Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Aπο που προέρχονται αυτές οι διαρροές ;;;

Κανένα σοκ και κανένα δέος .....
Το στέκι της έλξης με αφορμή το δημοσίευμα της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας κάνει μια πρώτη προσέγγιση για το ποιοι μπορεί να βρίσκονται πίσω από αυτού του είδους τις διαρροές μετά την συνάντηση της ΠΟΣ με το ΤΑΙΠΕΔ.
Θα πρέπει να τονίσουμε ( κ μπορούμε εύκολα να το αποδείξουμε ) ότι
την τελευταία εβδομάδα γίναμε αποδέκτες τέτοιας πληροφόρησης ( δλδ για εκκαθάριση εν λειτουργία και νέα έναρξη αν δεν προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) απο πολλούς μηχανοδηγούς που ....κάτι είχαν ακούσει , συνήθως έτσι εξαπλώνεται η είδηση στον σιδηρόδρομο.

Επικοινωνήσαμε με μέλη του Προεδρείου της ΠΟΣ και ζητήσαμε να μας πουν αν είχε ειπωθεί κάτι τέτοιο , λάβαμε αρνητική απάντηση ( εμμέσως πολλά εννοούνται σε μια κουβέντα, ανάλογα πως τα αντιλαμβάνεται κανείς )και δεν θεωρήσαμε σκόπιμο να κάνουμε λόγο για αυτό.

Ωστόσο μετά το σημερινό δημοσίευμα , είμαστε υποχρεωμένοι να θυμίσουμε ότι 

  • Κατά την εφαρμογή του Νόμου 3891 -2010 και όταν άνοιξαν οι εθελοντικές μετατάξεις ( ακόμα κανείς δεν μας έχει πεί , ποιος έδωσε αυτήν την ιδέα στην πολιτική ηγεσία ) οι φήμες για κλείσιμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν καθημερινές και έντονες προκειμένου να ασκηθεί τεράστια ψυχολογική πίεση στους σιδηροδρομικούς και να περάσουν βελούδινα οι μετατάξεις
Όπως και έγινε αφού εκατοντάδες σιδηροδρομικοί , με μοναδική εξαίρεση τον κλάδο της έλξης , υπέγραψαν οικειοθελώς την αποχώρηση τους .
Σήμερα πολλοί από αυτούς είτε έχουν συνταξιοδοτηθεί , είτε βρίσκονται σε εφεδρεία , είτε σε καθεστώς διαθεσιμότητας , είτε είναι ακόμα και απολυμένοι .
Ακόμα περισσότεροι επιθυμούν την επιστροφή τους στον σιδηρόδρομο.

  • Κατά την διαδικασία της υπογραφής της τελευταίας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας το 2011 , έντονη ήταν και πάλι η φημολογία ότι είτε υπογράφουμε  , είτε νομοθετεί η Βουλή εκ νέου μείωση 10%.
Και υπογράψαμε και άλλες 3 μειώσεις απο τότε φάγαμε οι σιδηροδρομικοί με το ενιαίο μισθολόγιο και άλλους Νόμους που κατάργησαν την ΣΣΕ.

Δεν μπορεί λοιπόν να είναι τυχαίο ότι κάθε φορά που υπάρχει μια σημαντική πολιτική πράξη  για τον σιδηρόδρομο κάνει την εμφάνιση του ο φόβος για το μέλλον  των σιδηροδρομικών.

Αντίστοιχο δημοσίευμα είχαμε και απο την Real News για κλείσιμο του ΟΣΕ , τον περασμένο Σεπτέμβρη , λίγες μόνο εβδομάδες  πριν ψηφιστεί το τελευταίο Νομοσχέδιο που δίνει ακόμα και την δυνατότητα της διαχείρισης της κυκλοφορίας σε ιδιότητες.

Την περίοδο αυτή έχουν αρχίσει οι επισκέψεις των... επενδυτών στα εργοστάσια της ΕΕΣΣΤΥ και στα μηχανοστάσια  , επισκέψεις που συνάντησαν την αντίσταση των εργαζομένων προς το παρόν και όχι ακόμα του οργανωμένου συνδικάτου. 

Τι καλύτερο , δλδ απο το να φοβίσουμε ακόμα περισσότερο όσους αντιστέκονται στις πράξεις αυτές και να προχωρήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις.

Επίσης , γνωρίζουμε και βλέπουμε πολύ καλά , ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει κυριολεκτικά .... αγκαζέ το σύνολο του ημερήσιου τύπου με διθυραμβικά δημοσιεύματα σχεδόν καθημερινά , ενώ οι εμπορικές συμφωνίες που δίνουν αναπτυξιακή τροχιά ,  κέρδη - υπεραξία  , αλλά και εγείρουν απαιτήσεις απο την πλευρά του προσωπικού , είναι προ των πυλών.

Τι καλύτερο να φοβίσουμε για άλλη μια φορά το προσωπικό για να βάλει πλάτη , τσάμπα  .

Και φυσικά , το συνδικάτο.
Η ΠΟΣ οφείλει να απαντήσει ...χτες για το αν αληθεύουν όσα γράφει η Ελευθεροτυπία και αν όντως ειπώθηκε κάτι τέτοιο .
Η λογική του όσο ποιο χαμηλά ο πήχυς τόσο ποιο καλά , δεν περπατάει πλέον ενώ κανείς δεν πείθεται απο τα κυνήγια μαγισσών .
Αν όντως ειπώθηκε , οι συνδικαλιστές δεν το είπαν , αλλά προτίμησαν την διαρροή στον Τύπο (σε στυλ φιλικής κουβέντας με δημοσιογράφους ) , υπάρχει μέγα θέμα.
Αν όντως ειπώθηκε , αντί για συζητήσεις για ΣΣΕ , καλύτερα να βγουν στον κόσμο και να οργανώσουν την αντίδραση μας . 

ΑΝ τέλος οι διαροές δόθηκαν απο το ΤΑΙΠΕΔ , τότε έχουμε να κάνουμε με μείζον πολιτικό θέμα.

Γιατί όταν είναι προς πώληση , 2 μεγάλες εταιρίες του Δημοσίου και στελέχη του κάνουν τέτοιες δηλώσεις , προκαλούν - τουλάχιστο - τεράστια ζημιά στα ταμεία , απαξιώνοντας Δημόσια Περιουσία.

Εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά , ότι η εκτελεστική εξουσία σε αυτήν την φάση βρίσκεται σε γραμμή άμυνας.
Κάτι οι εκλογές που έρχονται , κάτι η κούραση της Ελληνικής Κοινωνίας από τις συνεχείς μεταρυθμίσεις που θα φέρουν την ...ανάπτυξη , αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι η μεγαλύτερη εξαθλίωση της , έχουν οδηγήσει στην απομόνωση όσους ορέγονται τέτοιες πολιτικές επιλογές.

Οι σιδηροδρομικοί δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν και οφείλουν να μην τσιμπάνε σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα.
Ο σιδηρόδρομος δεν κλείνει.
Πωλείται και ίσως κάποιοι φοβούνται τις αντιδράσεις μας.

Ωστόσο οφείλουμε να είμαστε όλοι σε εγρήγορση .
Και το στέκι θα ενημερώνει άμεσα για οτιδήποτε νεώτερο.

Η διαχειριστική ομάδα


1 σχόλιο: