Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Ψάχνουν πλεονάζοντες στις συγκοινωνίες

Ηδη στον ΟΣΕ κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας 400-500 άτομα που δουλεύουν στον τομέα της συντήρησης της γραμμής, δραστηριότητα η οποία μελετάται να δοθεί σε ιδιώτες.
Στην πόρτα εξόδου από το Δημόσιο ενδέχεται να βρεθούν εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και στις συγκοινωνιακές εταιρείες, καθώς ήδη από την περασμένη εβδομάδα βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία αξιολόγησής τους από εξειδικευμένη εταιρεία.
Στόχος είναι να
αποτυπωθούν οι ανάγκες των μέσων και να εντοπιστεί πλεονάζον προσωπικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αριθμός των αποχωρήσεων προκειμένου να καλυφθούν οι μνημονιακές υποχρεώσεις δεν αποκλείεται να φτάσει και τα 800 άτομα από τις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών.
Στόχος της κυβέρνησης είναι οι αριθμοί που απαιτεί η τρόικα να συμπληρωθούν από το σύνολο των ΔΕΚΟ, ώστε να μην υπάρξει «ξαφνικός θάνατος» κάποιας μικρής επιχείρησης του Δημοσίου, σενάριο το οποίο φαίνεται ότι παραμένει ζωντανό.
Διάψευση

Πηγές του υπουργείου Υποδομών, πάντως, επισημαίνουν ότι ο αριθμός των αποχωρήσεων δεν θα είναι τόσο μεγάλος, διαψεύδοντας τις πληροφορίες που ήθελαν την πόρτα της εξόδου να βλέπει ποσοστό 5% των εργαζομένων από κάθε εταιρεία: «Είναι σαν να μας λένε να διώξουμε 300 οδηγούς λεωφορείων. Μα θα έχουμε συγκοινωνία μετά;» τονίζουν χαρακτηριστικά.

Η διαδικασία της αξιολόγησης και η καταγραφή των αναγκών θα έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους, ώστε η ηγεσία του υπουργείου σε συνεννόηση με τις διοικήσεις των εταιρειών να καταλήξει σε οριστικές αποφάσεις.
Ηδη στον ΟΣΕ κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας 400-500 άτομα που δουλεύουν στον τομέα της συντήρησης της γραμμής, δραστηριότητα η οποία μελετάται να δοθεί σε ιδιώτες.
Αυστηρός έλεγχος θα γίνει και στις μικρές θυγατρικές του ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, για τις οποίες έχουν υπάρξει ακόμα και σενάρια «λουκέτου», στα οποία όμως δεν θα θελε να καταλήξει η κυβέρνηση, ενώ φαίνεται ότι θα επανελεγχθούν και οι θέσεις των διοικητικών στις συγκοινωνιακές εταιρείες.
Η διαδικασία

Η διαδικασία αξιολόγησης έχει προκαλέσει αναστάτωση στους εργαζομένους, οι οποίοι σημειώνουν ότι οι συγκοινωνιακοί φορείς της Αθήνας ήδη λειτουργούν οριακά από άποψη προσωπικού. Προσθέτουν μάλιστα ότι θα πρέπει να επανασχεδιάσουν τη λειτουργία τους με σημαντικά μειωμένη επιδότηση, η οποία εκτιμάται ότι δεν θα ξεπεράσει τα 109 εκατομμύρια ευρώ για το 2014 από 143 εκατομμύρια που ήταν φέτος.

«Από την ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) δεν περισσεύει κανείς. Σήμερα απασχολούνται 6.100 εργαζόμενοι από τους περίπου 8.500 που ήμασταν πριν από τρία χρόνια, αφού με τις μετατάξεις μετακινήθηκαν περίπου 1.500 άτομα και 1.000 συνταξιοδοτήθηκαν», λέει ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, από τα 2.100 λεωφορεία κυκλοφορούν μόνο τα 1.100, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να έχουν μειωθεί στο μισό και η αναμονή στις στάσεις συχνά να ξεπερνά τα 25 λεπτά.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ - ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου