Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Η κατάντια για την έλξη - Ψάχνουμε με το κυάλι μηχανοδηγούς

Ψάχνουμε μηχανοδηγούς.....Όβερ...
Παλαιότερα χρειαζόταν κάποιος να βάλει και χοντρό μέσο για να μεταταχθεί στον κλάδο έλξης.Οι θέσεις εργασίας ήταν περιζήτητες και οι αιτήσεις σε διαδικασίες εσωτερικών μετακινήσεων συμπληρώνονταν εν ριπή οφθαλμού.Εν έτη 2014, το ενδιαφέρον είναι απο ελάχιστο εως περιορισμένο για τον κλάδο μας.Ας δούμε τα αίτια αναλυτικά  >




Καταρχήν δεν υπάρχει καμία μισθολογική διαφορά με τους υπόλοιπους κλάδους.

Όλοι πλέον έχουν αντιληφθεί ότι με την ισοπέδωση του ενιαίου μισθολογίου και με την νομιμοποίηση που έδωσε η Συλλογική Σύμβαση σε αυτήν την ισοπέδωση, ότι τους συμφέρει η ασφάλεια του γραφείου που άλλωστε προσφέρει τις ίδιες απολαβές.
Για να αυξήσει ένας μηχανοδηγός το εισόδημα του, θα πρέπει να εργάζεται εντατικά,νύχτες, υπερωρίες,αργίες, ρεπό, να διανυκτερεύει εκτός έδρας.
Όσον αφορά τα όρια συνταξιοδότησης ; Πάλι καλά που μετά την συνεργασία με τα άλλα Σωματεία Οδηγών Σταθερής Τροχιάς,μπήκαμε το 2011 στα Βαρέα...
'Όχι πολλά πράγματα. Στα 62 φεύγουμε...Αν αντέξουμε με τους ρυθμούς που εργαζόμαστε.

Οι συνθήκες εργασίας είναι απαράδεκτες.
Δυστυχώς και παρα τις τεράστιες προσπάθειες που έχουν καταβληθεί απο συγκεκριμένους συνδικαλιστές, οι συνθήκες εργασίας στην έλξη θυμίζουν μεσαίωνα.
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα και αυτό με το ζόρι,ρεπό με αίτηση και αναμονή προτεραιότητας,συχνοί εκφοβισμοί και εκβιασμοί, επικουρίες (που φόβισαν πολλούς που σκέφτονταν να κάνουν αίτηση),πετσοκομμένες άδειες.
Δυστυχώς οι επαγγελματίες συνδικαλιστές του χτες δεν βλέπουν που έχουν οδηγήσει τον κλάδο μας.

Η επικινδυνότητα έχει αυξηθεί.

Αντί να βαίνει προς ασφαλέστερο το εργασιακό μας περιβάλλον γίνεται όλο  και ποιο επικίνδυνο.
Κατάσταση υποδομής, ατυχήματα, αφύλακτες διαβάσεις,άγχος για αγελάδες στα βουνά, διασπάσεις και άλλα πολλά.Πολλοί φοβούνται και απολύτως δικαιολογημένα.

Το χτές είναι εδώ, ενωμένο δυνατό.

Οι αγκυλώσεις του χτες είναι ζωντανές στην έλξη και λειτουργούν αποτρεπτικά για όποιον το σκέφτεται...
Φροντίζουν να τις κρατούν ζωντανές οι φυλακισμένοι φύλακες της κληρονομιάς των νεκρών,  οι λογικοί και πρακτικοί που περπατούν πάντα στα σίγουρα και αποφεύγουν να κάνουν ένα βήμα εκεί που το έδαφος κουνιέται κάτω από τα πόδια τους,  οι ήρεμοι επιστήμονες οι φορτωμένοι σοφία μα χωρίς μακρινά οράματα και καμιά ανησυχία στην ψυχή,  οι μικροί φιλόδοξοι που έταξαν ως σκοπό της ζωής τους, τους επαίνους των πρεσβυτέρων, την κοινωνική υπόληψη και ένα τιμητικό αξίωμα. (κλεμμένο απο τον αγαπημένο μας Γιώργο Θεοτοκά).





2 σχόλια:

  1. Αφού εφαρμόσθηκε το ενιαίο μισθολόγιο , το μόνο περιθώριο είναι αίτημα για ενιαία αποζημίωση για τα εκτός έδρας (για τους Δ.Ε. 30 ευρώ , για τους Τ.Ε. 45 ευρώ , για πάνω από 40χλμ).
    Υ.Γ.: Όσο για το χοντρό μέσο... οι περισσότεροι προσλήφθηκαν αξιοκρατικά μέσα από διαγωνισμό (τους ελάχιστους αξιοκρατικούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για εσωτερικές μετατάξεις κ όχι προσλήψεις. Ξαναδιαβάστε την αναρτηση

      Διαγραφή