Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Στην Αυστρία το κράτος διατηρεί και δεν απαξιώνει την τεχνική βάση....Δείτε γιατί

Την ίδια ώρα που στην Ελλάδα , οι ελάχιστοι τεχνίτες που έχουν απομείνει στην ΕΕΣΣΤΥ δίνουν καθημερινά μάχη με το χρόνο κάτω απο αντίξοες συνθήκες,χωρίς ανταλλακτικά ακόμα και  χωρίς  τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία, δείτε τι συμβαίνει στην Αυστρία και στην OBB.
Δείτε  εικόνες απο την κρατική μονάδα συντήρησης και πως γίνεται εκεί η

αλλαγή τροχών σε ένα Rail jet. Φυσικά στην Αυστρία δεν περιμένουν πρώτα να ακινητοποιηθεί τροχαίο υλικό εκατομμυρίων Ευρώ για να παραγγείλουν τροχούς , ούτε το πετάνε στην άκρη για να γίνει αποθήκη ανταλλακτικών προκειμένου να δουλέψουν οι υπόλοιπες μονάδες. 
Δεν μετατάσσουν με Νόμο  στην Αυστρία εξειδικευμένο προσωπικό να φυλάει μουσεία και στην συνέχεια προσλαμβάνουν συνταξιούχους για να βγεί η δουλειά.

Αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα και φυσικά αποκλειστική ευθύνη έχουν οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες, που πάντα χρησιμοποιούν τις ΔΕΚΟ σαν παραμάγαζα τους ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια που στα πλαίσια της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων που ακολουθείται  η Κρατική εταιρεία πρέπει να απαξιωθεί προκειμένου στην συνέχεια  να ιδιωτικοποιηθεί.

Η αλλαγή γίνεται σε 2 στάδια 

Η αλλαγή τροχών πρέπει να γίνει γρήγορα αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας  Herbert Unger. Αλλά με όλες τις διαδικασίες απαιτούνται 2 μέρες προκειμένου το τρένο να είναι έτοιμο να ξανακυκλοφορήσει.Ο ίδιος βρίσκεται συνήθως πίσω απο  το  control panel. Ακόμα όμως και τα ποιο εξελιγμένα μέσα δεν μπορούν μόνα τους να σηκώσουν ένα τρένο 200 μέτρων.Πόσο μάλλον ένας άνθρωπος.

Για αυτό το λόγο , έχει υπό την επίβλεψη του πολλούς εργαζόμενους , ώστε το τρένο να σηκωθεί γρήγορα και το κυριότερο με ασφάλεια και χωρίς παρατράγουδα. 71 ( ναι καλά διαβάζετε 71) εργαζόμενοι χρειάζονται για να προχωρήσει η διαδικασία. Και αυτό για την μισή διαδικασία , αφού αυτή χωρίζεται σε 2 μέρη, στα 4 πρώτα βαγόνια και μετά στα υπόλοιπα 3. Αλλά και στο υπόλοιπο απαιτούνται περισότεροι απο 40 εργαζόμενοι !

 Πριν ο Herbert Unger πατήσει το κουμπί για να ξεκινήσει η διαδικασία ανύψωσης ,τοποθετηθεί σε κάθε τροχό δεξιά και αριστερά απο ένα εργάτη που διασφαλίζει την ακρίβεια στην διαδικασία. Αν συμβεί κάτι οι εργάτες βοηθούν άμεσα  λέει ο  Unger, έχουν την δυνατότητα να παρεμβαίνουν. Μπορεί η διαδικασία να είναι πολύ ακριβή αλλά διασφαλίζεται η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των εργαζομένων . τονίζει ο  Unger. Φυσικά αν κάτι δεν πάει καλά στην διαδικασία ο εξοπλισμός ανύψωσης σταματά αυτόματα

Προσοχή στην ακρίβεια  !


Οι άξονες πρέπει να επανατοποθετηθούν με ακρίβεια στην γραμμή για να μην υπάρχουν επιπλοκές στην εφαρμογή των τροχών.
Μόλις οι εργαζόμενοι βρίσκονται γύρω απο το τρένο μέσω ασύρματης επικοινωνίας δίνεται η εντολή για την ανύψωση! Στο control panel ανάβουν κίτρινα και πράσινα φώτα και το τρένο ανυψώνεται μέχρι να φτάσει ένα μέτρο πάνω απο το έδαφος. Αμέσως οι τροχοί που έχουν μείνει στην γραμμή απομακρύνονται ενώ απο πίσω έρχονται ταυτόχρονα οι νέοι και τοποθετούνται στα σημεία.
Μέσω της εντολής ¨επιβεβαίωση¨ το τρένο κατεβαίνει και πάλι.
Τα τελευταία εκατοστά είναι και τα ποιο δύσκολα στην διαδικασία λέει ο επικεφαλής της ομάδας καθώς πρέπει να υπάρχει ακρίβεια χιλιοστού!
Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί ακολουθούν οι υπόλοιπες μηχανικές και ηλεκτρολογικές διαδικασίες και το τρένο είναι έτοιμο και πάλι προς χρήση !


Αφιερώνουμε την δημοσίευση στους συναδέλφους μας  τεχνίτες , σε όλο το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται κάτω απο σαφώς δυσκολότερες συνθήκες.
Σε όλους τους σιδηροδρομικούς που δεν πρέπει ποτέ να πιστέψουν ότι η πολιτική της ιδιωτικοποίησης είναι μονόδρομος.
Σκεφτείτε μόνο να άκουγε Έλληνας δημοσιογράφος ότι χρειάζονται 71 εργαζόμενοι για αλλαγή τροχών τι θα έγραφε με την..φλογερή του πένα!

Οι εγκληματικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν στις ΔΕΚΟ έχουν οδηγήσει στην σημερινή κατάσταση και στο χέρι όλων είναι αυτές να αποτελέσουν σύντομα παρελθόν.

Υπάρχει και άλλος δρόμος και η πραγματικότητα σε όλη την Ευρώπη το αποδεικνύει.


Το στέκι της έλξης - το BLOG των μηχανοδηγών






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου