Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Στην τελική φάση η ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ

Κατατίθεται το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών.
Το «πράσινο φως» για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας Συντήρησης Τροχαίου Υλικού (Rosco) θα δώσει πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, το οποίο αναμένεται τις επόμενες ημέρες να κατατεθεί στη Βουλή.Με το πολυνομοσχέδιο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
«προικοδοτείται» με 50 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο μέχρι το 2019, ενώ προχωρεί στην υπογραφή 10ετούς σύμβασης με την Rosco για τη συντήρηση τροχαίου υλικού. Παράλληλα στο ίδιο νομοσχέδιο καθορίζεται τέλος για ΑΜΕΑ για κάθε επιβάτη που αναχωρεί από ελληνικά αεροδρόμια, ενώ δίνεται η δυνατότητα για παραχώρηση του έλεγχου του κομίστρου στον ΟΑΣΘ και στα ΚΤΕΛ από ιδιώτες.

Παράλληλα εξομοιώνονται τα πρόστιμα αλλοδαπών και ελληνικών φορτηγών σε περίπτωση παραβάσεων, ενώ ορίζεται διαβάθμιση των ποινών ανάλογα τη σοβαρότητα του παραπτώματος.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

«Προίκα» 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο μέχρι το 2019 θα έχει ο νέος ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε περίπτωση που ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη ολοκληρωθεί με επιτυχία. Πρόκειται για μορφή επιδότησης που θα λαμβάνει η εταιρεία προκειμένου να εκτελεί άγονα δρομολόγια. Με άλλη διάταξη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναθέτει τη μηχανοστασιακή συντήρηση του Τροχαίου Υλικού, το οποίο χρησιμοποιεί στην ελληνική εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικών Τροχαίου Υλικού για 10 χρόνια, με όρους αγοράς. Παράλληλα, σύμφωνα με το προσχέδιο του νόμου το προσωπικό των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ εξαιρείται από τον χρόνο υπαγωγής των εταιρειών στο ΤΑΙΠΕΔ, από το σύστημα πληρωμών της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών. Ο έλεγχος της μισθοδοσίας θα γίνεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Παράλληλα:


Oι προμήθειες καυσίμων των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου που εκτελούν οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές εξαιρούνται από το ενιαίο πρόγραμμα προμηθειών.

Αλλάζει «χέρια» για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ. Τη διαχείρισή του αναλαμβάνει η ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία προχωρεί σε πλήρη καταγραφή του ενεργού αλλά και του εγκαταλελειμμένου υλικού με στόχο την αξιοποίησή του, όπου αυτό είναι εφικτό. Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο με απόφαση του υπουργείου Υποδομών στο Διαύγεια το τροχαίο υλικό (3.353 τεμάχια, κινητήρες, φορτάμαξες και επιβατάμαξες) είχε μεταφερθεί από τον ΟΣΕ στο Δημόσιο, προκειμένου να μειωθεί το χρέος του Οργανισμού. Με την απόφαση αυτή προβλεπόταν η μεταβίβαση του ενεργού τροχαίου υλικού, ενώ στον ΟΣΕ παρέμενε η κυριότητα του μη ενεργού τροχαίου υλικού. Με τη νέα απόφαση όλο το υλικό, ενεργό αλλά και ανενεργό περνά στην ΓΑΙΑΟΣΕ η οποία, στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα προκηρύξει διαγωνισμό, προκειμένου να επιλέξει σύμβουλο διαχείρισης του τροχαίου υλικού.

Της Μαρίας Μόσχου
"Ημερησία"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου