Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Μεγάλες καθυστερήσεις στον Προαστιακό Αθήνας- Να επανεξεταστούν οι δρομολογιακοί χρόνοι

Τις τελευταίες μέρες έχουν επικοινωνήσει με το στέκι πολλοί επιβάτες,διαμαρτυρόμενοι για τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται τις τελευταίες μέρες στον Προαστιακό Αθήνας.
Το στέκι της έλξης,το blog των μηχανοδηγών,θυμίζει στο επιβατικό κοινό ότι το Σωματείο μας απο τις 4 Ιουλίου είχε ενημερώσει όλους τους υπευθύνους με επιστολή του (Φώτο Αριστερά) για την κατάσταση της Υποδομής στο Δίκτυο. Τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και οι υπόλοιποι αδιαφόρησαν.
Το τελευταίο διάστημα όμως μετά
τα  όσα έχουν συμβεί και την στοχοποίηση μηχανοδηγών που τιμωρούνται απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ψίλου πήδημα και για να καλυφθούν  οι ατέλειες της υποδομής και να χρεωθεί το προσωπικό έλξης τα πάντα,η κατάσταση έχει ξεφύγει με τις καθυστερήσεις που ήδη υπήρχαν(απλά πλέον είναι καθημερινές).

Καλούμε το επιβατικό κοινό να αντιληφθεί ότι το προσωπικό έλξης δεν ευθύνεται για καμία καθυστέρηση,ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στην κατάσταση της Υποδομής ( όπως χαρακτηριστικά τονίζει και η απο 4 Ιουλίου 2014 επιστολή της ΠΕΠΕ).

Τονίζουμε στους επιβάτες ότι οι μηχανοδηγοί στον Προαστιακό εργάζονται κάτω απο ασφυκτικές συνθήκες εργασιακής πίεσης λόγω της έλλειψης προσωπικού και για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Εργάζονται μέχρι και 28 μέρες το μήνα, παράνομα και υπό το καθεστώς απειλών για όσους δεν το επιθυμούν ενώ πλέον  εργάζονται και σε εξοντωτικά ωράρια (δεκάωρα).
Αντιλαμβάνονται όλοι ότι η επιπλέον άσκηση ψυχολογικής πίεσης στους μηχανοδηγούς μόνο περαιτέρω αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει,ιδιαίτερα για το κομμάτι της ασφάλειας της κυκλοφορίας.Στον Προαστιακό η κυκλοφορία γίνεται εμπειρικά και χάρη στο φιλότιμο του προσωπικού.

Κλείνοντας , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να αντιληφθεί ότι το φίδι απο την τρύπα δεν θα το βγάζουν για πάντα οι εργαζόμενοι. Τα στελέχη του υπηρεσιακού μηχανισμού, θα πρέπει να ξαναθυμίσουν στην ΔΙΚΑΜ τα αυτονόητα.
Καλά τα success story αλλά πλέον το παραμύθι δεν έχει δράκο.

Εμείς παρακολουθούμε στενά το θέμα και θα επανέλθουμε.

Ξαναδημοσιεύουμε την επιστολή του Σωματείου των μηχανοδηγών
4 Ιουλίου 2014
Κύριε Πρόεδρε,
Σας ενημερώνουμε ότι στο τμήμα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΚΙΑΤΟ όπου λειτουργεί η προαστιακή συγκοινωνία, υπάρχουν μεγάλα τμήματα γραμμής με βραδυπορείες με ταχύτητες των 20, των 30 και των 80 χλμ/ώρα, που ξεπερνούν σε χρονική διάρκεια του έτους πλέον. 
Αυτές αφορούν είτε σφάλματα γραμμής, είτε βλάβες στο σύστημα ηλεκτροκίνησης (αντιρίδες - γραμμή επαφής).
Το αποτέλεσμα των ανωτέρω, είναι να

δημιουργούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια από και προς Αεροδρόμιο της τάξης των 20 λεπτών.
Συνέπεια αυτών, είναι να δέχεται το προσωπικό της Έλξης έντονες διαμαρτυρίες – και όχι μόνο – από το επιβατικό κοινό. 
Αρκετές φορές οι καθυστερήσεις αυτές προκαλούν και ακυρώσεις διαδρομών στο πλέγμα των δρομολογίων.
Όλα αυτά έχουν ήδη επισημανθεί από υπηρεσιακά στελέχη της Έλξης με επίσημες αναφορές (κ.Κάσση Δ.).
Εκτιμούμε πως η παρέμβασή σας προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΣΕ θα βοηθήσουν στην άμεση επίλυση του θέματος. Διαφορετικά, θα πρέπει να επανεξεταστούν οι δρομολογιακοί χρόνοι, στη ως άνω διαδρομή.

2 σχόλια:

  1. Μπορώ να κατανοήσω τις διεκδικήσεις σας για ένα εργασιακό περιβάλλον πιο ανθρώπινο καθώς επίσης και την υπερβολική πιθανώς πίεση που δέχεστε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
    Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω με το "ότι το προσωπικό έλξης δεν ευθύνεται για καμία καθυστέρηση" που αναφέρατε παραπάνω.

    Μέχρι στιγμής τα δρομολόγια του προαστιακού τηρούν απαρέγκλιτα τους χρόνους τους εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που αποτελούν εξαίρεση και το γνωρίζω αυτό επειδή κάνω χρήση καθημερινά.
    Την προηγούμενη εβδομάδα καθώς επέστρεφα από την εργασία μου έπαιρνα το συρμό που περνά στις 16:22 από τη στάση της Κάντζας με κατεύθυνση τα Άνω Λιόσια. Παρατήρησα λοιπόν ότι ο μηχανοδηγός σε κάθε στάση καθυστερούσε ένα με δύο λεπτά χωρίς προφανή λόγο και ενώ είχαν κλείσει όλες οι πόρτες. Στο σταθμό ΣΚΑ αντί ο συρμός να συνεχίσει κανονικά προς τα Άνω Λιόσια, αποβίβαζε τους επιβάτες και αποχωρούσε ξανά προς το Αεροδρόμιο και την μεταφορά των επιβατών στα Άνω Λιόσια την έκανε ο επόμενος συρμός.
    Αυτό δεν έγινε μία φορά, αλλά γινόταν καθημερινά.

    Ευχαριστώ και ελπίζω να βρείτε γρήγορα ένα πιο αποτελεσματικό (ίσως και λίγο πιο έξυπνο) τρόπο ώστε να διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας και να φέρετε το επιβατικό κοινό στο πλευρό σας κι όχι να το έχετε αντιμέτωπο.

    Ευχαριστώ

    Ένας από τους πολλούς επιβάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοσιεύσαμε το σχόλιο του επιβάτη αν και έχουμε σοβαρές διαφωνίες στα όσα καταμαρτυρά.
      Απλά θα του αναφέρουμε το εξής.
      Η καθυστέρηση στην Κάντζα ή στην Παλλήνη ή σε άλλους σταθμούς μπορεί να οφείλεται στο ότι προπορεύεται συρμός του Μετρό. Επίσης απορούμε πως ένας επιβάτης μπορεί να διαπιστώσει ότι έχουν κλείσει όλες οι πόρτες σε 5 βαγόνια.
      Για να δει κάποιος επιβάτης αν κλείσαν όλες οι πόρτες, πρέπει η πόρτα του επιβάτη να είναι ανοικτή !
      Τέλος τα τρένα προς Λιόσια καταργούνται στο ΣΚΑ απο την Τηλεδιοίκηση γιατί η καθυστέρηση είναι μεγάλη και ακολουθεί ο συρμός απο Κιάτο προς αεροδρόμιο.
      Όσον αφορά τις ελάχιστες περιπτώσεις εμείς έχουμε εντελώς διαφορετική εικόνα.

      Το στέκι της έλξης

      Διαγραφή