Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Υπογράφτηκε η πολυπόθητη στρατηγική συμφωνία μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco

Ιστορική ημέρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία υπέγραψε σήμερα στρατηγική συμφωνία με την κινεζική Cosco για την μεταφορά φορτίων από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.
Η συμφωνία ορίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται να παράσχει την απαιτούμενη χωρητικότητα, ώστε να διευκολύνει την
κίνηση φορτίων που εκκινούν από το λιμάνι του Πειραιά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών άφιξης των πλοίων.

Από την πλευρά της, η Cosco δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως τον κύριο πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα για τη μεταφορά του φορτίου που εισέρχεται ή εξέρχεται από τον λιμένα του Πειραιά.

To Μνημόνιο Συνεργασίας υπογράφτηκε σήμερα μεταξύ του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου και του Διευθύνοντα Συμβούλου της COSCO κ. Λι Γιουνπένγκ, παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

“Οι προοπτικές από την συμφωνία COSCO - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η καθιέρωση του λιμανιού του Πειραιά και της Ελλάδος ως Παγκόσμιου Διαμετακομιστικού Κέντρου, μέσω της οποίας θα διακινούνται φορτία, από και προς την Άπω Ανατολή, είναι ιδιαίτερα θετικές και θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας”, αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας περιλαμβάνει 8 σημεία, με τα οποία οι δύο πλευρές δεσμεύονται για την ενίσχυση και τη βελτιστοποίηση των εμπορικών δραστηριοτήτων και της κίνησης φορτίων από το λιμάνι του Πειραιά προς τις Βαλκανικές χώρες και την Κεντρική Ευρώπη.
Η κατάρτιση της συμφωνίας – πλαισίου, μεταξύ της COSCO και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανέκυψε έπειτα από την επιτυχή προσέλκυση κορυφαίων πολυεθνικών εταιρειών ηλεκτρονικών, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τον λιμένα του Πειραιά, ως λιμάνι εισόδου στην αγορά της Κεντρικής Ευρώπης και το έντονο ενδιαφέρον πολλών άλλων παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων, να χρησιμοποιήσουν αυτή τη διαδρομή.

Η συμφωνία ορίζει τα κύρια θέματα που θα βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητες κατά μήκος του σιδηροδρομικού διαδρόμου, τόσο από άποψη κόστους όσο και από άποψη χρόνου.
Το Μνημόνιο Συνεργασίας θα αποτελέσει στο μέλλον το προσχέδιο, προκειμένου να καθιερωθεί ένας αποτελεσματικός διάδρομος για την προώθηση του φορτίου από τον Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη.

Μέχρι στιγμής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει διαδραματίσει ουσιαστικότατο ρόλο σε πιλοτικά έργα που αποσκοπούν στην επίτευξη του ως άνω σχεδίου (όπως αυτό με τη HP και τη SONY) και υποστηρίζει πλήρως τις υπάρχουσες δραστηριότητες.

Μιχ. Παπαδόπουλος: Ο Πειραιάς λιμάνι εισόδου για την αγορά της Κεντρικής Ευρώπης

«Με ιδιαίτερη χαρά παρευρίσκομαι σήμερα στην υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της COSCO και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εκφράζω την ιδιαίτερη ικανοποίηση μου για την παρουσία του Δ/ντος Συμβούλου της COSCO, κ. Λι Λιού Νπένγκ.

Πιστεύω ότι με τη συνεργασία αυτή θα εξυπηρετηθεί η κίνηση φορτίων από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και τις Βαλκανικές χώρες και αντίστροφα. Οι δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν με την υπογραφή αυτού του μνημονίου συνεργασίας οι δύο εταιρείες, θα συμβάλλουν στην υλοποίηση του στόχου αυτού.

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλαν σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για να φτάσει η εταιρία σήμερα να παρέχει αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες. 

Έχοντας επιτυχώς δρομολογήσει 31 εμπορικές αμαξοστοιχίες τους τελευταίους 3 μήνες έχουμε πλέον αποδείξει ότι είμαστε αξιόπιστος εταίρος μεγάλων πολυεθνικών εταιριών»

Οι εμπορευματικές δραστηριότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δραστηριοποιείται στις εμπορευματικές μεταφορές, από το λιμάνι του Πειραιά, μέσω της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιο-Ικόνιο μήκους 17 χλμ. που βρίσκεται σε λειτουργία και πάνω στην οποία μεταφέρονται τα εμπορεύματα από το Ικόνιο στο Θριάσιο, ενώ στη συνέχεια κατευθύνονται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στη διακίνηση εμπορευμάτων προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη είναι η συντόμευση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων, που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση κόστους μεταφοράς.

Για τη χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής μέχρι την Κεντρική Ευρώπη έχουν συναφθεί συμφωνίες με Σκόπια, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβενία, Αυστρία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Τσεχία κ.α) και έχουν προχωρήσει οι σχετικές διαδικασίες, ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπορεί να κάνει ανά πάσα στιγμή χρήση του μεγαλύτερου μέρους του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου.

Η αναβάθμιση των υποδομών και η κατασκευή νέων, έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών με τον σιδηρόδρομο.

Οι υπηρεσίες που παρέχει η «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» στους πελάτες της δεν περιορίζονται μόνο σε μεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Σε συνεργασία με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη για μεταφορές εμπορευμάτων προς και από τις Χώρες της Ευρώπης.

Στις 26 Απριλίου 2014, δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με containers από τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς Ουγγαρία (Gyor). Μέχρι στιγμής έχουν δρομολογηθεί συνολικά 31 αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία – Gyor, Budapest, την Σλοβακία – Bratislava και την Τσεχία – Ceska Trebova.

Η διαδρομή των αμαξοστοιχιών, ανάλογα με τον προορισμό τους, είναι η ακόλουθη:

α) για Ουγγαρία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Gyor ή Budapest (Terminal BILK),

β) για Σλοβακία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Bratislava,

γ) για Τσεχία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3,5 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Kuty / Breslava (Τσεχία) – Ceska Trebova.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου