Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Ζημιές 3,46 εκατ. και έσοδα 24,12 εκατ. σημείωσε, το 2013, η ΕΕΣΣΤΥ

Δημοσίευσε τον πρώτο ισολογισμό της η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού - ΕΕΣΣΤΥ , ευρύτερα γνωστή ως Rosco.
Στον ισολογισμό, τον οποίο υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Αγιάσογλου, αναφέρεται ότι,

για τη χρήση του 2013 και ειδικότερα για την περίοδο 5 Μαρτίου – 31 Δεκεμβρίου 2013 (η εταιρεία ξεκίνησε την αυτόνομη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2013), η ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε τις ακόλουθες επιδόσεις:


-Έσοδα 24,12 εκατ. ευρώ,

-Ζημιές μετά από φόρους 3,41 εκατ.

-Σύνολο ιδίων κεφαλαίων 57,54 εκατ.

-Σύνολο υποχρεώσεων 16 εκατ.

Στις σημειώσεις των ορκωτών αναφέρεται ότι η εταιρεία ξεκίνησε με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ., το οποίο καταβλήθηκε ολοσχερώς και στην συνέχεια αυτό αυξήθηκε στα 59,4 εκατ., αφού εισφέρθηκε ο κλάδος συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.   

Επίσης, στα τέλη του 2013, το προσωπικό έφτανε τα 686 άτομα. Σήμερα, υπολογίζεται στα 481.

Για την ΕΕΣΣΤΥ ενδιαφέρον έχουν εκφράσει Siemens, Alstom – Damco του ομίλου Κοπελούζου και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι με την ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει ορίσει τις δεσμευτικές προσφορές για το Δεκέμβριο, και οι 3 υποψήφιοι είναι «ενεργοί στη διαδικασία». 

Του Φώτη Φωτεινού- metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου