Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Eπιστολή Κασκαντίρη Δημήτρη για τις προαγωγές στον κλάδο κίνησης

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου συνοδού Κασκαντίρη Δημήτρη με θέμα τις πρόσφατες προαγωγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον κλάδο κίνησης.
Ολόκληρη η επιστολή με τίτλο " Αξιοκρατία !!!! Αξιοκρατία !!!"

Όπου και να γυρίσω τα μάτια μου παντού βλέπω αυτήν την λέξη να κυριαρχεί με αποφασιστικότητα
και συνεπώς να με μαγεύει δίνοντας μου ελπίδα και σε μένα ότι κάποια μέρα θα έλθει και η σειρά μου που θα ανταμειφθώ. Αποφάσισα να πάω κατευθείαν στο καφενείο της γειτονιάς μου στους φίλους μου και να τους ανακοινώσω το χαρμόσυνο νέο ότι μόνο στον κλάδο μας υπάρχει ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ;;;; και έμειναν με το στόμα ανοικτό γιατί τους φάνηκε πολύ περίεργο -μυστήριο.


Υπάρχει άρωμα βαθύ απο μέσα , το οποίο είναι άοσμο - άγευστο - άχρωμο - άσχετο - Άτολμο.
Ευχαριστώ τους συνδικαλιστές μας που τα βρήκαν μεταξύ τους και όλα πήγαν καλά με την ευχή του Θεού , με αποτέλεσμα να φανούν άξιοι των περιστάσεων γιατί κράτησαν όρθιο το ανάστημα τους εφαρμόζοντας στα ίσα και κατά γράμμα την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ !!!!

Καθώς και τον ανώτερο μου που μαζί τους προήγαγαν - επέλεξαν αυτούς που πράγματι έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για τον σιδηρόδρομο , έχουν μοχθήσει νύχτα - μέρα , έχουν δώσει τα πάντα υπέρ του Οργανισμού.

Εγώ δεν έκανα αίτηση διότι γνώριζα ότι επειδή είμαι λαμόγιο - Τεμπέλης - Αδιάφορος - Αμετανόητος - Μη ευγνώμων - δίχως πιστεύω - πλάτη - δεν είχα καμία ελπίδα.

Μπράβο και πάλι στις παρατάξεις που επέλεξαν για πολλοστή φορά τους ΜΕΣΑ και όχι τους ΕΞΩ γιατί έτσι μόνο μπορεί να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος.

Τώρα ψάχνονται και ψάχνουν για καινούργιες εποχές και το μέλλον μας το φτιάχνουν πάνω σε άγονες γραμμές. 
Πολλά θα αλλάξουν στην ζωή ως και τα όνειρα μας καθώς δεν θέλουν μερικοί και την ταυτότητα μας.

Κασκαντίρης Δημήτρης  - Συνοδός Αμαξοστοιχιών Ρέντης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου