Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Πάτρα : "Μετωπική" του Δήμου με ΟΣΕ, ΚΤΕΛ και τροχαία

Η απόφαση της Δημοτικής Αρχής για  δωρεάν στάθμευση στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας μέσα από την κατάργηση των παρκομέτρων  δεν είναι παρά  η πρώτη πράξη από το έργο που θα δουν οι πατρινοί και οι πατρινές το επόμενο διάστημα και το οποίο θέλει την Μαιζώνος να βάζει το «μαχαίρι στο κόκκαλο» σε
ότι αφορά την κάλυψη των αναγκών που έχουν οι πολίτες .

Στόχος είναι, μέσα από την σωστή λειτουργία των Δημόσιων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να ελαχιστοποιηθεί η ανάγκη μετακινήσεων και καθόδου στο ιστορικό κέντρο με Ι.Χ.

Ήδη το επιτελείο του Κ. Πελετίδη σχεδιάζει παρεμβάσεις  τόσο προς την διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας, όσο και προς την ηγεσία του ΟΣΕ, τις οποίες θα θέσει προ των ευθυνών τους.

Σε ότι αφορά στο Αστικό ΚΤΕΛ θα τεθεί επιτακτικά το θέμα της σωστής και πλήρους κάλυψης δρομολογιακά όλων των περιοχών της Πάτρας και όχι όπως ισχύει σήμερα , με βάση το κέρδος και μόνο, με συνέπεια πολλές περιοχές να έχουν μετατραπεί σε άγονες γραμμές .

Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής που έχει την αφετηρία της στο μονοπωλιακό καθεστώς που υπάρχει, είναι μεγάλος αριθμός Δημοτών να υποχρεούται σε χρήση του Ι.Χ., προκειμένου να μεταβεί στο  ιστορικό και εμπορικό κέντρο.

Ο Κ. Πελετίδης είναι παράλληλα αποφασισμένος, να θέσει ακόμα και καταληκτική ημερομηνία στη διοίκηση του  ΟΣΕ, την οποία θα καλέσει να ανακοινώσει ,πότε θα δρομολογήσει προαστιακό και για την Δυτική Αχαΐα, ο οποίος θα καλύπτει το «τόξο» Πάτρα, Παραλία, Μιντιλόγλι, Βραχναίϊκα, Τσουκαλαίικα , Καμίνια Αχαγιά.

Για τη νέα Δημοτική Αρχή της Πάτρας πιθανή καθυστέρηση ή άρνηση δημιουργία προαστιακής γραμμής  από την Πάτρα προς την Κάτω Αχαγιά με κάλυψη των περιοχών που «παρεμβάλλονται» θεωρείται  αιτία  πολέμου .

Η τροχαία

Ανεξάρτητα από το τι και πως θα συμβεί η κάλυψη των αναγκών που έχουν οι Δημότες για μεταφορά ασφαλή και έγκαιρη με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το επόμενο διάστημα θα ζητηθεί και επίσημα από την ηγεσία της τοπικής ΕΛ.ΑΣ. να αναλάβει τις ευθύνες της και να ρυθμίσει την κυκλοφορία  αντιμετωπίζοντας το διπλοπαρκάρισμα, θυμίζοντας  της πως έχει το προσωπικό να το κάνει αφού στη δική της δύναμη έχουν περάσει οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί.

Μέλη της Δημοτικής Αρχή αναφέρουν με νόημα πως δεν είναι δουλειά του Δήμου να αντιμετωπίσει το διπλοπαρκάρισμα  με εισπρακτικές μεθόδους αλλά  των αρμοδίων  υπηρεσιών με πρώτη την αστυνομία.

Τα παρκόμετρα

Στον απόηχο των όσων προκάλεσε η απόφαση για κατάργηση των παρκομέτρων τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Δημοτική Αρχή δείχνουν πως ο μύθος της απώλειας εσόδων από  το ‘πάγωμα» του μέτρου καταρρίπτεται καθώς κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.

Η σχετική έρευνα  που έχει γίνει από τις υπηρεσίες του Δήμου καταδεικνύει πως η απώλεια από τα παρκόμετρα αναπληρώνεται από τις κλήσεις.

Του Γιάννη Γεωργόπουλου - http://www.patrastimes.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου