Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Συνεχή τα προβλήματα στις Χαλκίδες - Σταματήσαν τα έργα ηλεκτροκίνησης !

Εμείς με αφορμή το δημοσίευμα του metaforespress απλά θα πούμε ότι τα προβλήματα στις Χαλκίδες είναι συνεχή και καθημερινά. Χτες όλα τα τρένα είχαν εικοσάλεπτες και πλέον καθυστερήσεις , χάνονταν ή καθυστερούσαν οι ανταποκρίσεις σε Οινόη και ΣΚΑ ενώ είναι ξεκάθαρο ότι εκτός όλων των άλλων υπάρχει και έλλειψη κεντρικού συντονισμού , παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων σε όλα τα πόστα. 
Σήμερα λοιπόν απο το πρωί έχουμε και πάλι προβλήματα
στην γραμμή Αθηνών - Χαλκίδας.

Αμαξοστοιχία έμεινε στα Κιούρκα τα ξημερώματα , και τελικά απεγκλωβίστηκε μετά απο 3 σχεδόν ώρες , τα προβλήματα στην τάση στο Οινόη - Χαλκίδα συνεχίζονται - θυμίζουμε ότι το στέκι είχε γράψει ότι στο σημείο υπάρχει υποστελέχωση απο προσωπικό - ενώ αυτό που μάθαμε και πραγματικά μείναμε με το στόμα ανοικτό είναι ότι τα έργα της ηλεκτροκίνησης μεταξύ Οινόης - Αθηνών σταμάτησαν την προηγούμενη εβδομάδα , ενώ απο Δευτέρα σταματούν και οι εργασίες στο Οινόη - Τιθορέα.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η κυριολεκτικά διαλυμένη ψυχολογία του προσωπικού σε όλους τους κλάδους.

Στους μηχανοδηγούς τα νεύρα έχουν γίνει τσαντάλια κυριολεκτικά.
Η έλλειψη προσωπικού , η υπερεργασία καθημερινά και το απίστευτο τρέξιμο για να μαζευτούν κυριολεκτικά τα αμάζευτα έχουν σπάσει τα νεύρα του προσωπικού παντού. 

Ποιος φταίει ;

To λέμε φωναχτά. Η πολιτική ηγεσία , οι πολιτικές που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια στον σιδηρόδρομο.

Όλοι αυτοί που νομίζανε ότι στην άμμο χτίζονται παλάτια. Ότι χωρίς λεφτά στην συντήρηση τροχαίου υλικού και στις υποδομές μπορεί να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος. Όσοι ανακαλύπταν και βάζαν μαθηματικούς τύπους για την κοστολόγηση της συντήρησης σε Νόμους για να βγάζουν κέρδη οι εταιρίες και να γίνουν ελκυστικές στους υποψήφιους αγοραστές. Όσοι διώχναν κόσμο με τον 3891 με βάση οικονομοτεχνικές μελέτες.
Όσοι έλεγαν ότι χωρίς προσωπικό θα βγαίνουν τα τρένα. Ότι με σιδηρά πειθαρχία και τιμωρίες θα βγεί το έργο.

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε. Πως θα καλυφθούν τα κενά στους μηχανοδηγούς.
Σύμφωνα με  τα υπηρεσιακά στελέχη μέχρι τέλος του έτους θα έχουν μείνει περίπου 255 μηχανοδηγοί ! 

Και φυσικά όλοι ξέρουν ότι για να βγεί ένας μηχανοδηγός χρειάζεται τουλάχιστο 12μηνη μαθητεία. Βάλε και άλλους 6 μήνες που χρειάζεται να υλοποιηθεί μια απόφαση για προσλήψεις ( ΑΣΕΠ κτλπ) πάμε στους 18 μήνες συνολικά! 
Μέχρι τότε λοιπόν και αν υποθέσουμε ότι κάτι θα κινηθεί απο Σεπτέμβρη για το θέμα των προσλήψεων , πόσοι θα έχουμε μείνει για να βγεί το έργο;

Σήμερα λοιπόν στους χρήστες του σιδηροδρόμου είναι εμφανή τα αποτελέσματα της πολιτικής που ακολουθήθηκε.
Στους υπόλοιπους συμπολίτες μας όχι ακόμα. 
Και αυτό γιατί οι εξαγγελίες στα (καθεστωτικά όπως λέμε)ΜΜΕ και τα συνεχή δημοσιεύματα για το success story , πείθουν για το αντίθετο. Είναι καταγαιστικός ο ρυθμός καλών ειδήσεων  για τον σιδηρόδρομο καθημερινά , που ακόμα και εμείς απορούμε που δεν τα βλέπουμε ποτέ! 

Η πρώτη τουφεκιά μετά απο καιρό έπεσε σήμερα απο το έγκυρο metaforesspress.

Να σημειώσουμε εδώ ότι ξέρουμε καλά για το παιχνιδάκι που παίζεται απο τις Διοικήσεις , απέναντι σε όσα κατά καιρούς δημοσιεύει το στέκι της έλξης γύρω απο τα προβλήματα και την διάλυση που επικρατεί.
Σε όσους ρωτούν , μιλούν για αντίθετες πολιτικές απόψεις και διάφορα άλλα αποκυήματα φαντασίας.
Η καθημερινότητα , αποδεικνύει όμως το αντίθετο.

Εμείς εδώ πρώτοι ενδιαφερόμαστε για το σιδηρόδρομο και αγωνιούμε για την κατάσταση που επικρατεί γιατί δουλεύουμε καθημερινά πάνω στα τρένα και τα βλέπουμε ΌΛΑ. Και απο εδώ ζούμε εμείς και οι οικογένειες μας. 
Και είμαστε οι πρώτοι που κυριολεκτικά σκάνε , όταν βλέπουν αυτά τα χάλια και τον κόσμο δικαίως να φωνάζει.
Και έχουμε αποφασίσει να τα δημοσιεύουμε ΌΛΑ  , μπας και ξυπνήσει τελικά κανείς και αρχίσει και βλέπει τα χάλια που ζούμε καθημερινά.
Γιατί δεν περιμένουμε τίποτα άλλο απο κανένα και ιδιαίτερα απο τα συνδικάτα, που κάνουν πως δεν ακούν και μιλούν για συναντήσεις με Υπουργούς σε θετικό κλίμα, όταν κυριολεκτικά ο σιδηρόδρομος διαλύεται!Και όταν κάποιοι μιλάνε για όλα όσα ζούμε και ζητούν δράσεις , οι έχοντες την ευθύνη τους αποστομώνουν με απαντήσεις του στυλ ¨εμείς θα το κλείσουμε το τρένο;"

Φυσικά δεν ξεχνάμε , όταν απο πέρυσι τον χειμώνα και ίσως ακόμα ποιο πριν προειδοποιούσαμε ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για όλα αυτά που έρχονται , ορισμένοι κάναν πως δεν ακούγαν. 

Τώρα δυστυχώς η κατάσταση έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολη για όλους.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου