Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ουκρανικές «παρενέργειες» στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Προς «αδιέξοδο» οδεύει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος προγραμματιζόταν να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, παραμένει σε οριακό σημείο εξαιτίας αρνητικών ενδείξεων και εξελίξεων.

«Γόρδιος δεσμός» αποδεικνύεται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη διαδικασία να έχει «παγώσει» εξαιτίας της εντεινόμενης κρίσης στις σχέσεις Δύσης - Ρωσίας, καθώς αποδυναμώνει την υποψηφιότητα των ρωσικών σιδηροδρόμων RΖD, που διεκδικούν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ROSCO και ΟΛΘ.
Η εμπλοκή στις σχέσεις μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της Ρωσίας, εξαιτίας της κρίσης στην Ουκρανία, οδηγούν σε δεύτερες σκέψεις τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ,η οποία εφόσον επιβεβαιωθεί η αποχώρηση της RZD δεν αποκλείεται να κηρύξει ακόμα και άγονο το διαγωνισμό. 
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος προγραμματιζόταν να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, παραμένει σε οριακό σημείο εξαιτίας αρνητικών ενδείξεων και εξελίξεων.
Η διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από ένα χρόνο, με υποψήφιους τους ρωσικούς σιδηρόδρομους (RDZ), τους γαλλικούς (SNCF) και τους ρουμανικούς. Οι Ρώσοι διεκδικούν, επίσης, τη ROSCO (την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ), για την οποία έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από την πλευρά της Alstom και της Siemens.

ΦΑΝΗΣ ΖΩΗΣ - naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου