Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Σκληρά παζάρια ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και Ρώσων για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σκληρά παζάρια για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης άφησε χθες ανοιχτό το ενδεχόμενο μη υποβολής δεσμευτικής προσφοράς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συνεπακόλουθα, για την ΕΕΣΣΤΥ.
Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr


Ως γνωστόν, η ελληνική κατασκευαστική εταιρεία ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ έχει συστήσει κοινοπραξία με τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους (RZD) για τη διεκδίκηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Κατά τη διάρκεια της γενικής ετήσιας συνέλευσης της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ (φωτό), ο κ. Περιστέρης επισήμανε ότι «αυτή τη περίοδο εντείνονται οι διαπραγματεύσεις με το ΤΑΙΠΕΔ για τους τελικούς όρους του διαγωνισμού. Εφόσον αυτοί δεν είναι εφικτοί, δεν θα καταθέσουμε δεσμευτική προσφορά».

Πάντως, εάν και ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ δεν θέλησε να σχολιάσει τις πρόσφατες δηλώσεις του επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Βλαντιμίρ Γιακούνιν, περί ασαφούς πλαισίου αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ελέω τυχόν παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας και επομένως, επιβολής προστίμου από την ΕΕ, ουσιαστικά επιβεβαίωσε ότι, το εν λόγω κοινοπρακτικό σχήμα, διατηρεί σοβαρές επιφυλάξεις για την εξέλιξη του διαγωνισμού και όλα θα κριθούν από τις τελικές προδιαγραφές.     



Εάν η κοινοπραξία των RZD και ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ δεν καταθέσει δεσμευτική προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θεωρείται εξίσου πιθανό ότι δεν θα ενδιαφερθεί ούτε για την ΕΕΣΣΤΥ. Η εταιρεία έχει καταθέσει ενδιαφέρον, μαζί με τους Ρώσους και για τον ΟΛΘ, αλλά σε αυτή την περίπτωση εξετάζει περαιτέρω συμμαχίες με λιμενικούς χρήστες.

Υπενθυμίζεται ότι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεκδικούν ακόμη οι γαλλικοί (SNCF) και οι ιδιωτικοί ρουμανικοί (GFR) σιδηρόδρομοι, με τις δεσμευτικές προσφορές να κατατίθενται έως τα τέλη του έτους.    

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έστω και με πάρα πολλούς αστερίσκους και υποσημειώσεις, αποτελεί πλέον μια εταιρεία με κέρδη. Το 2013, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφάνισε κέρδη μετά από φόρους 1,95 εκατ., έναντι οριακών κερδών 0,27 εκατ. το 2012.

Ανά κατηγορία, τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προήλθαν από τις εξής κατηγορίες: Από τα υπεραστικά τρένα 45,2 εκατ., τον Προαστιακό 13,7 εκατ., τα εμπορεύματα 16 εκατ. και τα λεωφορεία 0,6 εκατ. Όλες οι κατηγορίες εσόδων, ακόμα και των εμπορευμάτων, παρουσίασαν πτώση, σε σύγκριση με το 2012.

Όσον αφορά τα έξοδα της εταιρείας, αυτά επιμερίζονται, κυρίως, ως εξής: Προσωπικό 27,3 εκατ., καύσιμα 22 εκατ., συντήρηση τροχαίου υλικού 21,9 εκατ., ενοίκια βαγονιών 18,2 εκατ., τέλη χρήσης 16 εκατ., κ.α.

Για την περαιτέρω ανάπτυξή της, η εταιρεία ποντάρει πολλά στις εμπορευματικές μεταφορές. Ήδη, μέχρι στιγμής, έχουν δρομολογηθεί 11 εμπορευματικές αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία (Gyor, Budapest), την Σλοβακία (Bratislava) και την Τσεχία (Ceska Trebova).

Τα φορτία που μεταφέρονται, μέχρι στιγμής, είναι των εταιρειών «Huawei», «Sony» και «HP», με μέσο όρο containers, ανά αμαξοστοιχία 31 containers, περίπου. Η πρόβλεψη είναι, άμεσα, τουλάχιστον 3 τρένα ανά εβδομάδα με αυξητική τάση.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου