Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Γαλλία Συνεχίζεται η απεργία για 6η μέρα στους σιδηροδρόμους !

ΠΑΡΙΣΙ.-- Στα 44 Δις το χρέος των σιδηροδρόμων σύμφωνα με την Γαλλική Κυβέρνηση , αντιδρούν οι σιδηροδρομικοί στο πετσόκομμα μισθών και επιδομάτων. 6η συνεχόμενη μέρα απεργίας !
Σε απεργιακές κινητοποιήσεις βρίσκονται οι εργαζόμενοι στους δημόσιους σιδηρόδρομους της Γαλλίας (SocieteNationale des Chemins de Fer - SNCF), αντιδρώντας στη μεταρρύθμιση που πρόκειται να
συζητηθεί  στη Βουλή και στο όνομα της ρύθμισης του χρέους της εταιρείας, στοχοποιεί τα δικαιώματά τους.
Η απεργία ξεκίνησε σε πολλές περιοχές από τις 10 του Ιούνη και κατά περιοχές τα συνδικάτα αποφασίζουν τη συνέχισή της.
Σύμφωνα με το κυβερνητικό νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα, θα ενιαιοποιηθούν σε μια εταιρεία η SNCF και το εργοστάσιο Reseau Ferre de rance (RFF - το οποίο είναι αρμόδιο για την κατασκευή, επισκευή και ανακαίνιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας), τα οποία πριν χρόνια είχαν «σπάσει».
 Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι έτσι θα «εξυγιανθούν» οι δημόσιοι σιδηρόδρομοι και θα μπορέσει να «ελέγξει» το χρέος τους, που σύμφωνα με γαλλικά ΜΜΕ φτάνει τα 44 δισ. ευρώ.
Το επιχείρημα της «εξυγίανσης» είναι βεβαίως αυτό με το οποίο σχεδιάζονται και εφαρμόζονται αντεργατικές αλλαγές σε μια σειρά «δημόσιες» εταιρείες σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με τις κεντρικές κατευθύνσεις που συνδιαμορφώνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις στις Βρυξέλλες. Οι εργαζόμενοι του κλάδου αντιδρούν σε μια σειρά κινδύνους που δρομολογούνται, όπως η συρρίκνωση των οικογενειακών τους επιδομάτων.
 Επιπλέον, η μείωση του προσωπικού, η εισβολή εργολαβικών εταιρειών που θα μειώσουν το «εργατικό κόστος», αλλά και το πετσόκομμα μισθών και άλλων δικαιωμάτων είναι συνέπειες που ανοίγει η μεταρρύθμιση στο όνομα της «εξυγίανσης».
Χτες, πάντως, αναμενόταν να τοποθετηθεί για το νομοσχέδιο και η CGT, ενώ συνεχίζονταν οι διαπραγματεύσεις των συνδικάτων και του υπουργού Μεταφορών Φρεντερίκ Κιουβιλιέρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου