Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ενημέρωση απο την συνέλευση στο ΜΑΙ

Πάνω απο 5 ώρες διήρκεσε η συγκέντρωση έδρας στο ΜΑΙ στην οποία συμμετείχαν πάνω απο 30 συνάδελφοι, μηχανοδηγοί και βοηθοί μηχανοδηγού.
Στην συνέλευση για άλλη μια φορά διαπιστώθηκε η καθαρή διαφωνία που υπάρχει μέσα στους κόλπους της ΠΕΠΕ για την τακτική που ακολουθεί το Σωματείο μας.Απο την μια ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ αναλώθηκαν στην
υπεράσπιση των πράξεων τους μέχρι σήμερα,ενώ δέχτηκαν σκληρή κριτική απο τις υπόλοιπες παρατάξεις για την πορεία του Σωματείου.

Απο τις κορυφαίες στιγμές της συγκέντρωσης η τοποθέτηση του συναδέλφου Ζαφείρη Βελλή (ΑΣΚΕ) ο οποίος σε αποστροφή του λόγου του είπε πως η ΠΕΠΕ , -όπως και άλλα Σωματεία - είναι ταγμένη στην εξυπηρέτηση των μονοπωλίων καθώς στηρίζει την συγκεκριμένη πολιτική κατεύθυνση.
Ο Ζαφείρης κάλεσε τους μηχανοδηγούς να βγάλουν τα πολιτικά τους συμπεράσματα (και για τις Κυβερνήσεις που έρχονται και θα λειτουργήσουν στα πλαίσια του αστικού κράτους αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ)καθώς και να στηρίξουν με την παρουσία τους ,τις κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ την 1η Νοέμβρη.
Είναι η εμείς ή αυτοί είπε ο συνάδελφος, ποτέ δεν ήταν διαφορετικά,υπενθυμίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυξήσει κατακόρυφα τα κέρδη της αλλά οι μισθοί των μηχανοδηγών και των σιδηροδρομικών έχουν πάρει τον κατήφορο, η υπερεργασία έχει αυξηθεί κατακόρυφα και οι  συνθήκες εργασίας καθημερινά  χειροτερεύουν.
 Οι συμφωνίες που γίνονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις πολυεθνικές εταιρείες δεν θα αποφέρουν κανένα όφελος για τους εργαζόμενους,δεν έχουν να περιμένουν τίποτα απο αυτές κατέληξε.

Ο Πρόεδρος υποστήριξε τις επιλογές του λέγοντας πως είναι Νέα Δημοκρατία, δεν το έκρυψε ποτέ και δεν απολογείται σε κανένα για αυτό. Για το θέμα του επιδόματος ευθύνης είπε πως το Σωματείο έκανε ότι καλύτερο μπορούσε,ενώ με τον νέο τρόπο υπολογισμού των χιλιομέτρων ο μηχανοδηγός βγαίνει κερδισμένος.Χαιρέτησε την συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την COSCO ,ενώ καταφέρθηκε και εναντίον των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ - και όσων δεν τους ανέφεραν και  δεν ρώτησαν για το επίδομα ευθύνης στην τελευταία επερώτηση για τον κλάδο στην Βουλή.Για τα θέματα της καθημερινότητας είπε πως το Σωματείο κατοχύρωσε το 5 ώρες και 20 λεπτά μηχανοδήγησης και αυτό είναι μια κατάκτηση για τον κλάδο,παρέλαβα το 2012 μια κατάσταση διάλυσης τόνισε.Για το θέμα των επικουριών ο Πρόεδρος είπε πως αυτό θα κλείσει όταν τελειώσει η μεταφορά των τεύτλων και θα γίνει η διαδικασία εθελοντική.

Ο Γενικός Γραμματέας Συρόπουλος Σπύρος στάθηκε στην ίδια λογική τονίζοντας πως ότι γίνεται γίνεται για την προοπτική της ενίσχυσης του κλάδου.

Η Εξέλιξη μέσω του συναδέλφου Γενιδούνια ανέλυσε την διαφωνία της στην όλη λειτουργία του Σωματείου τα τελευταία 2 χρόνια, αναφέροντας θέματα που υπήρχαν διαβεβαιώσεις για την επίλυση τους αλλά τελικά ναυάγησαν(ενιαίο μισθολόγιο.επικίνδυνο - ανθυγιεινό, επίδομα ευθύνης).Το Σωματείο απλά δέχεται ότι του προσφέρει η Διοίκηση είπε , προκαλώντας δημόσια τον Πρόεδρο να προσκομίσει την εγκύκλιο για τις 5 ώρες και 20 λεπτά.Δεν έχετε συμφωνήσει τίποτα είπε,απλά ακολουθούμε πιστά τις εντολές της ΔΙΚΑΜ. Και για να ενισχύσει την επιχειρηματολογία του αναφέρθηκε στο θέμα των μεταταχθέντων. Πως είναι δυνατόν στον ΟΣΕ εδώ και 1 χρόνο να έχουν γυρίσει συνάδελφοι(με το άνοιγμα της Φλώρινας) και εμείς να μην μπορούμε  να φέρουμε πίσω 9 συναδέλφους.Αναγκαστήκαμε να μιλήσουμε σε πολιτικά κόμματα και να κάνουμε επερωτήσεις για να κινηθεί επιτέλους κάτι. Για το επίδομα ευθύνης όπως και το επικίνδυνο και ανθυγιεινό τόνισε πως την ευθύνη φέρουν ακέραια ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κάνοντας λόγο για ανικανότητα των συνδικαλιστών.

Ο συνάδελφος Γκαντιτζικίδης αναφέρθηκε στο επίδομα ευθύνης λέγοντας πως άμεσα πρέπει το Σωματείο να ξανασηκώσει το θέμα καθώς συνάδελφοι συνταξιοδοτούνται χωρίς αυτό τονίζοντας πως μετά την συμφωνία με τα τεύτλα η εταιρεία κέρδισε 3 εκατομμύρια Ευρώ και πρέπει να προχωρήσει την καταβολή του.
Δεν είμαστε διατεθειμένοι να περιμένουμε άλλο είπε ο συνάδελφος απο την Μακεδονία,κάτι πρέπει να γίνει άμεσα για να αλλάξει η εικόνα του κλάδου,ενώ έκανε αναφορά στην μη ενημέρωση των συνδικαλιστών.Δεν μας ενημερώνουν για καμία αλλαγή είπε, επιβεβαιώνοντας τα όσα έγραψε το στέκι χτες για προβλήματα στα κυκλώματα στην Βόρεια Ελλάδα.

Ο συνάδελφος Λειβαδιώτης με την σειρά του ανέδειξε την διαφωνία της Συνεργασίας με τα δρώμενα τονίζοντας τα πολλά προβλήματα στην καθημερινότητα του μηχανοδηγού ενώ ο Νίκος Ντάνος ζήτησε την διενέργεια εκλογών για να ξεκαθαρίσει το τοπίο στο Σωματείο.Έχουν γίνει ενέργειες είπε απο το Σωματείο αλλά τα αποτελέσματα δεν το δικαιώνουν τόνισε και υπάρχει μεγάλη απογοήτευση στο προσωπικό.

Τον λόγο πήραν και 2 βοηθοί μηχανοδηγού που διαμαρτυρήθηκαν γιατί κατά την προσωπική άποψη τους θίχτηκαν με δημοσίευση απο το στέκι για το θέμα της μαθητείας .
Ο συνάδελφος Γενιδούνιας τους παρέπεμψε και στις 2 αναρτήσεις που έγιναν απο το blog μας και φυσικά δεν υπονοούν τίποτα για κανένα απο τους 22.Αντίθετα έκανε λόγο για καταγγελίες που έχουμε απο συναδέλφους ότι τους ζητήθηκε απο συγκεκριμένους παράγοντες για να έρθουν στην έλξη να μιλήσουν με συνδικαλιστές(κατά την τελευταία επιλογή των 26 ).Αυτό εμείς το λέμε ψυχοχάρτι είπε ο συνάδελφος Γενιδούνιας κλείνοντας το θέμα και λέγοντας πως  φυσικά δεν πρόκειται να συνεχίσουμε μια κουβέντα που απορούμε για ποιο λόγο και για να εξυπηρετήσει ποια σκοπιμότητα, άνοιξε.

Εντύπωση έκανε το σχόλιο βοηθού ο οποίος υποστήριξε - όταν συζητιόταν το θέμα με τις τιμωρίες- ότι και ο ίδιος τιμωρήθηκε με προφορική εντολή και δεν είχε την απαραίτητη στήριξη.
Αυτό προκάλεσε την άμεση αντίδραση  παρευρισκομένων που τόνισαν ότι ΑΜΕΣΑ το θέμα θα τεθεί στην ΠΟΣ για να ανοίξουν ΟΛΟΙ οι φάκελοι με τις υποθέσεις που εκκρεμούν με άδικες τιμωρίες  για να αποκατασταθεί η θέση των εργαζομένων και φυσικά αν τιμωρήθηκαν να τους επιστραφούν τα παρακρατηθέντα χρήματα απο μισθούς. Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να δώσει λόγο για όλα αυτά.
Το στέκι θα ανοίξει το θέμα μόλις έχει πλήρη ενημέρωση για τις υποθέσεις που εκκρεμούν για να ενημερωθούν οι σιδηροδρομικοί. Ήδη απο σήμερα θα ψάξουμε τις εκκρεμότητες αυτές και θα αναφερθούμε εκτενώς σε αυτές.

Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν η τοποθέτηση βοηθού που είπε  ότι το 96% των συναδέλφων επιθυμούν τις επικουρίες. Και έκανε εντύπωση γιατί υπάρχουν 5 αιτήσεις που δηλώνουν την άρνηση τους για το θέμα . 5 στους 22 είναι 22% είπε στην δευτερολογία του ο εκπρόσωπος της Εξέλιξης που έκανε λόγο για άλλους 7 ή 8 που δεν επιθυμούν να δουλεύουν ως επίκουροι αλλά φοβούνται αντίποινα και δεν κάνουν αίτηση.

Η συνέλευση έκλεισε σε κλίμα έντονης διαφωνίας για τις μεθοδεύσεις της πλειοψηφίας.


Το στέκι της έλξης.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου