Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Τουρκία: Ο Ερντογάν εγκαινίασε την υπερταχεία που συνδέει Άγκυρα-Κωνσταντινούπολη

Μέχρι και 250 χλμ η ταχύτητα , σε 3 ώρες και 30 λεπτά η διαδρομή , όταν οδικώς είναι 6 ώρες !
Με αρκετή καθυστέρηση η πολυαναμενόμενη σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας μεταξύ της Άγκυρας και της Κωνσταντινούπολης εγκαινιάζεται σήμερα με κάθε λαμπρότητα, σε μια τελετή γεμάτη προσωπικότητες και πρώτο πρώτο τον τούρκο πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Οι πρώτοι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου και του τούρκου πρωθυπουργού, μπήκαν στα βαγόνια και άφησαν πίσω τους την πρωτεύουσα της Τουρκίας και κατευθύνονται με ταχύτητα έως και 250 χιλιόμετρα την ώρα προς την Κωνσταντινούπολη. Ο Ερντογάν έχει επενδύσει τόσο πολύ σε αυτό το έργο κάτι που φαίνεται άλλωστε και από τις τρεις τελετές που θα πραγματοποιηθούν. Η πρώτη θα γίνει στο Εσκί Σεχίρ, θα ακολουθήσει στο Μπίλετσικ και τέλος στην Πεντίκ.
Μαζί με τον Ερντογάν είναι και ο υπουργός Μεταφορών της χώρας, Λουφτί Ελβάν, ο οποίος θα τον συνοδεύει σε όλο το ταξίδι. Ο Ελβάν, μιλώντας σε δημοσιογράφους πριν από την πρώτη τελετή, ανέφερε ότι η νέα αυτή σιδηροδρομική γραμμή θα μειώσει την απόσταση μεταξύ των δύο μεγαλύτερων μητροπόλεων της Τουρκίας. Να σημειωθεί πως το θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο πόλεων, σε τρεις και μισή ώρες, ενώ μέχρι σήμερα το ταξίδι χρειάζεται περίπου έξι ώρες οδικώς. Υπάρχουν επί του παρόντος δύο σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας στην Τουρκία, ανάμεσα στις πόλεις Άγκυρα- Konya και Άγκυρα-Εσκί Σεχίρ,που είναι όλες κεντρικές επαρχίες της Ανατολίας.
Πάντως ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του εισιτηρίου, η οποία όμως υπολογίζεται σε περίπου 75 τουρκικές λίρες (26.59 ευρώ). Επίσης υπάρχουν δέκα στάσεις στη γραμμή, Άγκυρα, Πολάτλι, Εσκί Σεχίρ, Μποζούκ, Μπιλεκίκ, Παμούκοβα, Σαπάνζα, Ισμίτ, Γκέμπζε και Πεντίκ.
Επιπρόσθετα ο Ελβάν σημείωσε ότι με αυτό το έργο ενθαρρύνονται και τα ιδιωτικά λεωφορεία, τα οποία μέχρι σήμερα ήταν ο κυρίαρχος του ταξιδιού Άγκυρας-Κωνσταντινούπολης, καθώς η κυβέρνηση μετά την απελευθέρωση στον τομέα των μεταφορών που προχώρησε η κυβέρνηση πέρυσι, επιτρέπει σε περισσότερους παίχτες να μπουν στον ανταγωνισμό.
Τέλος, να σημειωθεί πως η Κωνσταντινούπολη, είναι η πιο πολυπληθής πόλη της Τουρκίας και απέχει από την πρωτεύουσα 576 χιλιόμετρα. Η υπερταχεία θα περνά και από το τούνελ του Μαρμαρά - Βόσπορου, που έχει μήκος 13 χιλιόμετρα.


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου