Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Αυτά είναι τα σιδηροδρομικά έργα που θα λειτουργήσουν μέχρι το 2016

Σε τροχιά ωρίμανσης εισέρχονται τα έργα εκσυγχρονισμού του Ελληνικού Σιδηρόδρομου. Τόσο στην Βόρεια Πελοπόννησο όσο και στην Αττική αλλά και στην υπόλοιπη χώρα τα έργα που εδώ και χρόνια κατασκευάζονται αρχίζουν και εμφανίζουν αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τα επίσημα χρονοδιαγράμματα θα τα δούμε να ολοκληρώνονται και να λειτουργούν
προς όφελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και των επιβατών της.


-ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΩΝ ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ-ΔΟΜΟΚΟΣ: 7 μήνες
Τα έργα έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και στο τέλος του 2014 ολοκληρώνονται.

-ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΣΚΟΥΠΑ ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ-ΔΟΜΟΚΟΣ: 31 μήνες
Το μεγαλύτερο εν ενεργεία έργο της ΕΡΓΟΣΕ. Είναι τα έργα που ξεκίνησαν παίρνοντας την σκυτάλη από τα παραπάνω έργα. Θα ολοκληρωθούν όποια έργα δεν έγιναν με τις παλιές εργολαβίες και θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση.

-ΑΝΑΤΑΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ-ΤΙΘΟΡΕΑ: 13 μήνες
Αυτό το έργο αν και μικρό καθυστέρησε για γραφειοκρατικούς λόγους να ξεκινήσει και θα πάρει παράταση μέχρι το καλοκαίρι του 2015.

-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΙΑΚΟΠΤΟ-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ: 14 μήνες
Το επόμενο καλοκαίρι (Ιούλιος 2015) ολοκληρώνεται ένα πολύ μεγάλο έργο. Το έργο πάει με καλούς ρυθμούς ενώ να θυμίσουμε πως σε αυτή την εργολαβία συμπεριλαμβάνονται και οι σταθμοί από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη.

-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ-ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ: 26 μήνες
Ένα πολύ σημαντικό έργο που τρέχει και αν δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις στην συνέχεια θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016. Στα έργα συμπεριλαμβάνεται και η μεγάλη σήραγγα Παναγοπούλας μήκους 4,5χλμ. Φέρνει τον μοντέρνο διπλό σιδηρόδρομο στην «πόρτα» της Πάτρας.

-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: 4 μήνες
Μικρό έργο με τεράστια αξία. Θα συνδέσει το λιμάνι με το σιδηροδρομικό δίκτυο και θα απογειώσει την εμπορευματική κίνηση του λιμανιού. Έτοιμο θα είναι τον Σεπτέμβριο.

-Α` ΦΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΑΡΙΣΑ-ΒΟΛΟΣ: 18 μήνες
Σπουδαίο έργο που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές (εμπορευματικές και επιβατικές) στην Θεσσαλία ενώνοντας τα δύο μεγάλα αστικά της κέντρα. Αν όλα πάνε καλά σε μερικούς μήνες θα ξεκινήσει και το έργο Β` φάσης και στο σύνολο του το έργο θα είναι έτοιμο το 2016.

-Β` ΦΑΣΗ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΕΦΥΡΙ: 25 μήνες
Διπλό έργο. Η δεύτερη φάση ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου θα δημιουργήσει ένα hub που θα μπορεί να μαζεύει και θα μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια σε όλη την Ελλάδα. Με τα μέχρι σήμερα χρονοδιαγράμματα θα είναι έτοιμο στις αρχές του καλοκαιριού του 2016.

Επίσης σε φάση ολοκλήρωσης των διαγωνισμών είναι το έργο σκούπα Κιάτο-Ροδοδάφνη κόστους 273εκ.ευρώ και το έργο ανάταξης της σηματοδότησης σε σημεία του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη κόστους 52εκ.ευρώ.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου