Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Φήμες περί δικαστικών εξελίξεων γύρω από την σύμβαση 994 του Προαστιακού

Τις τελευταίες ημέρες στους διαδρόμους του μεγάρου Καρόλου έχει ενταθεί η φημολογία περί δικαστικών εξελίξεων γύρω από την σύμβαση 994 του Προαστιακού.
Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, οι εξελίξεις εδράζονται από

την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, που παρέδωσαν στον ανακριτή διαφθοράς Σπ. Γεωργουλέα, οι ελεγκτές του υπουργείου Οικονομικών για τη σύμβαση 994/2005 του Προαστιακού.

Στην έκθεση φαίνεται ότι αναφέρεται ότι η κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο έλαβε περί τα 109 εκατ. ευρώ, ενώ μέχρι τη διάλυση της σύμβασης είχε εκτελέσει εργασίες 91 εκατ. ευρώ, όπερ και σημαίνει ότι πληρώθηκε 18 εκατ. περισσότερα.

Η σύμβαση αφορούσε στην ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς - Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), ύψους 161 εκατ. ευρώ, στην οποία ανατέθηκε με έκπτωση 0,964% στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - Siemens.

Η ανάθεση έγινε το 2003, καθώς το εν λόγω έργο είχε χαρακτηριστεί «ολυμπιακό», με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 8 μήνες!

Ωστόσο η σύμβαση υπογράφτηκε στις 26 Απριλίου 2005, δηλαδή μετά την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης στα τέλη του ίδιου έτους.

Οι Αγώνες του 2004 πέρασαν, αλλά η περιβόητη σύμβαση, παρά τις 12 παρατάσεις, ουδέποτε κατάφερε να ολοκληρωθεί…. 

Φ. Φωτεινός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου