Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Που είναι το Σωματείο των μηχανοδηγών ; Μάλλον για μπάνια......

Εμάς δεν μας προκαλεί καμία έκπληξη η ανύπαρκτη ηγεσία του Σωματείου μας.. To ξαναλέμε. 
Την ώρα που 2 μηχανοδηγοί - μέλη της ΠΕΠΕ είναι εκτός υπηρεσίας επειδή ακολούθησαν τον Κανονισμό και συμμορφώθηκαν και με το εξώδικο που έστειλε το Σωματείο στις 17 Γενάρη για το θέμα της διάσπασης , αυτήν λοιπόν την ώρα βρήκε να εξαφανιστεί η ΠΕΠΕ.
Είναι δυνατόν να μην έχει βγει μια ανακοίνωση για το θέμα , απο όσους δήθεν
κόπτονται για την ασφάλεια της κυκλοφορίας , δηλαδή απο τους Τουρλή και Θεοδωρόπουλο που στις 25 Οκτωβρίου 2013 μιλούσαν σε άλλη γραπτή τους  ανακοίνωση για μηδενική ανοχή στα θέματα ασφάλειας για το θέμα της διάσπασης;

Μήπως εννοούσαν μηδενική ανοχή του Σωματείου απέναντι στους μηχανοδηγούς που εφαρμόζουν τον Κανονισμό;

Είναι δυνατόν η Ομοσπονδία να πέρνει θέση και να ζητά την άμεση επαναφορά στην Υπηρεσία των μηχανοδηγών αναγνωρίζοντας το δίκιο τους και στην ίδια συνεδρίαση του Προεδρείου ,  ο Πρόεδρος του Σωματείου να λέει ότι αν τηρηθούν οι κανονισμοί δεν υπάρχει θέμα με την διάσπαση ; Και μάλιστα να επιμένει ιδιαίτερα για το θέμα , θέλοντας προφανώς να παρέχει κάλυψη στο ψυχοπαίδι του που πήγε προχτές το εμπορικό κρεμώντας 2 μηχανοδηγούς.

Μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο που στις  17 Ιανουαρίου του 2014 υπέγραφε εξώδικο που κατέληγε ως εξής >
.....
Οι μηχανές αυτές αποτελούν το κύριο τροχαίο υλικό για την εκτέλεση των δρομολογίων εμπορικών τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα μέλη μας θέλουν να γνωρίζουν τι μέτρα έχουν ληφθεί σχετικά με το θέμα αυτό, που έχει σχέση αφενός  με την προστασία τους κατά την εκτέλεση δρομολογίων με τις Δ/Η σειράς 450 – 500 και αφετέρου με την ασφάλεια της κυκλοφορίας.

Και που σήμερα ξεχνά την υπογραφή του , αφήνοντας τους Ρετσινάδες να κάνουν πάρτυ σε βάρος των μηχανοδηγών.


Αυτή η συμπεριφορά του Προέδρου  θυμίζει χοντρό ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ .

Αν δεν θέλει ο Βασίλης να μην βγάζει ανακοινώσεις και να μην στέλνει εξώδικα.

Ας δίνει την εντολή στον κολητό του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ να τιμωρεί όσους αντιδρούν για να δημιουργείται κλίμα τρομοκρατίας και οι ίδιοι να επιβιώνουν.
Κλίμα τρομοκρατίας που θέλει η Κυβερνητική πολιτική άλλωστε για να προχωράνε τα μέτρα σε βάρος των εργαζομένων χωρίς αντιδράσεις.

ΑΝ υπήρχε σοβαρό Σωματείο , αν μάλλον υπήρχε Σωματείο ,  χτες δεν θα κυκλοφορούσε εμπορικό και μέχρι να επανέλθουν οι συνάδελφοι στην Υπηρεσία. 

Όχι μόνο δεν υπάρχει , αλλά οι άνθρωποι αυτοί είναι ικανοί πλέον για το χειρότερο. Είναι πολλά τα λεφτά , το ξαναγράφουμε.

Κλείνοντας να πούμε και το εξής.

Το έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο της Δευτέρας συγκλήθηκε έπειτα απο αίτημα του Αντιπροέδρου Κώστα Γενιδούνια και του έφορου Ζαφείρη Βέλλη και όχι απο πρωτοβουλία του Προέδρου Τουρλή.

Γιατί και αυτό έχει την αξία του.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου