Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Στην δημοσιότητα το νεο Ασφαλιστικό - Τι προβλέπει - Όλα τα άρθρα

Τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου θα κατατεθεί στην Βουλή το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό. Σήμερα, δόθηκε στην δημοσιότητα για δημόσια διαβούλευση από το υπουργείο Εργασίας. Αναλυτικά >

Παρέμβαση της Εξέλιξης για το θέμα του βαν στο ΜΑΙ

Με σημερινή τους αναφορά ( αρ. πρωτ. 1709388/31.10.2013)  ,  ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ Γενιδούνιας Κώστας και το μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ Καραδήμας Χάρης εκ μέρους της κίνησης Εξέλιξη ,  ζητούν άμεσα εξηγήσεις απο την ΔΙΚΑΜ , για το θέμα της χρησιμοποίησης μηχανοδηγού σε υπηρεσία οδηγού βαν !

Αναλυτικά η αναφορά 

Κύριε Προϊστάμενε , 

παρακαλώ να μας ενημερώσετε με βάση ποια διαδικασία , μηχανοδηγοί εκτελούν τα καθήκοντα οδηγού στο υπηρεσιακό βαν , αν τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις

Τι γίνεται με το ΣΚΑ,πότε θα επαναλειτουργήσει;Τι απέγιναν οι δεσμεύσεις ;

Ίδια εικόνα και σήμερα στο ΣΚΑ με επιβάτες να στοιβάζονται στους συρμούς για να μεταβούν στην Αθήνα και στον σταθμό Λαρίσης να τα βάζουν με το προσωπικό . Πολλά κοσμητικά και πάλι ακούσαμε απο την απόλυτα δικαιολογημένη αγανάκτηση του επιβατικού κοινού . Μάλιστα στην μια περίπτωση ήταν παρών και Προιστάμμενος της Υπηρεσίας Έλξης   ο οποίος είδε την απαράδεκτη κατάσταση και ...τρόμαξε.
Η λύση που πρέπει να δοθεί -όπως άλλωστε είχε δεσμευτεί πρόσφατα και η πολιτική ηγεσία αλλά ποτέ δεν έγινε  - είναι να

Ευρεία σύσκεψη για τη διέλευση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα

Με πρωτοβουλία της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών (ΕΔΑΜ) , του υπουργείου Μεταφορών, σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, πραγματοποιήθηκε εχθές Τετάρτη 30/10/2013 στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ Τεχνική Συνάντηση, με θέμα την επιλογή της λύσης διέλευσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από την πόλη των Πατρών.

Με φαβορί τη RZD ξεκινά η β΄ φάση του διαγωνισμού για ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Rosco

Σήμερα συνεδριάζει το δ.σ. του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου – Πέντε οι ενδιαφερόμενοι
Στη β΄ φάση προχωρά ο διαγωνισμός πώλησης των εταιρειών ΤραινοσΕ και Rosco που υλοποιεί το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Σήμερα θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του

Και άλλος κλειστός σταθμός στον Προαστιακό . Θα μας πεί κάποιος τι συμβαίνει ;

Αναδημοσιεύουμε απο το blog της Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης για νέο κρούσμα κλεισίματος σταθμού έκδοσης εισιτηρίων που η διαχείριση του είχε δοθεί σε ιδιώτες ....Αναλυτικότερα >

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που έρχονται σε γνώση μας, όσο συνεχίζονται οι οικονομικοί έλεγχοι στους σταθμούς που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες, τόσο και ανακαλύπτονται και νέα "μαργαριτάρια"!!!

Β. Γιακούνιν: «Ετοιμοι να επενδύσουμε 100 εκατ. ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

Διατεθειμένοι να επενδύσουν κεφάλαια ύψους 100 εκατ. ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται οι Ρώσοι, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων RZD Βλαντιμίρ Γιακούνιν, εφόσον φυσικά ικανοποιηθεί το αίτημά τους για πώληση «πακέτο» με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Μηχανοδηγοί παντός καιρού !

Την ώρα που στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ ο προισταμμενος κόβει τις χειμερινές άδειες λόγω έλλειψης προσωπικού , την ώρα που το προσωπικό σχεδόν παρακαλάει για ρεπό , η σεβαστή Υπηρεσία ανέθεσε τα καθήκοντα του οδηγού του υπηρεσιακού βαν κ πάλι σε...μηχανοδηγό!
Η  ΠΕΠΕ που είναι   ; 
Ελπίζουμε να μην μας κατηγορήσει κ πάλι για παραπληροφόρηση το Σωματείο .....

Σιδηρόδρομος. Αναδιοργάνωση με Ευρωπαϊκή σφραγίδα. Η ιδιωτικοποίηση δεν είναι λύση !

Όσα συζητήθηκαν σήμερα κατά την κοινή πρωτοβουλία των Οικολόγων Πράσινων με τους Φίλους του Σιδηροδρόμου και το Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ


Αναλυτικά στην σημερινή συνέντευξη τύπου οι 3 φορείς  >



Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Όσο μας σφίγγουν τα δεσμά γύρω απ τα χέρια μας...

'
Ένα πολύ ωραίο βίντεο απο το blog της ΠΕΣΟΣΕ κ τον συνάδελφο Δημήτρη Τσούλο !

Συνάντηση της ΠΟΣ με Διοίκηση ΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο Παναγιώτη.  Στη συνάντηση τέθηκαν από την ΠΟΣ το ζήτημα

Success story....Τριτοκοσμικές συνθήκες στα πρωινά δρομολόγια

Οι επιβάτες τα βάζουν με το προσωπικό.Οι πραγματικά
 υπεύθυνοι
κρύβονται καλά στην Καρόλου.
Αυτή είναι η εικόνα στα πρωινά δρομολόγια απο Χαλκίδα , με τους επιβάτες να απευθύνονται στο προσωπικό για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί , αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει επαναφέρει τα  κατηργημένα δρομολόγια.

Οι υπεύθυνοι πραγματικά πετυχαίνουν τον σκοπό τους ΑΝΕΝΌΧΛΗΤΟΙ -αφού τα Σωματεία μας σιωπούν -, που δεν είναι  άλλος

Η ΠΟΣ βάζει την ενημέρωση των σιδηροδρομικών στο γύψο

Είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε την μεθόδευση της νέας Διοίκησης της Ομοσπονδίας μας στους σιδηροδρομικούς - αναγνώστες μας.
Εδώ και 10 μέρες περίπου η νέα διοίκηση της ΠΟΣ , αποφάσισε κάτι πρωτοφανές .
Οι ανακοινώσεις , τα εξώδικα και οι αποφάσεις της Ομοσπονδίας , θα αναρτούνται μόνο στο blog της ΠΟΣ , και δεν θα αποστέλνονται στα άλλα blog του χώρου , παρά μόνο στα email των Σωματείων .
Για αυτό και πολλές φορές

Εξώδικο της ΠΟΣ και στάση εργασίας την ερχόμενη Τρίτη 5 Νοεμβρίου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), στη συνεδρίασή του που πραγματοποιήθηκε την 15/10/2013 αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση μίας 3ωρης στάσης εργασίας την Τρίτη 5/11/2013, ημέρα κατά την οποία συζητείται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης της μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, και

Αλλάζει το ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη

Έπειτα απο διαγωνισμό που έγινε τις τελευταίες μέρες , αλλάζει το ξενοδοχείο που διαμένει το προσωπικό που διανυκτερεύει στην Θεσσαλονίκη .
Το επόμενο διάστημα , οι διανυκτερεύσεις θα πραγματοποιούνται στο Capsis , επί της οδού Μοναστηρίου , σε μια εξέλιξη που σαφώς ικανοποιεί το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχε πολλά παράπονα το τελευταίο διάστημα . 
Στην επιτροπή επιλογής συμμετείχε και ο Ταμίας του Σωματείου μας , Νίκος Αλτής.

Στις ράγες της ηρωίνης ... Πειραιάς - Χαλκίδα , όσα ζούμε καθημερινά

Απο την Ελευθεροτυπία - της Αλεξάνδρας Τζαβέλλα 
Στο δρομολόγιο Πειραιάς - Χαλκίδα του προαστιακού σιδηροδρόμου υπάρχουν δύο κατηγορίες επιβατών. Αυτοί που ταξιδεύουν στις γραμμές του τρένου και οι άλλοι, που ταξιδεύουν στις «γραμμές» των ναρκωτικών. Και είναι οι δεύτεροι που πλειοψηφούν μέσα στα βαγόνια, μετατρέποντας το τρένο σε κινούμενο στέκι ναρκομανών.

Πρωτοβουλία απο Οικολόγους , ΣΦΣ και Μ.Κ.Ο << Επιβάτης>>

Κοινή πρωτοβουλία απέναντι στις εξελίξεις που υποβαθμίζουν κι άλλο το σιδηρόδρομο στη χώρα μας, αναλαμβάνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι μαζί με το «Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου» και τη ΜΚΟ «Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.-Δίκτυο για τη Βιώσιμη Κινητικότητα».
Ως πρώτο βήμα, παρουσιάζουν σε Συνέντευξη Τύπου την κοινή εναλλακτική τους πρόταση για αναδιοργάνωση και αναβάθμιση του σιδηροδρόμου, καθώς και τη θέση τους για την προωθούμενη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΤΥ-ROSCO.
Η Συνέντευξη Τύπου θα δοθεί την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 11:30 το πρωί στο Μουσικό Βαγόνι του

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Η τρόικα απέριψε το Νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό....

Όταν εμείς γράφουμε  ότι στην χώρα η δημοκρατία έχει προ καιρού καταλυθεί κάποιοι ψιθυρίζουν- κατηγορώντας μας  - λόγια για σκοπιμότητες....
Η απάντηση σε όλους μας , και πάλι σήμερα απο την Τρόικα που αντικατέστησε τον Υπουργό Εργασίας και δεν επέτρεψε να κατατεθεί το ούτ ή άλλως πολύ σκληρό Νομοσχέδιο.

Αναλυτικότερα >

Το τρένο «αγκαλιάζει» την Πάτρα

Ένα από τα μεγαλύτερα και πιο αναπάντεχα συγκοινωνιακά πειράματα στη χώρα μας συντελέστηκε τα τελευταία τρία χρόνια στην Πάτρα. Σε μια πόλη, όπου η οδική πρόσβαση με την Αθήνα γίνεται μέσα τον ίσως πιο επικίνδυνο άξονα της χώρας (εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών) και η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Πάτρας, καταργήθηκε λόγω των περικοπών του ΟΣΕ.

Aναβλήθηκε η συνέλευση στο ΜΑΙ

Για την επόμενη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στις 5 το απόγευμα , μετατέθηκε η συγκέντρωση έδρας στο ΜΑΙ καθώς σήμερα δεν υπήρξε προσέλευση των μηχανοδηγών.
Η σημερινή εικόνα , πρέπει να προβληματίσει όλους τους συνδικαλιστές , καθώς

O Νίκος Ντάνος ανέλαβε Γραμματέας Συνδικαλιστικών Οργανώσεων στην Νέα Μέρα

Με σημερινό Δελτίο Τύπου , η Νέα Μέρα ανακοίνωσε την προσχώρηση του συναδέλφου σιδηροδρομικού κ μηχανοδηγού Νικόλαου  Ντάνου , ο οποίος αναλαμβάνει και Γραμματέας Συνδικαλιστικών Οργανώσεων . 
Είναι πάντα θετικό κ προς το συμφέρον του σιδηροδρόμου , συνάδελφοι να αναλαμβάνουν υπεύθυνες θέσεις  σε φορείς .
Στο Δελτίο Τύπου που μας απέστειλαν απο την Νέα Μέρα διαβάζουμε τις δηλώσεις του Νίκου Ντάνου , πρώην Γραμματέα του Εργατικού Κέντρου Πειραιά και πρώην Πρόεδρου της ΔΑΚΕ Πειραιά. Αναλυτικά >

To πρόγραμμα της μαθητείας των υποψηφίων βοηθών μηχανοδηγών

Το στέκι της έλξης, το blog των μηχανοδηγών ,  βρήκε  και δημοσιεύει  το πρόγραμμα της μαθητείας των υποψηφίων βοηθών μηχανοδηγών μέχρι τις 30 Νοεμβρίου για την ενημέρωσή τους .
Σύμφωνα με πληροφορίες την ερχόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν και οι Ιατρικές εξετάσεις σε γνωστό Ιδιωτικό Ιατρικό Κέντρο της πρωτεύουσας ...


Όλο το πρόγραμμα της μαθητείας (κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση ) >

Εκδήλωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για τον σιδηρόδρομο στην Φθιώτιδα

Την Πέμπτη 31/10/2013 (στις 18.30) στην αίθουσα του ΤΕΕ (4ος όροφος) στην Πλ. Ελευθερίας το Δίκτυο Σιδηροδρομικών διοργανώνει δημόσια ανοικτή εκδήλωση για τον ΟΣΕ , την ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ και τις επιπτώσεις του στο δίκτυο της Φθιώτιδας.
 Η πρόσκληση >

Πρόστιμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το ΣΕΠΕ και το ΚΕΠΕΚ

 Πρόστιμα πλήρωσε το τελευταίο διάστημα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , μετά τις ποινές που τις επέβαλε το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας και το Κέντρο Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου για παραβιάσεις της Εργατικής Νομοθεσίας αλλά και κανονιστικές διατάξεις για την υγιεινή και ασφάλεια.
Αναλυτικότερα 

Στο Βαλενσιέν ο Νίκος Καραχάλιος , εκπρόσωπος της ALE !


Στο Βαλενσιέν της Γαλλίας βρίσκεται απο σήμερα και για τις επόμενες 4 μέρες ,  ο μηχανοδηγός MAI ,Νίκος Καραχάλιος , εκπροσωπόντας την ALE και το σύνολο των Ευρωπαίων μηχανοδηγών στην 2η συνεδρίαση του Human Factors Network .

Αναμφίβολα η εκπροσώπηση και επιλογή  αυτή της ALE στο πρόσωπο του Νίκου , αποτελεί και  μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Σωματείου Ελλήνων Μηχανοδηγών τα τελευταία 10- 15 χρόνια , αφού αποδεικνύει σε όλους , το υψηλό γνωστικό επίπεδο των Ελλήνων μηχανοδηγών .
Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , που είχε δημοσιεύσει πρώτο εδώ και καιρό το ευχάριστο νέο , θα

H SNCF βάζει ακόμα και ελικόπτερα να επιτηρούν το σιδηροδρομικό δίκτυο !


Εναέρια επιτήρηση για την διασφάλιση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου σε συνεργασία με την Αστυνομία αποφάσισε η κρατική Γαλλική εταιρεία SNCF....
Μοιραίες οι συγκρίσεις με την Ελλάδα , όπου

Τι συμβαίνει με τους σταθμούς του Προαστιακού ;

Διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε απο το blog της Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης με τίτλο. Γιατί είναι κλειστά;
Έχουμε δεχτεί τις τελευταίες ώρες αρκετά μηνύματα όπου μας ρωτούν γιατί το εκδοτήριο του Προαστιακού στην

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Aναφορές σιδηροδρομικών κατά την διάρκεια του πολέμου

Ευχαριστούμε θερμά τον συνάδελφο Αποστόλη Κουρμπέλη για την αποστολή του υλικού !

 Η απόδοση του τηλεγραφήματος που έστειλε με τον τηλέγραφο η Αρπίνη την επομένη της ανατίναξης της γέφυρας του Γοργοποτάμου, όπως ελήφθη στα κεντρικά των ΣΕΚ, τότε αλλά και  η  αναφορά του Μηχανοδηγού Καλογήρου για το πως

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Alors, c'est la guerre.....*

*Η απάντηση του Ιωάννη Μεταξά στον Ιταλό Πρέσβη  τα ξημερώματα της 28 ης Οκτωβρίου .(Πόλεμος λοιπόν...)
Με αφορμή την ιστορική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ο ΟΣΕ, τιμώντας την τεράστια συνεισφορά των σιδηροδρομικών και το έργο του σιδηροδρόμου στην πολεμική κινητοποίηση εκείνης της εποχής, σχεδιάζει την αξιοποίηση του αρχείου του εκείνης της περιόδου. Η συνεισφορά των ανθρώπων και του μεταφορικού έργου του τότε ΣΕΚ (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους), την περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου αποτελούν αναμφισβήτητα

Με «έξτρα» εισφορά οι πρόωρες συντάξεις ;

To πρωί ο Υπουργός Εργασίας κ. Βρούτσης ,  διαβεβαίωσε ότι δεν θα θιγούν τα όρια ηλικίας , τονίζοντας ωστόσο ότι πρέπει να τηρηθούν οι μνημονιακές δεσμεύσεις που κάνουν λόγο για περικοπές 2 δις για το 2014 στο ασφαλιστικό ενώ όλα δείχνουν ότι θα υπάρξουν μεγάλες περικοπές για όσους αποχωρούν σε ηλικίες κάτω των 62 ή 67 .... Aναλυτικά 
Tην επιβολή «έξτρα» εισφοράς στις συντάξεις όσων συνταξιοδοτούνται πρόωρα -σε ηλικίες κάτω των 62 ετών ή των 67 ετών (που έχουν θεσμοθετηθεί ως γενικά όρια συνταξιοδότησης από την 1/1/2013)- με «πλαφόν», ανάλογα με

Έλεος ! Φτιάχνουν νεα διάβαση πεζών μέσα στο κέντρο της Αθήνας !!!

Βάζουν και τσιμέντα ...
Αθήνα 2013!
Το είδαμε σήμερα το πρωί και δεν το πιστεύουμε.
Συνεργείο έφτιαχνε (διαμόρφωνε - έριχνε τσιμέντο στην γραμμή ) 50 μέτρα πριν το σήμα εισόδου στο σταθμό του Ρουφ  διάβαση για πεζούς !
Σε ένα απο τα πλέον πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας , - ιδιαίτερα τις βραδυνές ώρες που δεν υπάρχει άλλωστε και καλή ορατότητα και πολλοί πολίτες είναι υπό την επήρεια του αλκοόλ  - οι υπεύθυνοι (ΟΣΕ - Δήμου Αθηναίων ;) δώσαν

Αυτά είναι τα 32 μέτρα που έρχονται – Αυξήσεις φόρων, κατάργηση φοροαπαλλαγών, μειώσεις στις συντάξεις

Το success story συνεχίζεται !
Αν και μέχρι σήμερα η κυβέρνηση δηλώνει αντίθετη στη λήψη νέων οριζόντιων μέτρων για την κάλυψη του κενού του 2014, μετά τις συνομιλίες με την τρόικα, που αναμένεται να επιστρέψει στην Αθήνα, θεωρείται δεδομένο οτι θα αναγκαστεί να λάβει νεα επώδυνα μέτρα.
Αναλυτικότερα > 

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Με «έξτρα» εισφορά οι πρόωρες συντάξεις

Ήδη στο προσωπικό υπάρχει μεγάλος προβληματισμός για τα όσα ακούγονται για την κατάργηση της 35ετίας και την επιβολή πέναλτι σε όσους φεύγουν ....
Ένα ενδιαφέρον άρθρο που εξηγεί τις προθέσεις των Κυβερνώντων ....
Tην επιβολή «έξτρα» εισφοράς στις συντάξεις όσων συνταξιοδοτούνται πρόωρα -σε ηλικίες κάτω των 62 ετών ή των 67 ετών (που έχουν θεσμοθετηθεί ως γενικά όρια συνταξιοδότησης από την 1/1/2013)- με «πλαφόν», ανάλογα με τις

Σκοτώθηκε στην οροφή του τρένου - Σχετικά με το χτεσινό συμβάν στον Ευαγγελισμό

Το ΤΑΝΠΣΕΥ είχε έγκαιρα  προειδοποιήσει τις αρχές με υπόμνημα , για το θέμα με την είσοδο λαθρομεταναστών στα βαγόνια ....
Διαβάστε εδώ τις επιστολές που είχε στείλει το Ταμείο Νομικής Προστασίας .
Για εχτές το βράδυ >
Τραγική κατάληξη είχε χθες το βράδυ το μακρύ «ταξίδι» αγνώστου λαθρεπιβάτη του ΟΣΕ, αφού το νήμα της ζωής του, κόπηκε ακαριαία κοντά στο σταθμό του Ευαγγελισμού. 
Ο άγνωστος, στην προσπάθεια του να ταξιδεύσει, μην έχοντας προφανώς

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην γραμμή καθόδου μεταξύ Κατερίνης - Λάρισας

Ώρα 01.00 μμ.
Αποκαταστάθηκε πριν απο λίγο  η κυκλοφορία στην  γραμμή καθόδου στο ύψος

Τι ψάχνετε συνάδελφοι του ΔΣ της ΠΕΠΕ ; Αν δεν ξέρετε , ρωτήστε το στέκι της έλξης .....

Η διαχειριστική ομάδα του blog  των μηχανοδηγών (κ όχι του  Σωματείου )  , διάβασε την σημερινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ και αναρωτιέται τι ψάχνουν οι συνάδελφοι του ΔΣ για το θέμα της διάσπασης και  κάνουν λόγο για ύπαρξη μηδενικής ανοχής απο το Σωματείο μας στα θέματα ασφάλειας ; 
Το πρόβλημα με την μη ύπαρξη ένδειξης διάσπασης στα εμπορικά με διπλή έλξη είναι γνωστό  και κοινό μυστικό απο το 2008 και απο το πόρισμα της Επιτροπής μετά το συμβάν του Ασωπού .
Εμείς κάναμε το πολύ απλό για να διευκολύνουμε τους  συνδικαλιστές μας.
Βρήκαμε το τότε πόρισμα  και δημοσιεύουμε το επίμαχο σημείο . 
Γράφει  λοιπόν  > 

Προχωράει το ξεπούλημα - Στην επόμενη φάση οι υποψήφιοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Rosco

Το «πράσινο φως» στο σύνολο των υποψηφίων που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους στην πρώτη φάση των διαγωνισμών για την αποκρατικοποίηση των εταιρειών 

Ανακοίνωση ΠΕΠΕ για συνεδρίαση ΔΣ

Ακριβώς όσα είχαμε γράψει για το τι συζητήθηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ στην Θεσσαλονίκη...
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Στις 21/10/2013 στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε. με παρόντες όλα τα μέλη του Δ.Σ. Τα θέματα στην ημερήσια διάταξη ήταν ενημέρωση, ΤΑΠΕΛ και διάφορα. Εγκρίθηκαν όλα τα ΤΑΠΕΛ για ιατρικούς λόγους αλλά και για νομική υποστήριξη μελών.
Έγινε ενημέρωση από τον Πρόεδρο και το Γενικό Γραμματέα για τα αποτελέσματα

Οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ στα πειθαρχικά συμβούλια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τους εκπροσώπους  στα πειθαρχικά συμβούλια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοινοποίησε η ΠΟΣ σήμερα :

Το υπ. Οικονομικών οδηγεί στο καναβάτσο ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΟΣΕ

 απο metaforespress

Μεγάλο πονοκέφαλο στο υπουργείο Μεταφορών και τις εποπτευόμενες ΔΕΚΟ (ΟΑΣΑ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ) επιφέρει το “κούρεμα” της ετήσιας κρατικής επιδότησης από το υπουργείο Οικονομικών.

Συγκεντρώσεις της ΠΟΣ στους χώρους εργασίας

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα Σωματεία – Μέλη της καλούν ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς
σε ενημερωτική συγκέντρωση που θα γίνουν στους χώρους εργασίας
 με θέματα συζήτησης:

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους μηχανοδηγούς !

Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών με την ευκαιρία της έναρξης της μαθητείας των υποψηφίων νέων μηχανοδηγών αύριο 25 Οκτωβρίου , εύχεται στους νέους συναδέλφους καλή επιτυχία και καλή σταδιοδρομία στον πλέον δυναμικό σιδηροδρομικό κλάδο . 
Σύμφωνα με πληροφορίες , αύριο στο ΚΕΚ θα βρεθεί  κλιμάκιο της ΠΕΠΕ αλλά και συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας .

Με την σκέψη μας  στραμμένη πάντα μπροστά

Το ΔΝΤ ενοχλήθηκε με το ναυάγιο ιδιωτικοποίησης της CFR Marfa από την GFR

Απο το έγκυρο metaforespress.gr
Εξελίξεις στη Ρουμανία που επηρεάζουν και την.. Ελλάδα. Το "ναυάγιο" της συμφωνίας ιδιωτικοποίησης της ρουμανικής εταιρείας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών "CFR Marfa", βρίσκεται στην ατζέντα των συνομιλιών, που έχει η Κυβέρνηση της Ρουμανίας με τα μέλη της αποστολής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), που βρίσκεται στο Βουκουρέστι και θα παραμείνει μέχρι τις 5 Νοεμβρίου, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.

Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη των εργαζόμενων στα Μέσα Μεταφοράς στην ΓΣΕΕ

Παρουσία του Προέδρου της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Νίκου Κιουτσούκη , ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η σύσκεψη των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς . Με εξαίρεση το ΤΡΑΜ , εκπρόσωποι απο όλα τα σωματεία δώσαν το παρών ενώ υπήρξε και παρουσία μηχανοδηγών με τους συναδέλφους Τουρλή , Γενιδούνια ,Μωραίτη και Καραδήμα .
Στην συνάντηση κυριάρχησε το θέμα της άρσης της επιστράτευσης με τον Πρόεδρο της ΓΣΕΕ να

Ανακοίνωση ΠΟΣ για συνάντηση με Δ/ντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όσα γράψαμε χτες στην σημερινή ανακοίνωση της ΠΟΣ.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
   Στις 23/10/2013 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προεδρείου της  Π.Ο.Σ. και του Διευθύνοντα Συμβούλου  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.Ζηλιασκόπουλου.
Στη συζήτηση που ακολούθησε καταθέσαμε την αντίθεσή μας για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελεί πάγια και διαχρονική θέση της Π.Ο.Σ.
Εκφράσαμε την  ανησυχία μας για τη διασφάλιση των  θέσεων εργασίας του προσωπικού. Τέθηκαν επίσης ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των συναδέλφων αλλά και ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.
Για το ζήτημα του Οργανογράμματος και των τοποθετήσεων του

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Συνάντηση ΠΟΣ με Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση της ΠΟΣ (Προεδρείο της Ομοσπονδίας )με τον Δ/ντα Σύμβουλο κ. Ζηλιασκόπουλο .

Αναλυτικότερα για το θέμα της ιδιωτικοποίησης ο κ. Ζηλιασκόπουλος απάντησε πως ακόμη δεν

Επικίνδυνες λογικές εν όψη της έναρξης της μαθητείας των νέων μηχανοδηγών

Να μας πεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποιά άλλη Ευρωπαϊκή χώρα συμβαίνουν αυτά που βλέπουμε !
Το στέκι της έλξης,   είχε συνειδητά επιλέξει εδώ και καιρό να μην αναφερθεί σε όλα όσα προβληματίζουν το προσωπικό έλξης  για το θέμα της επιλογής και τον τρόπο εκπαίδευσης των υποψηφίων μηχανοδηγών.
Ωστόσο μετά τις σημερινές και απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες που μας ήρθαν , είμαστε υποχρεωμένοι τόσο για την προστασία των νέων συναδέλφων όσο και για την προάσπιση του ίδιου του κλάδου και επαγγέλματός ΟΛΩΝ (υποψηφίων και νυν μηχανοδηγών ) να αναφερθούμε στις παρατυπίες και στην απόλυτα επικίνδυνη λογική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , λογική

Ανακοίνωση ΠΟΣ για συνάντηση με διοίκηση ΕΕΣΣΤΥ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, 

Στις 22/10/2013 το Προεδρείο της Π.Ο.Σ., συναντήθηκε με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΕΣΣΤΥ, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Σιδηροδρομικοί εν όψει της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, και της αβεβαιότητας που επικρατεί στο σύνολο του σιδηροδρομικού κόσμου. 
 Για το μεγάλο ζήτημα της αποζημίωσης λόγω παραίτησης, η απάντησή του ήταν προς θετική κατεύθυνση με επαναφορά της αποζημίωσης στο ύψος των 15.000 € και με απόφαση που θα περάσει από το Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ στον επόμενο μήνα. 
Για τα δεδουλευμένα των προηγούμενων μηνών (υπερωρίες), η απάντησή

Συγκεντρωση αυριο των Μεταφορων στην ΓΣΕΕ

Συνάντηση των Σωματείων στα Μέσα Μαζικής μεταφοράς θα πραγματοποιηθεί αύριο στην ΓΣΕΕ , παρουσία της Εκτελεστικής Γραμματείας της,έπειτα  από πρωτοβουλία του Θ.Λεβεντη ,όπως διαβάσαμε στο blog της ΠΟΣ πριν από λίγο.
Επιτέλους ειναι καιρός να συντονιστούν οι μεταφορές κ οι συνδικαλιστές να ξεπεράσουν τις οποίες προσωπικές διάφορες , για να δημιουργηθει κοινο μέτωπο ενάντια στα νεα μέτρα που βρισκονται προ των πυλών...
Μια καλή πρόταση ειναι εν όψει της

"Μαχαίρι" στις επικουρικές συντάξεις και το εφάπαξ

Χαμός με τις συντάξεις κ τα εφάπαξ , αφού το 2014 στο μνημόνιο προβλέπονται πολλά για το ασφαλιστικό ....
"Μαχαίρι" στις επικουρικές συντάξεις και το εφάπαξ το 2014, αλλά όχι στις κύριες συντάξεις. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει απότις δηλώσεις του υπουργού Εργασίας στη Βουλή. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης απαντώντας σε βροχή ερωτήσεων προσπάθησε να πείσει ότι οι κύριες συντάξεις δεν κινδυνεύουν το 2014, ενώ για τις επικουρικές και το εφάπαξ προεξόφλησε ότι οι μειώσεις θα εφαρμοστούν όπως προβλέπεται από το νόμο.

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί απολύτως και κατά συνέπεια από 1.1.2014, ο μαθηματικός τύπος

Μπλόκο» στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις σε Δημόσιο, ΔΕΚΟ, τράπεζες ;

Μπλόκο» στη συνταξιοδότηση, πριν από το 62ο έτος, περίπου 350.000 εργαζομένων «παλαιών» (μέχρι 31/12/1992) ασφαλισμένων στο Δημόσιο και στα ειδικά ταμεία (ΔΕΚΟ, τράπεζες κ.α) προσανατολίζεται να βάλει η κυβέρνηση για να «καλύψει» το χρηματοδοτικό κενό των 2,1 δισ. ευρώ στην κοινωνική ασφάλιση.

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Πρωτοβουλία των σιδηροδρομικών κατά του φασισμού , του ρατσισμού και της ξενοφοβίας

Την εκδήλωση στηρίζει η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Στον απόηχο της 28ης Οκτωβρίου ,μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα , μετά τις δολοφονίες και τους βασανισμούς δεκάδων συνανθρώπων μας άλλου χρώματος … 
 Μετά την «τόση αθωότητα στις μέρες μας…» στα τηλεοπτικά κανάλια με το φασισμό να έρπει γύρω μας
 Με τον αντιφασιστικό αγώνα των Ελλήνων να κρατιέται και σήμερα όρθιος…
Οι σιδηροδρομικοί δηλώνουμε «ΠΑΡΩΝ» σε αυτόν τον αγώνα. Σας περιμένουμε την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου ώρα 12:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Καρόλου (9ος όροφος) σε μια εκδήλωση με μουσική, βίντεο, κείμενα, ποιήματα για να θυμηθούμε, για να θυμώσουμε, για να τιμήσουμε το ρόλο του τρένου στον αντιφασιστικό αγώνα. Όλο το πρόγραμμα της εκδήλωσης > 

Πρόταση για τον προαστιακό Mεσσηνίας

Τις προτάσεις του για την σταδιακή επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στη Μεσσηνία, αλλά και στη Δυτική Πελοπόννησο, καταθέτει ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, σε επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ο σύλλογος επισημαίνει, ειδικότερα, ότι

H συνέντευξη του Προέδρου του Σωματείου μας στα Σιδηροδρομικά Νέα

Τι συζητήθηκε στο ΔΣ της ΠΕΠΕ

7 ώρες διήρκησε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας χτες στην Θεσσαλονίκη.
Σε αυτό αποφασίστηκε περιληπτικά ότι

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Επανέρχονται τα βοηθήματα για σοβαρές ασθένειες στον ΟΣΕ

Τα βοηθήματα που δίνονταν σε περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών (ακόμα και θανάτου )  στους σιδηροδρομικούς και είχαν κοπεί τους τελευταίους μήνες  επανέρχονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ , το οποίο εξουσιοδοτείται να αποφασίζει για την χορήγηση τους .

Για το θέμα αυτό θα συγκροτηθεί 4μελής επιτροπή , με την αλλαγή να αφορά τον τρόπο

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Κολλημένο» το mega deal με HP

της Μάρως Τσαντήλα - euro2day 
Σοβαρές δυσκολίες στην υλοποίηση τόσο της συμφωνίας συνεργασίας με τις εταιρείες μέλη του ΣΕΒ, όσο και στην προώθηση της συμφωνίας με την Cosco και την HP αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Παρότι πρόκειται για δύο συμφωνίες που παρουσιάστηκαν ως η μεγάλη ευκαιρία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπει δυνατά στο παιχνίδι των εμπορευματικών μεταφορών, ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται, ενώ παραμένει άγνωστο πότε αυτό θα συμβεί.

Κοινή ανακοίνωση Σωματείων ΣΤΑ.ΣΥ

Με αφορμή το Οργανόγραμμα και τον Κανονισμό Εργασίας οι συνάδελφοι απο την ΣΤΑ.ΣΥ μας απέστειλαν και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση .

Συνάδελφοι

 Η Διοίκηση πρόκειται να στελεχώσει τις θέσεις των Διευθυντών, όπως αυτές προκύπτουν από τη διαδικασία, βάσει του επικαιροποιημένου (και όχι εξορθολογισμένου) από το Μάρτη του 2013 Οργανογράμματος.

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Πρωτοβουλία της ΠΟΣ για την ενίσχυση των εργαζομένων στην ΕΡΤ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

          Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στην προσπάθειά της να σταθεί στο πλάι των εργαζομένων της ΕΡΤ - οι οποίοι συνεχίζουν τον αγώνα που άρχισαν στις 11/6/2013 όταν η Κυβέρνηση αποφάσισε αντισυνταγματικά να κλείσει την ΕΡΤ - αποφάσισε να ζητήσει από τις Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ, την παρακράτηση δύο ευρώ (2,00 €) από τη μισθοδοσία (μηνός Νοεμβρίου 2013) του κάθε εργαζομένου και την απόδοσή τους στην Π.Ο.Σ.
Το ποσό αυτό μαζί με όποιο άλλο ποσό συγκεντρωθεί,

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Η ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων. Λαμπρό παρελθόν, αβέβαιο μέλλον


Με τίτλο "Η ιστορία των Ελληνικών σιδηροδρόμων" το περιοδικό GK κάνει ενα σύντομο αλλά ενδιαφέρον flashback.

Καλή ανάγνωση.... 


Απόφαση βόμβα του Αρείου Πάγου για τα εργατικά ατυχήματα

Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις γύρω απο την Εργατική Νομοθεσία και ενημερώνει άμεσα όλους τους σιδηροδρομικούς . 
Με τελευταία απόφαση του Α.Π. (703/2013) ο παθών σε εργατικό ατύχημα δικαιούται αποζημίωση (κ χρηματική ) απο τον εργοδότη αρκεί να συνετέλεσε ακόμα και πταίσμα του εργοδότη που θεμελιώνεται απο την μη τήρηση διατάξεων Νόμων. Αναλυτικά >

Τα πάνω- κάτω στην επιδίκαση αποζημιώσεων λόγω εργατικού ατυχήματος, φέρνει ο Άρειος Πάγος με απόφαση του η οποία ξεκαθαρίζει ότι άλλες είναι οι

SNCF με 40 δις Ευρώ χρέος Θέλει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά στην Γαλλία ξαναγίνεται ενιαία !

40 δισεκατομύρια Ευρώ τα ελλείμματα της SNCF που θέλει να εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ! Αλλάζει την πολυδιάσπαση σε θυγατρικές η Γαλλική Κυβέρνηση και επιστρέφει στο προηγούμενο μοντέλο.Με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας , όλοι οι Γάλλοι σιδηροδρομικοί θα έχουν τα ίδια δικαιώματα Αναλυτικά >
Με Νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα και θα ψηφιστεί μετά τις Δημοτικές Εκλογές τον Μάρτη του 2014 αλλάζει όλη η διάρθρωση της κρατικής SNCF.FRANCE:

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Αχαϊα: Εκτροχιάστηκε βαγόνι συντήρησης στο Λάππα - Άγνωστοι είχαν αφαιρέσει 35 μέτρα γραμμής !

Της διάλυσης το ανάγνωσμα ....Eντωμεταξύ παραδόθηκε σήμερα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας απο τον ΟΣΕ , η πρόταση για ένταξη στο ΕΣΠΑ του έργου επέκτασης του Προαστιακού απο την Πάτρα εως την Κάτω Αχαΐα.
Παραλίγο τραγωδία στην περιοχή Λάππα Αχαϊας σήμερα νωρίς το πρωί, όταν εκτροχιάστηκε ένα βαγόνι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εργαζόμενοι κινούνταν με βαγόνι στην περιοχή, προκειμένου  να κάνουν εργασίες συντήρησης.

Οι χαμηλότερες αμοιβές του Δημοσίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Οι μέσοι μισθοί στις άλλες ΔΕΚΟ

Με στόχο να υπάρξει το υπόβαθρο δικαιολόγησης νέας περικοπής μισθών στο δημόσιο, 12 από τα 18 υπουργεία έδωσαν στη Βουλή στοιχεία για το μισθολογικό κόστος των υπαλλήλων.
Με «μαγειρέματα» και ειδικά για το ποιος είναι ο μέσος μισθός για κάθε κατηγορία υπαλλήλων, αλλά και ποιος είναι ο μέσος μισθός στους φορείς, τους οργανισμούς και τα νομικά πρόσωπα κάθε υπουργείου στήνεται ξανά ένας μηχανισμός για νέο ψαλίδι, όπως αναφέρει η «Ελευθεροτυπία».

Αίτηση της Εξέλιξης για παροχή στοιχείων για Τεχνικό Ασφαλείας - Εμπορικά

Δια μέσου του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ , Γενιδούνια Κώστα η Εξέλιξη ζήτησε να της κοινοποιηθούν άμεσα οι εκθέσεις του τεχνικού ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις στις οποίες εργάζονται μηχανοδηγοί ( μετά και τα τελευταία απανωτά εργατικά ατυχήματα ) καθώς και το πόρισμα απο την δοκιμή που έγινε για την ένδειξη ακαριαίας πέδης στις Δ/Η στις εμπορικές αμαξοστοιχίες όταν υπάρχει διάσπαση.

Δοκιμή σε διπλή Δ/Η (σειράς 450-500) για την ακαριαία πέδη στα εμπορικά - Τα αποτελέσματα

 Πραγματοποιήθηκε μερικές μέρες πριν (χωρίς την παρουσία συνδικαλιστή της ΠΕΠΕ , που για μια ακόμα φορά απουσιάζει απο ένα τόσο σημαντικό γεγονός ) στις εγκαταστάσεις του ΑΙΡ , δοκιμή για να διαπιστωθεί  αν επενεργεί η ακαριαία πέδη στις Δ/Η ( σειράς 450- 500 και όταν είναι σε διπλή ζεύξη ) όταν υπάρχει διάσπαση στις εμπορικές αμαξοστοιχίες .
Τα αποτελέσματα ήταν

Ανακοίνωση ΠΟΣ για την χτεσινή συνάντηση με Δ/νων Σύμβουλο ΟΣΕ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, 

 Το Προεδρείο της Π.Ο.Σ. πραγματοποίησε χθες εκτάκτως συνάντηση με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο.
 Καταθέσαμε την ανησυχία μας για τα συνεχή δυσμενή δημοσιεύματα που αφορούν την ιδιωτικοποίηση της συντήρησης της υποδομής μέσω των λεγόμενων «ΣΔΙΤ» και καταστήσαμε σαφή την αντίθεσή μας σε κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση, πόσο μάλλον όταν τίθενται σε κίνδυνο οι θέσεις εργασίας. 
Απαιτήσαμε επίσης να σταματήσει η ανάθεση φύλαξης των διαβάσεων σε ιδιώτες. 
Για τα ανωτέρω λάβαμε τις εξής απαντήσεις: 

Δελτίο Τύπου Δικτύου Σιδηροδρομικών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε , δελτίο Τύπου του Δικτύου Σιδηροδρομικών για την χτεσινή συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Θεοφανόπουλο. 
Αναλυτικά 
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στις 12.οο έκτακτη συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με το Διευθ. Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο. Η συνάντηση είχε σαν αντικείμενο τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για τη συντήρηση της υποδομής. Ο Διευθ. Σύμβουλος απαντώντας σε ερωτήματα του Προεδρείου ανέφερε:

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Ράγες απο χρυσάφι (Κοινώς τα ξεπουλάνε όλα).Απο την σημερινό Τύπο

Ολόκληρο το δημοσίευμα της Εφημερίδας των συντακτών για τις ενδεχόμενες  απολύσεις 1000 σιδηροδρομικών μετά την εκχώρηση σε ιδιώτες ακόμα και της φύλαξης των ΑΣΙΔ .
Για το θέμα σήμερα είχε συνάντηση το νέο Προεδρείο της ΠΟΣ με τον κ. Θεοφανόπουλο , ενώ νέα συνάντηση έχει προγραμματιστεί την ερχόμενη εβδομάδα. Αναλυτικά > Τον επιδοτούμενο από το Ελληνικό Δημόσιο με 350 εκατομμύρια ευρώ για μια επταετία τομέα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου εκχωρεί η κυβέρνηση σε ιδιώτες! Δεύτερη «αρπαχτή» και με τη φύλαξη της γραμμής, που ετοιμάζονται να δώσουν σε εταιρείες σεκιούριτι.

Σχετικά με το εφάπαξ των σιδηροδρομικών και την σειρά προτεραιότητας !

Λάβαμε και  δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Παρασκευά Μόρφη , έμπειρου συνδικαλιστή των σιδηροδρομικών για δεκαετίες , για το θέμα της σειράς καταβολής του  εφάπαξ των σιδηροδρομικών στο ΤΑΥΤΕΚΩ . Ολόκληρη η επιστολή του συναδέλφου με τίτλο Παραπλανητικά δημοσιεύματα > 

Τα δημοσιεύματα στον σημερινό Τύπο αναφορικά με τα εφ άπαξ  στο ΤΑΥΤΕΚΩ και με τίτλους όπως "σκάνδαλο" ή "κομπίνες" ,  κρίνονται επιεικώς απαράδεκτα καθώς γενικεύουν μια πιθανή παρατυπία στο Ταμείο εφ άπαξ της ΔΕΗ. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι στο Ταμείο εφ άπαξ του ΟΣΕ

Σκάνδαλο με τα εφάπαξ - Aλλάζουν σειρά για να μην έχουν μειώσεις

Οι θεωρίες συνωμοσίας που όλοι συζητάμε (κανά γνωστό στο ΤΑΥΕΚΩ έχουμε ;) τελικά αποδεικνύονται αληθινές ...
Όπως δημοσιεύει η εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος” το πόρισμα της έρευνας των επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης στο ΤΑΥΕΚΩ επιβεβαιώνει ήδη της πρώτες 280 περιπτώσεις.

Γυναίκες Εργαζόμενες στους Σιδηροδρόμους

Απο το  blog της Εκ-κίνησης  (και με την ευκαιρία της επερχόμενης ένταξης στον κλάδος , 5 νέων συναδελφισών ) ένα ακόμα εκπληκτικό άρθρο.....
Σύνταξη – συγκέντρωση υλικού: Κώστας Παγκαρλιώτας, Αρχιμηχανικός Γραμμής ΤΕ, ΟΣΕ
Η εργασία αυτή αφιερώνεται στην μνήμη της

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Τι αποφάσισε η Ολομέλεια της ΓΣΕΕ σήμερα

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 16 Οκτωβρίου η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Διοίκησης της ΓΣΕΕ. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης καθορίστηκε το πλαίσιο απεργιακών αιτημάτων και δράσεων της Συνομοσπονδίας για το επόμενο διάστημα και αποφασίστηκε:
1.      Η  πραγματοποίηση 24ωρης Γενικής Απεργίας στις 6 Νοεμβρίου 2013 και συλλαλητήριο στις 11π.μ στο πεδίον του Άρεως.
Τα βασικά σημεία αιχμής της νέας απεργιακής κινητοποίησης είναι:

Βιομηχανία απολογιών απο την ΔΙΚΑΜ

Μέχρι και 10 μήνες πίσω γύρισε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  για να τιμωρήσει μηχανοδηγούς ! 
Εξοργιστικό είναι αυτό που γίνεται σήμερα , αλλά και τις τελευταίες μέρες με τις απολογίες που στέλνει  η ΔΙΚΑΜ σε πολλούς μηχανοδηγούς καλώντας τους να απολογηθούν για παραπτώματα (Μεταξύ αυτών , απομόνωση sifa) που είχαν συμβεί εως και 10 μήνες πρίν. 
Η αποδεδειγμένη  πλέον εικόνα  διάλυσης της ΔΙΚΑΜ ,το τελευταίο διάστημα , έχει εκνευρίσει τον κύριο Ρετσινά που σε προφανή συνεννόηση με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , προσπαθούν  να 

Επιστολή Γρηγόρη Αλεξανδρή , μηχανοδηγού ΜΑΙ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Αλεξανδρή Γρηγόρη , μηχανοδηγού ΜΑΙ , που με το δικό του , ιδιαίτερο και καυστικό ύφος  σχολιάζει την τρέχουσα επικαιρότητα κάνοντας κ μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν.
Ολόκληρη η επιστολή >
Τελείωσε και το 34ο συνέδριο της Ομοσπονδίας. Συγχαρητήρια σε όσους εκλέχθηκαν διότι έχουν πολλή δουλειά στην συνέχεια.
Η ΠΑΣΚΟΔΑΚΕ νίκησε οπότε τέλος στα κροκοδείλια δάκρυα. 
Προσπαθώ να καταλάβω τι φταίει εδώ και 3 χρόνια που ο

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ...σε σταθερή τροχιά..Οδηγός μας ένας... πρώην μηχανοδηγός!

Ανεβαίνουμε στο εμβληματικό τρενάκι του Πηλίου και μαθαίνουμε τα πάντα για την πορεία του στο χρόνο, αλλά και τη σημασία του στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου. 
«Κανένα άλλο μέσο μεταφοράς δεν πολεμήθηκε στην Ελλάδα τόσο ύπουλα, τόσο λυσσαλέα όσο το τρένο. Αν και η ιστορία του ελληνικού κράτους είναι άμεσα συνυφασμένη με το σιδηρόδρομο, ακόμη και αν λάβεις υπ’ όψιν σου ότι

Πολλά σχόλια μετά την σημερινή συνεδρίαση της ΠΟΣ - Προς εκλογές σε ΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ

Προς εκλογές σε ΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ για ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων μετά την παραίτηση του Νίκου Κιουτσούκη . 
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι υποψήφιος στον ΟΣΕ θα είναι ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΠΟΣ Θανάσης Λεβέντης , ενώ στην ΕΕΣΣΤΥ θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα ο Ν. Κιουτσούκης.
Εντωμεταξύ πολλά σχόλια και ερωτηματικά στους σιδηροδρομικούς έχει προκαλέσει η σημερινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ και ειδικότερα η αποφασή του απερχόμενου  Προέδρου    Θανάση Λεβέντη να μην θέσει ξανά υποψηφιότητα  για  την θέση ,  σε μια πολύ 

Η ΓΣΕΕ αποφασίζει για απεργία στις 6 Νοέμβρη

Συνεδριάζει αύριο Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και ώρα 12.00 η Ολομέλεια της Διοίκησης της ΓΣΕΕ για να καθορίσει την περαιτέρω αγωνιστική δράση της Συνομοσπονδίας.
Στη συνεδρίαση, θα συζητηθεί η εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής για την πραγματοποίηση 24ωρης γενικής απεργίας στις 6 Νοεμβρίου, ενώ θα γίνει

Ολοκληρώθηκαν για σήμερα τα ψυχοτεχνικά τεστ των υποψηφίων μηχανοδηγών

Πολλές ερωτήσεις περιελάμβανε η σημερινή μέρα για το πρώτο γκρουπ  υποψηφίων μηχανοδηγών στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας .
Θα ακολουθήσει αύριο το 2ο γκρούπ , ενώ  εντός δέκα ημερών θα ακολουθήσει  νέα προφορική εξέταση  απο τριμελή επιτροπή και αφού θα έχουν αξιολογηθεί τα γραπτά .
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση τον συνάδελφο Κάσση Δημήτρη.

Οι ψηφοφορίες στην συνεδρίαση της ΠΟΣ - Όλα τα αποτελέσματα

Συνολικά είχαμε 26 παρόντες στην σημερινή συνεδρίαση  - Απών ο συνάδελφος Αδαμάκης Ιωάννης . Στην μυστική ψηφοφορία για τις θέσεις του Προεδρείου είχαμε τα παρακάτω αποτελέσματα 
Για την θέση του 
Προέδρου ο συνάδελφος Παρασκευόπουλος Παναγιώτης (ΠΑΣΚ) έλαβε  20 Ναι, 3 Οχι ,3 Λευκά

Νέος Πρόεδρος στην ΠΟΣ - Δεν έθεσε υποψηφιότητα ο Θ. Λεβέντης , παραιτήθηκε ο Ν. Κιουτσούκης απο το ΔΣ

Πρόεδρος της ΠΟΣ ο Παναγιώτης Παρασκευόπουλος (ΠΑΣΚ ) σε μια εξέλιξη που δεν περιμέναμε ούτε εμείς.
Γενικός Γραμματέας ο Παρασκευάς Πουρλιάκας(ΔΑΚΕ) , Αντιπρόεδρος ο Ντίνος Σουρμελής (Δίκτυο), Ταμίας ο Γιάννης Ντίτσας (ΔΑΚΕ), Οργανωτικός Γραμματέας ο Νώντας Θεοδωρόπουλος(ΠΑΣΚ ), Αν. Γραμματέας ο Πέτρος Παναγούλιας (ΔΕΣΚ ) και Αναπληρωτής Ταμίας  ο Γιώργος Ζαφειρόπουλος (ΠΑΣΚ) . 
Παραιτήθηκε ο Νίκος Κιουτσούκης απο την Διοίκηση της ΠΟΣ , την θέση του καταλαμβάνει ο

H GFR, «μνηστήρας» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν εξαγοράζει τελικά την CFR Marfa

Στα 170 εκ Ευρώ είχε προσδιοριστεί το τίμημα !
Από την αρχή αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ρουμανικής κρατικής εταιρείας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών CFR Marfa, μετά το "ναυάγιο" των συνομιλιών ανάμεσα στα μέλη της Επιτροπής Ιδιωτικοποίησης του ρουμανικού υπουργείου Μεταφορών με τον

Ανοιχτή επιστολή Επιστημονικών Συλλόγων Εργαζομένων ΟΣΕ

Μια πολύ ενδιαφέρουσα επιστολή που θέτει πολύ σωστά ερωτήματα στις Διοικήσεις μετά τον πρόσφατα ψηφισθέντα Νόμο.
Με τον Νόμο που ψηφίστηκε στην Βουλή για την απελευθέρωση των χερσαίων μεταφορών (N.4199/11.10.2013), ο ΟΣΕ παύει να είναι ο αποκλειστικός φορέας διαχείρισης της κρατικής σιδηροδρομικής υποδομής και δίνεται η δυνατότητα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις να αναλαμβάνουν τα καθήκοντα του διαχειριστή της υποδομής του δικτύου ή μέρους αυτού. Με τον τρόπο αυτό θα οδηγηθούμε στην εποχή του Τρικούπη, όπου εταιρείες διαχειρίζονταν τα τμήματα του δικτύου που

Ακόμα δεν δίνουν άδειες στα αστικά λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Πάτρα !

H απόλυτη ξεφτίλα ... Επί δύο ολόκληρα χρόνια τα υπουργεία ανάπτυξης και μεταφορών εμπαίζουν τη δημόσια εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν της επιτρέπουν να κυκλοφορήσει στην Πάτρα τα λεωφορεία αστικού τύπου που έχει αγοράσει για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Πάτρας. Τα αστικά λοιπόν λεωφορεία σαπίζουν αχρησιμοποίητα στα υπόστεγα, ενώ οι επιβάτες ταλαιπωρούνται με τα εντελώς ακατάλληλα για ενδοαστική συγκοινωνία πούλμαν, που είχαν αγοραστεί για τα υπεραστικά και τα διεθνή δρομολόγια της εταιρίας.
Το Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ/Παράρτημα Πάτρας με ανακοίνωσή του ζητά απαντήσεις

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ο ορισμός του εργατικού ατυχήματος

Ακόμα και τα εμφράγματα που προκαλούνται απο ασυνήθιστους όρους εργασίας κ δυσμενείς συνθήκες θεωρούνται εργατικά ατυχήματα ...

Εργατικό ατύχημα είναι εκείνο που συμβαίνει στον εργαζόμενο κατά την διάρκεια της εργασίας ή με αφορμή την εργασία και το οποίο οφείλεται σε απότομο γεγονός, βίαιο γεγονός, εφ' όσον αυτό προκάλεσε στον εργαζόμενο ανικανότητα να εργασθεί πάνω από 4 ημέρες ή και απώλεια ζωής ακόμα. 

Συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

 Την επόμενη Δευτέρα θα συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ με θέματα ( ακολουθεί ολόκληρη η πρόσκληση )

Εκπρόσωποι της ΠΕΠΕ στα ψυχοτεχνικά αύριο και μεθαύριο


Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Π.Ε. ορίζει το συνάδελφο ΚΑΣΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ - (μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου μας, Μηχανοστασιάρχης Έλξης (ΜΕΚ) του Γραφείου Αθηνών), όπως και το συνάδελφο ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΝΝΗ - (μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου μας και Μηχανοδηγός), σαν εκπροσώπους μας για να παρευρεθούν μετά από συνεννόηση και μαζί σας στη διαδικασία παρακολούθησης των

Συνελεύσεις σε ΜΑΙ - ΜΘ προκήρυξη η ΠΕΠΕ

Αλλάζει η ημερομηνία για την συνέλευση στην Αθήνα (Τρίτη 29 Οκτωβρίου), ενώ συνέλευση θα γίνει και στην Θεσσαλονίκη την Τρίτη 22 Οκτωβρίου και ώρα 10 το πρωί 
Ολόκληρη η ανακοίνωση 
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
      Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας αποφάσισε την πραγματοποίηση δύο (2) εκτάκτων Γενικών Συνελεύσεων που θα πραγματοποιηθούν:

Ανακοίνωση ΠΕΠΕ για την συνεδρίαση της ALE

Aνακοίνωση του Σωματείου μας για το τι συζητήθηκε στην συνεδρίαση της ALE στην Κροατία.
Στις 4 και 5 Οκτωβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε στην πόλη Ζαντάρ της Κροατίας, η συνέλευση της ALE με τη συμμετοχή ΠΕΠΕ. 
Η ΠΕΠΕ εκπροσωπήθηκε από τα μέλη του Δ.Σ. Καπιτάνο Κυριαζή , Συρόπουλο Σπύρο, Λειβαδιώτη Δημήτριο και τον εκτελούντα χρέη διερμηνέα Μπάλλα Νικόλαο. 
Από την συνέλευση απουσίασε η Σερβική αντιπροσωπεία. 
Η συνάντηση αφορούσε το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο και την δραστηριοποίηση

Αύριο οι πρώτες εξετάσεις για τους υποψηφίους μηχανοδηγούς

Μεγάλο ερωτηματικό η διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την εκπαίδευση και πιστοποίηση τους !
Ξεκινάει αύριο η διαδικασίας ένταξης των 26 συναδέλφων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την μετάταξη και ένταξη τους , στον κλάδο έλξης . 
Οι συνάδελφοι , αύριο και την Τετάρτη , περνάνε την πρώτη δοκιμασία , τα ψυχοτεχνικά τεστ , στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας και μετά ακολουθούν οι ιατρικές εξετάσεις .
Ερωτηματικό παραμένει , αν θα χρησιμοποιηθεί ο νέος και εν ισχύ Νόμος 3911/2011 για την εκπαίδευση κ πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών , με τον οποίο η διάρκεια της εκπαίδευσης ορίζεται σε δύο (2) ημερολογιακά τετράμηνα ή