Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Παλιά ατμάμαξα στους Μύλους κινείται ξανά - Yπογραφές για την επαναλειτουργία της γραμμής Ναυπλίου


Μία πραγματικά σπάνια εικόνα εκτυλίχθηκε εχθές (6/3/2014) στους Μύλους Άργους όπου και μία παλιά ιταλική ατμάμαξα τύπου Breda, κατασκευασμένη περί το 1950 (Δι 7118), τσούλησε για λίγο
στις ράγες έστω και σβηστή, με την "απαιτούμενη ώθηση" φυσικά... Το θηρίο κινήθηκε και πάλι έπειτα από 20 χρόνια στατικότητας και απόλυτης εγκατάλειψης. Χαρακτηριστική είναι η εικόνα όπου βλέπουμε τα έμβολα να κινούνται, κάτι που φέρνει νοσταλγικές αναμνήσεις στους μεγαλύτερους, που έζησαν την "εποχή του ατμού".



Με πρωτοβουλία του γνωστού Ναυπλιώτη Δικηγόρου Κώστα Καραπαύλου δημιουργήθηκε ένα Petition που σκοπό έχει την συγκέντρωση "ψηφιακών υπογραφών" για να επαναλειτουργήσει το τρένο στο Νομό μας. Το ηλεκτρονικό αυτό ψήφισμα σας παρουσιάζουμε παρακάτω και σας καλούμε να συμμετάσχετε κι' εσείς, καλώντας και τους φίλους σας στο Facebook να στηρίξουν την προσπάθεια. Γιατί όπου περνά το τρένο είναι πολιτισμός και ανάπτυξη! 

• Εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν για την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου.

• Η οδική σύνδεση της Αργολίδας με τη Αθήνα είναι πανάκριβη με την αύξηση των διοδίων και της τιμής της βενζίνας.

• Η λειτουργία του τρένου για Αργος και Ναύπλιο, μέχρι την κατάργηση της σύνδεσης. έδειχνε ότι η γραμμή αυτή θα μπορούσε να είναι οικονομικά βιώσιμη. Η επαναλειτουργία του τρένου στις σημερινές περιόδους κρίσης θα αποδείκνυε τη δυναμική του δρομολογίου.

• Η παράλληλη λειτουργία τουριστικού τρένου και η χρήση του για μαθητικές εκδρομές θα δώσει μια άλλη τεράστια δυναμική στο οικολογικό αυτό μέσο μεταφοράς.

• Θα αναπτυχθούν με την επαναλειτουργία της γραμμή και άλλοι τομείς της οικονομίας, όπως ο τουριστικός, ο αγροτικός ο εμπορικός, ο βιοτεχνικός και βιομηχανικός.

Κλικ εδώ για να υπογράψετε


Πηγή http://trenoargolida.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου