Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Ολοταχώς για το συνεργείο οι νέοι συρμοί του μετρό. To τελεσίγραφο της ΣΤΑΣΥ

Συνεχείς βλάβες παρουσιάζουν οι ολοκαίνουργιοι συρμοί τρίτης γενιάς, αξίας 155 εκατ. ευρώ, που πρόσφατα εντάχθηκαν στο δίκτυο των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων των Αθηνών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο καθημερινό πρόγραμμα των δρομολογίων. 
Μάλιστα η ΣΤΑΣΥ δίνει τελεσίγραφο δύο μηνών στην Αττικό Μετρό προκειμένου να
διορθώσει τα προβλήματα των εντυπωσιακών τρένων Huyndai Rotem του μετρό της Αθήνας, σύμφωνα με ντοκουμέντο που φέρνει στο φως «Το Βήμα της Κυριακής».

Από την πλευρά της, σύμφωνα με πληροφορίες, η Αττικό Μετρό διέκοψε τις πληρωμές και έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τους κορεάτες κατασκευαστές, οι εκπρόσωποι των οποίων αναμένονται στην Αθήνα, προκειμένου να λύσουν το ζήτημα.

«Εντός δύο μηνών...»

«Στο πλαίσιο της μέχρι σήμερα συνεργασίας των τριών εταιρειών Αττικό Μετρό, ΣΤΑΣΥ και Huyndai Rotem, παρακαλώ να τονίσετε ιδιαιτέρως στην κατασκευάστρια εταιρεία την ανάγκη άμεσης επίλυσης των κάτωθι λειτουργικών προβλημάτων που αφορούν τους συρμούς της σειράς 3» αναφέρει σε επιστολή του προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό Χρίστο Τσίτουρα ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ Νίκος Παπαθανάσης.

«Τον Μάιο του 2014 η ΣΤΑΣΥ παρέλαβε από την Αττικό Μετρό με διοικητική παραλαβή προς χρήση τους νέους συρμούς σειράς 3 για ένταξή τους στη λειτουργία των γραμμών 2 και 3, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που εφαρμόστηκε και για τις δύο προηγούμενες σειρές.

Κατ' αρχάς εντάχθηκαν 5 συρμοί και ο προγραμματισμός προέβλεπε και την ένταξη των υπόλοιπων συρμών σταδιακά. Με την ένταξή τους, λόγω των συνεχών προβλημάτων που εντοπίζονται κυρίως στις πόρτες αλλά και σε άλλα συστήματα, συνεχίζουν να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του δικτύου» σημειώνεται.

«Με δεδομένο ότι σχεδόν έξι μήνες μετά οι 5 αρχικοί συρμοί δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις απαιτήσεις του προγράμματος λειτουργίας υπό κανονικές συνθήκες λόγω των συνεχών βλαβών που παρουσιάζουν και αποσύρονται από την κυκλοφορία, η ΣΤΑΣΥ ως φορέας που υλοποιεί το μεταφορικό έργο, με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια και την αξιοπιστία του συστήματος, δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν ακόμη τη λειτουργία των συρμών αυτών με αυτές τις συνθήκες» επισημαίνει ο κ. Παπαθανάσης στην επιστολή.
«Αναγνωρίζοντας όμως την πολυπλοκότητα των συρμών αυτών και σε ένδειξη καλών προθέσεων συνεργασίας παρέχουμε στην κατασκευάστρια εταιρεία χρονικό διάστημα δύο μηνών με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργικότητας και αξιοπιστίας του συνόλου του νέου τροχαίου υλικού, διαφορετικά η ΣΤΑΣΥ θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αποσύρει μερικώς ή ακόμη και στο σύνολό τους τους νέους συρμούς μέχρις ότου καταστούν ικανοί για ένταξή τους στην κανονική λειτουργία» σημειώνει.

«Τα συνεχή προβλήματα που παρουσιάζουν οι συρμοί όταν εντάσσονται στη λειτουργία βλάπτουν σοβαρά την εικόνα της εταιρείας μας, κάτι που δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε να συνεχιστεί. Είμαστε σε αναμονή των ενεργειών της κατασκευάστριας εταιρείας» καταλήγει ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ.

Με τριετή εγγύηση

Tο 2008 η Αττικό Μετρό πραγματοποίησε διεθνή διαγωνισμό, προϋπολογισμού 155 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια του τροχαίου υλικού τρίτης γενιάς. Προσφορές κατέθεσαν η κορεατική κοινοπραξία Hanwa - Huyndai Rotem, η Ansaldobreda, η οποία θεωρείται ο «μεγάλος ασθενής» της ιταλικής βιομηχανίας, και η ισπανική CAF, στην οποία οι εργαζόμενοι είναι και μέτοχοι παράλληλα.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2009 η εταιρεία και το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσαν την επιλογή της Hanwa - Huyndai Rotem, η οποία ανέλαβε την προμήθεια 17 νέων συρμών μετρό των έξι οχημάτων έκαστος.

Τα τρένα έχουν τριετή εγγύηση καλής λειτουργίας και η παράδοσή τους ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο του 2013. Σημειωτέον ότι πρόκειται για παρόμοια μοντέλα και με παρεμφερή χαρακτηριστικά με τα τρένα που κυκλοφορούν από το 2004 στη γραμμή 3 του μετρό και κατασκευάστηκαν από την ίδια κορεατική κοινοπραξία.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου