Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Επίσημη ενημέρωση απο την ALE για το τελευταίο συνέδριο στην Ρουμανία


Το στέκι της έλξης έλαβε και δημοσιεύει την επίσημη ανακοίνωση της ALE για τις εργασίες του Συνεδρίου στην Σίναια της Ρουμανίας.Δημοσιεύουμε για την ενημέρωση των μηχανοδηγών.
Στην πόλη Σίναια της Ρουμανίας 60 αντιπρόσωποι απο τα Σωματεία μηχανοδηγών συναντηθήκαν για το 8ο Κογκρέσο της Ιστορίας της ALE.H Οργάνωση ιδρύθηκε απο
τα Σωματεία Μηχανοδηγών της Ολλανδίας, Γερμανίας, Ιταλίας και Ελβετίας και παράλληλα γιόρταζε τα 25 χρόνια πορεία της.Σήμερα στην ALE συμμετέχουν 16 Σωματεία.
Ο σημερινός στόχος της ALE είναι η συμμετοχή στον κοινωνικό διάλογο σε επίπεδο Ευρωπαϊκών Συνδικάτων προκειμένου οι μηχανοδηγοί να εργάζονται κάτω απο ίδια στάνταρ και συνθήκες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.


Στις εκλογές που έλαβαν χώρα ο νυν Πρόεδρος της  ALE, Juan Jesús Garcia Fraile (Ισπανία)και ο νυν Αντιπρόεδρος Leszek Mietek (Πολωνία) επανεκλέχτηκαν. Νέος Αντιπρόεδρος εκλέχτηκε ο  Pietro Serbassi (Ιταλία).Ο Charles Liechti (Ελβετία) εκλέχτηκε Ταμίας. Πρόεδρος κατά την διάρκεια του Κονγκρέσου ήταν ο  Hubert Giger (Ελβετία) .

Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης το ψήφισμα αφορούσε την υιοθέτηση σημείων που θα πρέπει να προσέξει η Ευρωπαϊκή Ένωση 

-. Οι απαιτούμενες συνθήκες εκπαίδευσης για τους μηχανοδηγούς θα πρέπει να είναι ίδιες σε όλη την Ευρώπη και σε πολύ ψηλό επίπεδο.
- Το προσωπικό πρέπει να είναι πλήρως εκπαιδευμένο στους κανονισμούς λειτουργίας, τη γραμμή, το τροχαίο υλικό και την γνώση όλων των συστημάτων και οπωσδήποτε αυτό να έχει εξεταστεί σε αυτά.
-  Η κάθε χώρα πρέπει να ξεκαθαρίσει με τις αρμόδιες αρχές τους όρους της άδειας και να βεβαιώνεται  απο τις  ίδιες ο έλεγχος της διαδικασίας.

Η απαίτηση για την λύση των θεμάτων εγείρεται απο την ανησυχία μας για την διατήρηση της ασφάλειας και ως εκ τούτου της σημασίας των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ευρώπη.Ειδικότερα,για την  διαλειτουργικότητα(πέρασμα συνόρων απο μηχανοδηγούς)απαιτείται υψηλό επίπεδο γνώσης και η εκπαίδευση είναι ο κρισιμότερος παράγοντας.

ALE 10/11/2014


Το κείμενο που στάλθηκε στο στέκι της έλξης -το blog των μηχανοδηγών.

Im Rumänischen Sinaia trafen sich 60 Delegierte der Autonomen Lokführergewerkschaften Europa ALE zum achten Kongress ihrer Geschichte. Die ALE wurde durch die Lokführergewerkschaften von den Niederlanden, Deutschland, Italien und der Schweiz gegründet und konnte ihr 25 Jähriges bestehen feiern. Heute zählt die ALE 16 Mitgliedsgewerkschaften.

Aktuelles Hauptziel der ALE ist die Aufnahme in den Sozialen Dialog bei der europäischen Union um bei den Standards und Arbeitsbedingen für das Lokpersonal auf europäischer Ebene Einfluss zu nehmen.

Bei den Wahlen am Kongress wurde der bisherige Präsident der ALE, Juan Jesús Garcia Fraile (Spanien) und der bisherige Vizepräsident Leszek Mietek (Polen) wiedergewählt. Neu wurde Pietro Serbassi (Italien) zum Vizepräsidenten gewählt. Karl Liechti (Schweiz) wurde als Schatzmeister der ALE bestätigt. Der Kongress wurde von Hubert Giger (Schweiz) als gewählter Tagespräsident geleitet.

Am Kongress wurde eine Resolution zuhanden der europäischen Union verabschiedet mit den Forderungen, dass:
- Die Anforderungsbedingungen zur Lokomotivführerausbildung europaweit auf hohen Niveau zu standardisieren sind.
- Betriebsvorschriften, Linien-, Fahrzeug- und Systemkenntnisse umfassend ausgebildet und geprüft werden müssen. 
- Die jeweiligen länderspezifischen Zulassungsbedingungen zu definieren und durch die jeweiligen Aufsichtsbehörden einheitlich zu prüfen und zu kontrollieren sind.

Die Forderung in der Resolution entspringt aus der Sorge für die Aufrechterhaltung der Sicherheit und damit der Bedeutung des Eisenbahnverkehrs in Europa. Insbesondere beim grenz- und systemüberschreitender Einsatz der Lokomotivführer ist das Anforderungsniveau sowie die Ausbildung ein entscheidender Faktor.

ALE 11.10.2014




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου