Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Τελευταίοι οι Έλληνες στις μετακινήσεις με τρένο

Ας τα διαβάσουν όλοι αυτοί που απαξιώνουν τον σιδηρόδρομο καθημερινά στα μάτια του επιβατικού κοινού....
Από όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι Αυστριακοί υπήρξαν μέσα στο 2013 οι «επιμελέστεροι» χρήστες του τρένου ως μέσου για τις μετακινήσεις τους, έχοντας διανύσει στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κατά κεφαλήν κατά μέσο όρο 1.425 χιλιόμετρα, ενώ οι Έλληνες είναι εκείνοι που
το χρησιμοποίησαν λιγότερο από όλους, έχοντας κάνει κατά κεφαλήν μόλις 75 χιλιόμετρα μετακινήσεις, όπως διαπιστώνεται σε πανευρωπαϊκή έρευνα της Αυστριακής Λέσχης Συγκοινωνίας που δημοσιεύτηκε σήμερα.

Στην κορυφή του καταλόγου των 26 από τις 28 χώρες-μέλη της ΕΕ στις οποίες διενεργήθηκε η έρευνα (σ.σ. τόσο η Κύπρος όσο και η Μάλτα δεν διαθέτουν σιδηροδρομικό δίκτυο), ως προς τα κατά κεφαλήν διανυθέντα χιλιόμετρα μέσα στο 2013, βρίσκεται η Αυστρία με 1.425, ακολουθούμενη από τη Γαλλία με 1.400, τη Σουηδία με 1.235, τη Δανία με 1.215 και τη Γερμανία με 1.085, ενώ στο τέλος του καταλόγου βρίσκεται η Ελλάδα με 75 χιλιόμετρα.

Συνολικά η απόσταση που διένυσαν πρόσωπα στην Αυστρία μέσα στο 2013, με αυστριακά τρένα, ανερχόταν σε 12,1 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.

Όπως διαπιστώνεται στην έρευνα, σε πολλές χώρες-μέλη της ΕΕ υπάρχει τα τελευταία χρόνια τάση αύξησης στη χρησιμοποίηση των σιδηροδρόμων για τις μετακινήσεις του πληθυσμού, με ιδιαίτερα σημαντική αύξηση να παρουσιάζεται από το 2005 και μετά, κυρίως σε Αυστρία, Βρετανία, Σουηδία και Λουξεμβούργο, ενώ μείωση καταγράφηκε σε Ιταλία, Ουγγαρία, Βουλγαρία και Ρουμανία.

1 σχόλιο:

  1. 1. Ενδιαφέροντα στοιχεία για τους ενδιαφερόμενους "αγοραστές" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
    2. Καταδεικνύεται το πόσο αραιό δίκτυο έχουμε που δεν προσφέρεται για μετακινήσεις,
    3. Πιθανά ελλειπή καταγραφή στοιχείων μεταφερόμενων επιβατών με κάρτες και ενιαία εισιτήρια ΟΑΣΑ,
    4. Αραιά προαστιακά δρομολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή