Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Από ημέρα σε ημέρα οι ανακοινώσεις για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο

Από ημέρα σε ημέρα (πιθανότατα την Πέμπτη), ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης θα ανακοινώσει, στη Βουλή, την προκήρυξη των μελετών της δεύτερης φάσης για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο.  
Στόχος είναι το έργο να υλοποιηθεί μέχρι το 2018, με προϋπολογισμό, που από τα 300 εκατ., φαίνεται ότι περιορίζεται στα 200 εκατ.
Το έργο θα δώσει πνοή σε χιλιάδες κατοίκους της περιοχής, θα αποσυμφορήσει το λιμάνι του Πειραιά, ενώ πλέον το Λαύριο θα είναι προσβάσιμο και με μέσο σταθερής τροχιάς.



Η νέα γραμμή, σύμφωνα με τα όσα έχουν εξαγγελθεί στο παρελθόν, προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου). Η διαδρομή Αθήνα - Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου