Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Πλήρης επιβεβαίωση για το στέκι της έλξης για την αποκάλυψη ΒΟΜΒΑ

Για άλλη μια φορά το στέκι της έλξης,επιβεβαιώθηκε για την αποκάλυψη βόμβα της προηγούμενης εβδομάδας που αφορούσε το 

θέμα του σχεδιασμού της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την στελέχωση  των Δ/Η και Η/Α με 1 μηχανοδηγό.

Αποστομώνοντας τους παπαγάλους της πλειοψηφίας του Σωματείου (ΔΑΚΕ,ΠΑΣΚ) οι συνάδελφοι που παρευρέθησαν στην τελευταία συνάντηση της ΠΟΣ (Καραδήμας - Βελλής) με τον κ. Ζηλιασκόπουλο ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ στην συνέλευση της Αθήνας τα όσα έγραψε το στέκι της έλξης.

Ότι δηλαδή ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε πως μετά την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης και φωτοσήμανσης μέχρι Τιθορέα θα είμαστε καλά απο άποψης προσωπικού με στοχευμένες προσλήψεις υπονοώντας και μιλώντας ξεκάθαρα για  την ύπαρξη 1 μηχανοδηγού στην καμπίνα ΓΕΓΟΝΟΣ που προκάλεσε την αντίδραση τους.

Καλούμε με την σειρά μας το σύνολο των μηχανοδηγών να αντιληφθούν το που οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια η κατάσταση.

Καλούμε την ΠΕΠΕ να ξεκαθαρίσει την στάση της ΕΠΙΣΗΜΑ για το θέμα μετά την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ των όσων γράψαμε.

Το στέκι της έλξης

1 σχόλιο:

  1. Μέτα το Μετρό και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προγραμματίζει το επαναστατικό μέτρο των τραίνων ΧΩΡΙΣ μηχανοδηγό. Σε Παγκόσμια πρωτοτυπία θα κλείσει παντού τη γραμμή μέσα σε τεχνητό τούνελ, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις κλπ επικίνδυνα σημεία. Επειδή όπως καταλαβαίνετε, για όλο το δίκτυο απαιτείται τεράστιο κονδύλι για τη σωληνοποίηση, θα καταργηθούν οριστικά τα κομμάτια που δεν θα σωληνοποιηθούν κατόπιν μελέτης της Preis που θα πάρει 10 εκατ. εκατομμύρια ευρώ για το νέο σχέδιο που θα επεξεργαστεί. Έτσι οι υπάρχοντες μηχαοδηγοί θα υπερεπαρκούν για τους ελιγμοιύς και τα εμπορικά τραίνα (αυτά θα έχουν ένα ταλαίπωρο στην καμπίνα με 12ωρο ωράριο), θα εξωφληθούν όλα τα χρεωστούμενα ρεπό και άδειες και όσοι περισσέψουν θα τεθούν σε διαθεσιμότητα, να χαρεί λίγο και ο Κυριάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή