Για το θέμα της τιμωρίας των Συριόπουλου - Καραδήμα , μιας ουσιαστικά συνδικαλιστικής και πολιτικής δίωξης ,αυτό που είπε στην διάρκεια της κουβέντας ο κ. Ρετσινάς , ότι δηλαδή διάβασε στο facebook διάφορα και τους τιμώρησε , τα λέει όλα ....Το ότι επί της ουσίας εξέθεσε με αυτήν την τιμωρία και τον Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα το αποδείξουν με την κατάθεση της ένστασης οι 2 συνάδελφοι .

    Γενιδούνιας Κώστας
    Αντιπρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιατι εχει facebook και τα διαβασε ή του τα μεταφερανε οπως θελαν καποιοι καλοθελητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή