Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Η συμμορία των μάγων στο Κιάτο (Απο τον Άσωτο Ιό της έλξης)

Το λιμάνι της Πάτρας λειτουργούσε κανονικά όπως κάθε μέρα με τα πλοία του αραγμένα να ξεφορτώνουν  το περιεχόμενο τους.
Η ατμόσφαιρα ήταν αρκετά καθαρή ώστε η Παλιοβουνα απέναντι να φαίνεται πιο κοντά απ όσο ήταν.Ωστόσο στο μηχανοστάσιο της Πάτρας τίποτα δεν λειτουργούσε κανονικά εδώ και αρκετό καιρό  και 100 χιλιόμετρα πιο ανατολικά στον σταθμό του προαστιακού στο Κιάτο η ατμόσφαιρα μύριζε μπαρούτι καθώς
η συνέλευση είχε ήδη αρχίσει.
Ο θίασος είχε ξεκινήσει την αναμενόμενη παράσταση του αλλά το κοινό δεν ήταν και τόσο φιλικό αφού υπήρχε έντονη δυσαρέσκεια σχετικά με τα τελευταία κυκλώματα εργασίας που είχαν εντατικοποιήσει την καθημερινότητα του.
 Στο δίκτυο του προαστιακού υπάγονταν και οι μηχανοδηγοί της Τρίπολης που είχαν ξενιτευτεί όταν έκλεισε το δίκτυο της Πελοποννήσου μετά από μια απόφαση της κυβέρνησης που αποτελούσε πραγματικά... γροθιά στο κατεστημένο. Αναγκάστηκαν λοιπόν να έρθουν στο Κιάτο για να εργαστούν και να πηγαινοέρχονται κάνοντας 160 χιλιόμετρα την μέρα (σημαδιακό αυτό το 160 )  με δικό τους όχημα και δικά τους έξοδα.Ζητούσαν όπως είναι λογικό τα έξοδα της μετακίνησης τους ,αλλά τρία χρόνια τώρα η κατάσταση παρέμενε στάσιμη.
Περίπου ιδία κατάσταση ίσχυε και για τους μηχανοδηγούς της Πάτρας οι οποίοι έφταναν κάθε μέρα με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ  τρώγοντας τουλάχιστον 3 ώρες στο πηγαιν έλα ίσως και 4 αν το λεωφορείο σταμάταγε σε όλα τα χωριουδάκια της διαδρομής.
Τρεις επιπλέον λόγοι λοιπόν για να υπάρχει ένταση ανάμεσα σε εργαζόμενους και ΔΣ. Ξαφνικά με μια αιφνιδιαστική κίνηση και σταματώντας απότομα το τακ –τακ του κομπολογιού που έπαιζε ρυθμικά ο πρόεδρος πετάχτηκε από την νιρβάνα που βρισκόταν και κατάργησε μονομερώς το ενιαίο μισθολόγιο τουλάχιστον για τους μηχανοδηγούς αφού ισχυρίστηκε ότι δεν πληρωνόμαστε με αυτό (στην συνέλευση του ΜΑΙ το επανέφερε δυστυχώς ).
Η έκπληξη ήταν μεγάλη και στο άκουσμα αυτών των λέξεων κάτι έπαιξε στο μάτι των παρευρισκομένων και κάτι κάηκε στον εγκέφαλο αυτού που τις είπε.
Ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μετά όλοι είχαν καταλάβει ότι ή ο πρόεδρος δεν ήξερε τι έλεγε ή ήταν μια καταπληκτική πολιτική ντρίπλα που φανέρωνε την περιφρόνηση του προς αυτούς . (Όλοι … εκτός από τον νεοφώτιστο που κράταγε σημειώσεις μαθαίνοντας από αυτόν τον μεγάλο γκουρού  του συνδικαλισμού και ο οποίος λίγες ώρες μετά στη συνέλευση του ΜΑΙ έκανε επίδειξη στο πόσο εύκολα αφομοίωνε αυτά που μάθαινε).
Το οξύμωρο στην όλη ιστορία είναι ότι αφού κατάργησε το ενιαίο μισθολόγιο ξέχασε να …βάλει το επίδομα ευθύνης που είχαν αποφασίσει ομόφωνα όλα τα μηχανοστάσια στην Ελλάδα. 
Η αλαζονικοτητα που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία του  ΔΣ πήρε τεράστιες διαστάσεις όταν υποστήριξαν ότι και για τα καινούρια κυκλώματα εργασίας φταίνε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι γιατί δεν τους άρεσαν τα παλιά .Φαίνεται ότι στο παράλληλο σύμπαν που ζει η πλειοψηφία του ΔΣ δεν υπάρχει ούτε ενιαίο μισθολόγιο ούτε εντατικοποίηση ούτε εκδικητικές απολογίες και κυρίως ούτε μηχανοδηγοί.
 Όλα πηγαίνουν καλά και οι πολιτικές τις εταιρείας και της συγκυβέρνησης είναι προς το συμφέρον των εργαζόμενων και όλη αυτή η γκρίνια πηγάζει από την οργιαζουσα φαντασία των μηχανοδηγών που είναι αχάριστοι και δεν εκτιμούν το πόσο θετικό ρόλο έχει παίξει σε όλο αυτό το σωματείο. 

Στην πραγματικότητα όμως πρέπει να τους σκουντήσουμε να ξυπνήσουν πριν είναι πολύ αργά….

Φράξια “Άσωτος Ιός”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου