Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Σωματείων ΣΤΑ.ΣΥ για την Πρωτομαγιά

Οι συνάδελφοι  στην ΣΤΑ.ΣΥ μας απέστειλαν και δημοσιεύουμε την ανακοίνωση τους για την Πρωτομαγιά όπου αναφέρουν και  όλα όσα έρχονται μετά τις εκλογές για όλους τους εργαζόμενους ....
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι 
Η φετινή Εργατική Πρωτομαγιά συμπίπτει με την συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από την  επιβολή των Μνημονίων και την έναρξη μιας ολομέτωπης επίθεσης ενάντια σε εργαζόμενους, 
νέους και συνταξιούχους, με δραματικές περικοπές αποδοχών και κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων που κατακτήθηκαν με αγώνες χρόνων. 
Σε αυτά τα 4 χρόνια, η Ελληνική κοινωνία βλέπει να ανατρέπεται και να ισοπεδώνεται η ζωή της προς

80 χιλιάδες Ευρώ το χρόνο για την πετρελαιοδότηση στο ΜΑΙ !

Οι θέσεις μας είναι γνωστές για τις ιδιωτικοποιήσεις.
Και η άποψη μας επίσης , ότι δλδ το θέμα είναι  καίρια πολιτικό και όσοι προσπαθούν να προσωποποιούν καταστάσεις απλά αποπροσανατολίζουν τους εργαζόμενους απο την ουσία .
Στα 3 χρόνια της λειτουργίας του blog , έχουμε δημοσιεύσει δεκάδες αποφάσεις εκχώρησης έργου σε ιδιώτες και έχουμε κατ επανάληψη μιλήσει για το έγκλημα που συντελείται στον σιδηρόδρομο . 
Ούτε χτες ξυπνήσαμε και

Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στη σιδηροδρομική γραμμή Ξάνθη-Αλεξανδρούπολη

Λόγω των ισχυρών και παρατεταμένων βροχοπτώσεων που έπληξαν το Νομό Ροδόπης τα τελευταία 24ωρα, δημιουργήθηκε πρόβλημα στη σιδηροδρομική γραμμή και συγκεκριμένα στο τμήμα μεταξύ Ίασμου – Κομοτηνής, στη γέφυρα του Ασπροποτάμου.

Ήρθε η ανάπτυξη ....Πλεόνασμα ΦΤΩΧΕΙΑΣ

                                                                                                                                   
Εικόνες  ντροπης σημερα στο κέντρο  της Αθήνας  , εικόνες που θυμίζουν  σε όλους την καταστροφή  που έχουν επιφέρει  στο κοινωνικο  σύνολο  οι μνημονιακες πολιτικες , εικονες που εκθετουν οσους υποστηριζουν οτι στην Ελλάδα  ηρθε η ανάπτυξη . Εμείς αφιερωνουμε αυτή  την εικόνα σε αυτούς που θα βάλουν την υπογραφή τους για  να νομιμοποιησουν με την ΣΣΕ την κυβερνητικη πολιτικη στον σιδηροδρομο , την πολιτική της φτώχειας και της εξαθλίωσης .                                     

Ανακοίνωση Σ.Σ. Πελοπονήσου για Πρωτομαγιά

Συνάδελφοι, 
     Τότε 128 χρόνια πριν, στις πρώτες δεκαετίες του καπιταλισμού, οι εργαζόμενοι διεκδίκησαν με πρωτοπόρους τους εργαζόμενους του ΣΙΚΑΓΟ – το ΜΑΗ του 1886 – 8ωρη εργασία, 8ώρες ανάπαυση, 8ωρη μόρφωση και με σκληρούς και αιματηρούς αγώνες, ΚΕΡΔΙΣΑΝ.
Από τότε η Πρωτομαγιά έγινε μέρα σύμβολο για τους εργάτες, γιατί ποτίστηκε με αίμα χιλιάδων εργατών. Από το ΣΙΚΑΓΟ του 1886, μέχρι την Καισαριανή του 1944, και τους αγώνες που συνεχίζει να δίνει μέχρι σήμερα η εργατιά, σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση απο Εξέλιξη : Πέσαν οι μάσκες

Πέσαν οι μάσκες λέει η Εξέλιξη μετά την σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ 

Και ο πλέον δύσπιστος μηχανοδηγός μετά την σημερινή συνεδρίαση κατάλαβε το στημένο παιχνίδι που παίχτηκε με την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας το τελευταίο δίμηνο .
Κατάλαβε γιατί παράνομα δεν μπήκαν σε ψηφοφορία οι προτάσεις μας στις πρόσφατες έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις που θα δέσμευαν την πλειοψηφία ( ΔΑΚΕ –ΠΑΣΚ ) για ουσιαστική διεκδίκηση του επιδόματος  ευθύνης .
Κατάλαβε γιατί ποτέ δεν ενημερωθήκαμε απο τον Πρόεδρο για την απεργοσπασία στα εμπορικά την Μεγάλη Δευτέρα και για το ποιος

Αποτελέσματα εκλογών για τον Συνεταιρισμό ΟΣΕ

2 μηχανοδηγοί απο το ΜΑΙ μεταξύ των εκλεγέντων 
Τη Δευτέρα 28-4-2014 πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές στον ΣΥΝΠΕ ΟΣΕ για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και του Εποπτικού Συμβουλίου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έδωσε η Εφορευτική Επιτροπή εκλέγονται οι παρακάτω συνάδελφοι:

Επιστροφή στο παρελθόν ! Τα ....κλειδωμένα επιδόματα και o κλάδος της έλξης ουραγός

Απο 01 Μάη  και χωρίς αναδρομική ισχύ η ΣΣΕ , αν τελικά συμφωνήσει η ΠΟΣ !!!!
Μεγάλη είναι η απογοήτευση στους μηχανοδηγούς - ιδιαίτερα τους παλιούς που βρίσκονται κοντά στην συνταξιοδότηση - για το θέμα της ΣΣΕ. 
Απο την δέσμευση που ακούγανε στις συνελεύσεις απο Πρόεδρο και Γραμματέα ότι δεν θα υπογραφεί ΣΣΕ χωρίς το ευθύνης , φτάσαμε στην αποδοχή της  δέσμευσης του Υπουργού ότι

Σε εξέλιξη η συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ - Διαφωνία για την ΣΣΕ και ψηφοφορίες

Με πλειοψηφία , το ΔΣ της ΠΕΠΕ απέρριψε την πρόταση παρατάξεων για κινητοποιήσεις στα εμπορικά μέσα στην επόμενη εβδομάδα για την διεκδίκηση της ΣΣΕ .(Επίδομα Ευθύνης) και συμφώνησε με την υπό υπογραφή ΣΣΕ.... 

Η πρόταση που υπερίσχυσε ήταν  

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών για Πρωτομαγιά

1η ΜΑΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ και ΤΑΞΙΚΑ για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΑΓΩΝΑ! Μέρα διεθνιστικής αλληλεγγύης βαμμένη με το αίμα των εργατών του Σικάγου, των αμέτρητων θυσιών και των αναρίθμητων ηρώων της εργατικής τάξης που

Παραιτήθηκε ο συνάδελφος Κάσσης απο το ΔΣ της ΠΕΠΕ

Την παραίτηση του υπέβαλε στο ΔΣ της ΠΕΠΕ ο συνάδελφος Κάσσης Δημήτρης , μετά απο 5 χρόνια παρουσίας στο Σωματείο μας .
Την θέση του στο ΔΣ καταλαμβάνει ο πρώτος αναπληρωματικός απο την παράταξη της ΔΑΚΕ ( Νέα Έλξη ) Θανασιάς Παύλος .
Στην τοποθέτηση του ο συνάδελφος Κάσσης Δημήτρης  τόνισε ότι

Ανακοίνωση ΠΟΣ για την Πρωτομαγία

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,    
Οι εργαζόμενοι όλου του κόσμου την Πρωτομαγιά τιμούν τους νεκρούς εργάτες που έδωσαν τη ζωή τους για εργασιακά δικαιώματα, 8ωρο, καλύτερες συνθήκες εργασίας.            ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ – μαζικά & ενωτικά – ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ, συμμετέχουμε στις παγκόσμιες εκδηλώσεις μνήμης για την

Σε χρόνο ρεκόρ διέσχισε το εμπορικό απο Ικόνιο την Σερβία !

Σύμφωνα με τελευταίες  πληροφορίες που έχουμε ο συρμός έφτασε στον τελικό προορισμό του , 10 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα άφιξης !
Χαράς ευαγγέλια απο τους Σέρβους καθώς το εμπορικό τρένο που ξεκίνησε το Σάββατο απο το λιμάνι του Ικονίου , διέσχισε την χώρα σε χρόνο ρεκόρ για εμπορική αμαξοστοιχία !
Το πρώτο τρένο με 38 βαγόνια εμπορευματοκιβωτίων έφθασε στο σιδηροδρομικό σταθμό του Πρέσεβο στις 2:45 μ.μ., στην Subotica έφτασε στις 17:20, με ελάχιστη καθυστέρηση λόγω

Για σκραπ ιστορικός γερανός του ΟΣΕ

Σπάνιο όχημα που είχε δοθεί ως πολεμική αποζημίωση από την Ιταλία μαζί με δύο φορτάμαξες κινδυνεύει με διάλυση
Ενα σπάνιο σιδηροδρομικό όχημα, τεκμήριο της βιομηχανικής ιστορίας της Ελλάδας, κινδυνεύει με διάλυση, καθώς εντάχθηκε σε λίστα τροχαίου υλικού του ΟΣΕ που βαίνει προσεχώς για σκραπ σε εν εξελίξει διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα,

Ματαιώνονται τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Προαστιακού την 1 Μαΐου

Η Πανελληνία Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) ανακοίνωσε ότι την Πέμπτη 1 Μαΐου 2014, θα συμμετέχει στην 24ώρη απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για την ημέρα της εργατικής Πρωτομαγιάς.
Ως εκ τούτου, προβλέπεται ότι λόγω της απεργίας θα

Όποιος στηρίζει τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ , στηρίζει και τις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Μεγάλη κουβέντα έχει ανοίξει μεταξύ των σιδηροδρομικών , μετά την αποκάλυψη που έκανε το στέκι της έλξης για τον όρο που περιλαμβάνεται στην ΣΣΕ και προβλέπει για τις μεμονωμένες ή ομαδικές απολύσεις , κάλυψη των ασφαλιστικών εισφορών για τους εργαζόμενους άνω των 50 ετών μέχρι την συνταξιοδότηση .
Εμείς σήμερα λέμε ξεκάθαρα την άποψη μας.
Οι απολύσεις συνδέονται με τις ιδιωτικοποιήσεις και με το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου .
Όποιος λοιπόν διαπραγματεύεται

Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

12+1 αλλαγές στα όρια συνταξιοδότησης

Εξαιρούνται  όσοι συμπληρώνουν δικαίωμα μέχρι το 2012  , οπότε βγαίνουν στην σύνταξη μέχρι και 15 χρόνια νωρίτερα

Από την 1.1.2015 κάθε χρόνο και σε ορίζοντα 12ετίας η κύρια σύνταξη σε όλα σχεδόν τα Ταμεία να αποτελεί το 48-50% των συντάξιμων αποδοχών, με το κράτος να εγγυάται την καταβολή των 360 ευρώ

Προσέφυγαν στο ΣτΕ οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής τροχιάς για την επίταξη

 Στο Συμβούλιο της Επικρατείας  προσέφυγαν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς και ζητούν την άρση της επίταξης τους, που επιβλήθηκε στις 25 Ιανουαρίου 2013 και ισχύει ακόμα. 


Τον Ιανουάριο του 2013, με αποφάσεις του πρωθυπουργού και του υπουργού Ανάπτυξης, επιτάχθηκαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό, όπως επίσης επιτάχθηκε και η χρήση των ακινήτων και κινητών

Σε ....ξενοδοχείο η αυριανή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

Με απόφαση Προέδρου , -οι υπόλοιποι ενημερώθηκαν όπως πάντα τηλεφωνικά - η αυριανή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ θα γίνει στο ξενοδοχείο Novus γιατί στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά ....δεν υπήρχε αίθουσα ( και πως εστάλη η πρόσκληση ρωτάμε εμείς) στην ΠΟΣ επίσης , ενώ πρέπει να συνεδριάσει κοντά στο κέντρο γιατί ο Γ.Γ. θα βρίσκεται στην συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τις Διοικήσεις στις 12 το μεσημέρι κ πρέπει να είναι κοντά ...
Τα σχόλια δικά σας !

Τι θα γίνει με τους μηχανοδηγούς σε Δράμα , Τρίπολη , Πάτρα ;

Εμείς ρωτάμε . Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να δούμε και κάποια κίνηση αλλά και πράξεις απο το Σωματείο που συνεδριάζει με θέμα την .... ενημέρωση και τα Διάφορα ( προφανής σκοπός να μην ξέρουν οι παρατάξεις τι θέλει να πει ο Πρόεδρος ).
Με τις διανυκτερεύσεις στους μηχανοδηγούς σε Δράμα και  Πάτρα και με το εξοδολόγιο για τα καύσιμα στην Τρίπολη τι θα γίνει ;
Θα το θυμούνται και αυτό σαν μια ευχάριστη ανάμνηση οι συνάδελφοι ( όπως το ευθύνης ) ή μήπως τελικά θα

Συνεδρίαση ΔΣ ΠΕΠΕ αύριο 29/04

Η πρόσκληση για την συνεδρίαση >
Καλείσαι σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας, που θα πραγματοποιηθεί την ΤΡΙΤΗ 29/4/2014 και ώρα: 11.30’  στα γραφεία του Σωματείου μας στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (Ομηρ.Σκυλίτση 19), με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης: 

Για 5+5 χρόνια η ενοικίαση τροχαίου υλικού, του ελληνικού δημοσίου, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στις σχέσεις δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρεται η υποενότητα «Σιδηρόδρομος» της τέταρτης έκθεσης αξιολόγησης της ΕΕ για την Ελλάδα.
Στην εν λόγω υποενότητα αναφέρεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λάβει τις άγονες γραμμές για 5 χρόνια. Επίσης, η σιδηροδρομική εταιρεία έχει τη δυνατότητα ενοικίασης τροχαίου υλικού, από το ελληνικό δημόσιο, για 5 + 5 χρόνια, με «τιμές της ισχύουσας αγοράς».

Συγκεκριμένα, στην υποενότητα «Σιδηρόδρομος» αναφέρονται τα εξής:

Θ.Πετράκος - Ε.Ουζουνίδου ,να επαναλειτουργήσει τώρα το τρένο στην Μεσσηνία!

«Επειδή τίποτα δεν έχει γίνει παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις τόσο δικές μας αλλά και των συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου, είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε με νέα ερώτηση επικεντρώνοντας στο ελάχιστο των ελαχίστων που μπορεί και πρέπει να γίνει, δηλαδή την άμεση επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου Μεσσηνίας» σημειώνουν, μεταξύ άλλων, οι δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ , ζητώντας να ενημερωθούν: 

«Πότε θα επαναλειτουργήσει η

Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

Σιδηροδρομικός - Μηχανοδηγός Υποψήφιος Αντιπεριφεριάρχης στην Πελοπόννησο

Όπως μας ενημέρωσε ο συνάδελφος δόκιμος μηχανοδηγός Νίκος Δρίτσας , απέσυρε την υποψηφιότητα του από το Ευρωψηφοδέλτιο μετά την τιμητική πρόταση που του έγινε να είναι υποψήφιος Αντιπεριφεριάρχης στην Πελοπόννησο με τον Γιάννη Μανώλη και τον συνδυασμό Πελοποννησιακή Ένωση . 
Στον ίδιο συνδυασμό , υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος είναι και ο μηχανοδηγός Νίκος Ντάνος ο οποίος έχει αναλάβει

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών για την Συλλογική Σύμβαση

   Συναδέλφισσες-οι

 Την Παρασκευή 24.04.2014 πραγματοποιήθηκε το Δ.Σ της Π.Ο.Σ. με θέμα την ενημέρωση μας για τα τελευταία τεκταινόμενα που αφορούν την Σ.Σ.Ε. και όπως και άλλες φορές θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις θέσεις των παρατάξεων στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Όπως είναι γνωστό το δημοκρατικό και αναφαίρετο δικαίωμά

Kλωτσιά στο κεφάλι απο μηχανοδηγό σε ...



Τον γύρο του κόσμου κάνει σύντομο βίντεο με πρωταγωνιστή τον Michael Jared. Ο νεαρός στήθηκε πολύ κοντά σε διάβαση τρένου για να

Πρόταση του μηχανοδηγού Κ. Πίτσιου για την αξιοποίηση του Σ.Σ. Κορίνθου

Λάβαμε και δημοσιεύουμε πρόταση του συναδέλφου μας μηχανοδηγού Πίτσιου Κωνσταντίνου με τίτλο "Αξιοποίηση Σ.Σ.ΚΟΡΙΝΘΟΥ". .....
Μπαίνοντας οδικά,στην πόλη μας από την Λ.Αθηνών, συναντούμε τον παλιό Σ.Σ.Κορίνθου.
Είσοδος και καθρέφτης ,ένας τεράστιος χώρος πολλών τ.μ.που καταλαμβάνουν οι κτιριακές του εγκαταστάσεις,η μεγάλη Ιστορία που έχει ....Ζουν ακόμα υπάλληλοι που

Το πρώτο εμπορικό τρένο απο Ικόνιο για Ουγγαρία !

Προχωράνε βήμα , βήμα οι εμπορικές συμφωνίες που συνάπτει η Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεγονός που αποδεικνύει  τόσο ότι μπορούμε και χωρίς τις ιδιωτικοποιήσεις , όσο και το πόσο είχε αδικηθεί ο σιδηρόδρομος διαχρονικά....
Η σύνδεση με τα λιμάνια , μετά απο πολλά χρόνια θα αποδείξει

Οι αγελάδες κάνουν ακόμα βόλτες ! Και είναι και πολλές !

Σημερινή εικόνα απο την γραμμή .
Απολαύστε τις αγελάδες αμέριμνες δίπλα στην γραμμή , ευτυχώς τις εμποδίζουν τα ράγια που έχουν τοποθετηθεί παράπλευρα !
Το πρόβλημα προέκυψε προχτές , όταν ....λύκοι κάναν επίθεση σε κοπάδι αγελάδων και αυτές σκόρπισαν !
Ευτυχώς , ο ιδιοκτήτης ενημέρωσε άμεσα τον σταθμό Λειανοκλαδίου και με την σειρά τους ενημερώθηκαν τα τρένα .
Μάλιστα δινόταν και το παρακάτω υπόδειγμα !

Ο συκοφάντης Βασίλης Τουρλής , η ντροπή , η τσίπα και η ΑΛΗΘΕΙΑ


Πριν απο λίγο σε blog της ΔΑΚΕ γράφτηκε ότι είχα συμφωνήσει στην ΣΣΕ του 2011 συνδέοντας την με τον Κανονισμό Εργασίας.... 
Ας δουν οι μηχανοδηγοί ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ  την ΑΛΗΘΕΙΑ . 
Γενιδούνιας , Καραδήμας , Κάκκος , Γιαλλινάκης , Μπουγέλης  στο ALTER μπροστά στα μάτια εκατομμύρια Ελλήνων , έλεγαν

Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ ( ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ ) υποστηρίζει τις απολύσεις !!!!!!

Δείτε τι λένε  ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ  για το  έγγραφο που αποκάλυψε το στέκι της έλξης και έχει προκαλέσει ΣΑΛΟ απο το πρωί .Διαβάστε και ΟΛΟΥΣ τους όρους της εθελουσίας στον ΟΤΕ . * Απο τον Κώστα Γενιδούνια 
"Τον νέο ιδιοκτήτη -λένε ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ -,αν έρθει ,δεν τον εμποδίζει ΤΙΠΟΤΑ να κάνει περικοπές σε προσωπικό.
Αν θέλει να απολύσει μπορεί να το κάνει.
Αν στην δεξαμενή που

Ο Πάρασκευάς Μόρφης για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Παρασκευά Μόρφη , έμπειρου συνδικαλιστή της ΠΟΣ επί χρόνια ,  για την ΣΣΕ . 
Με αφορμή τη συζήτηση που άρχισε για τη ΣΣΕ θέλω να διατυπώσω κάποιες σκέψεις και απόψεις. Κατ' αρχήν θεωρώ ότι μια Συλλογική Σύμβαση είναι ο υπέρτατος βαθμός της δράσης του συνδικάτου με την οποία "κωδικοποιούνται" και αποτυπώνονται τα εργασιακά ζητήματα που αφορούν τους εργαζόμενους. Η υπόλοιπη δράση ούτως ή άλλως αφιερώνεται σε

Tο σχόλιο μας για άρθρο της Χριστίνα Ταχιάου στο protagon για τον ΟΣΕ

Προς την υποψήφια Ευρωβουλευτή  με το Ποτάμι
 Όταν είσαι μια βραδιά στις 02.30 στο Λειανοκλάδι , και το τρένο έχει καθυστέρηση , και μπαίνεις - και κακώς σε αφήσανε να μπεις οι συνάδελφοι - στο σταθμαρχείο και σε 20 λεπτά παραμονής γράφεις τέτοια εμετικά δημοσιεύματα στοχοποιόντας εργαζόμενους σημαίνει  ότι κάτι δεν πάει καλά με το ταλαιπωρημένο εαυτό σου . 
Σου αφιερώνουμε λοιπόν το άρθρο σου , με τίτλο ¨Οι αγάμητες " Επειδή τελικά κακές γλώσσες και κλώσες υπάρχουν παντού .
Διαβάστε τι έγραψε η κυρία στο protagon.gr για τον ΟΣΕ 

Αποκάλυψη - ΣΟΚ απο το στέκι . Κρυφή ατζέντα για απολύσεις στην ΣΣΕ !!!!!

Το στέκι της έλξης , το πρώτο ενημερωτικό blog για τα συνδικαλιστικά δρώμενα στον σιδηροδρομικό χώρο , κάνει μια αποκάλυψη - ΣΟΚ που θα προκαλέσει ΣΕΙΣΜΟ στις τάξεις των σιδηροδρομικών και γεννά πολλά ερωτηματικά στις συζητήσεις της ΠΟΣ με το Υπουργείο Υποδομών  για την ύπαρξη κρυφής ατζέντας για ομαδικές ή μεμονωμένες απολύσεις σιδηροδρομικών αμέσως μετά

Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Πρόταση της Εξέλιξης για το επίδομα ευθύνης στον μηχανοδηγό

H Eξέλιξη μετά τις τελευταίες αρνητικές απαντήσεις,  είναι υποχρεωμένη να επανέλθει στο θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και την καταβολή του επιδόματος ευθύνης στους μηχανοδηγούς.
Και αυτό ΓΙΑΤΙ, το ευθύνης  κατοχυρώνεται σαν συντάξιμη αποδοχή και είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ σαν νεώτεροι  να προστατέψουμε τους παλαιούς ΕΝ ενεργεία μηχανοδηγούς που έδωσαν ζωή και αίμα στον σιδηρόδρομο και κινδυνεύουν να συνταξιοδοτηθούν χωρίς αυτό, ακριβώς όπως συνταξιοδοτήθηκαν όσοι πίστεψαν τον Πρόεδρο και Γραμματέα και έφυγαν μέχρι 31.05.2013, χάνοντας το επικίνδυνο και ανθυγιεινό επίδομα και σήμερα λαμβάνουν πετσοκομμένη σύνταξη.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ και θέτουμε σε ψηφοφορία στο ΔΣ της ΠΕΠΕ

Ανέστειλε τις κινητοποιήσεις η ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ !

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας με αίσθημα ευθύνης και συνέπειας απέναντι στους επιβάτες αποφάσισε να αναστείλει τις προγραμματισμένες για την επόμενη εβδομάδα (28, 29, 30/4/2014) τρίωρες στάσεις εργασίας (11.00’ – 14.00’ και 19.00’ – 22.00’) για τις παραπάνω αντίστοιχες ημερομηνίες.

Πάμε για υπογραφή Σύμβασης

Τρομερή ένταση στην σημερινή συνεδρίαση της ΠΟΣ , κλείνοντας ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τάκης Παρασκευόπουλος , χαρακτήρισε μικρή νίκη το υπάρχον κείμενο της Συλλογικής , δείχνοντας ότι η υπογραφή είναι πλέον πολύ κοντά με προφανείς πλειοψηφούσες τις παρατάξεις της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ .

B. Τουρλής > Ανεπιφύλακτα θετικό το κείμενο της ΣΣΕ !!!!!

Αυτή είναι η κωλοτούμπα του αιώνα απο τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ , ο οποίος ξεχνά την δέσμευση του στους μηχανοδηγούς στις πρόσφατες συνελεύσεις , ότι δηλαδή ΔΕΝ θα υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση χωρίς το επίδομα ευθύνης γιατί αυτό είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της ΠΕΠΕ .

Για να δικαιολογήσει αυτήν του την τοποθέτηση ο Πρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών είπε ότι

Τα μέτρα που ΔΕΝ μας λένε – Πάγωμα μισθών, μειώσεις συντάξεων, απολύσεις στο Δημόσιο


- Από που θα απολυθούν οι 11.000 υπάλληλοι του δημοσίου μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015
- Παγώνουν οι μισθοί ως το 2018, μειώνονται οι επικουρικές μέσα στους επόμενους μήνες 
- Μειώσεις και στις κύριες συντάξεις φέρνει η μείωση των εισφορών 

- Παρά την προεκλογική επίθεση... αγάπης της κυβέρνησης οι νόμοι έχουν ψηφιστεί και αρχίζουν να εφαρμόζονται

«Κουτσός» έμεινε ο ΟΣΕ, στο δημόσιο 3.353 κινητήρες, φορτάμαξες και επιβατάμαξες

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας μένει χωρίς.... βαγόνια. Στο δημόσιο μεταβιβάστηκε το ενεργό τροχαίο υλικό του ΟΣΕ, σε εφαρμογή του πλάνου εξυγίανσης του οργανισμού (Ν. 3891/2010).
Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Πρόκειται για 3.353 τεμάχια, κυρίως κινητήρες, φορτάμαξες και επιβατάμαξες, τα οποία αποτελούν περιουσία του δημοσίου. Ως αντάλλαγμα,

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Αναφορά μηχανοδηγού για τα προβλήματα στο Θριάσσιο -- Ικόνιο

Στην αναφορά που  το μέλος του ΣΤΑ και συνάδελφος Χαντάβας Αλέξης την έχει κοινοποιήσει και στην ΠΕΠΕ , που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα  , αλλά απο ότι φαίνεται  οι "συμφωνίες στα εμπορικά " προηγούνται προφανώς της ασφάλειας  .
Ολόκληρη η αναφορά του μηχανοδηγού 

Πολιτικό- Κομματικό παιχνίδι με επιστροφή μεταταχθέντων μηχανοδηγών

Μετά τις προαγωγές ,  πραγματικά απίστευτα είναι αυτά που μαθαίνουμε για το πολιτικό παιχνίδι που έχει φτιάξει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , γύρω απο το θέμα της επιστροφής μεταταχθέντων μηχανοδηγών λόγω της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ έλλειψης προσωπικού στον κλάδο .
Την ίδια ώρα που ο κ. Χρυσοχοϊδης   δήλωνε σήμερα στους εμβρόντητους συνδικαλιστές της ΠΟΣ ότι 

Ανακοίνωση Συνεργασίας για τις προαγωγές στην έλξη

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση της παράταξης Συνεργασία - Αναγέννηση για τις πρόσφατες τοποθετήσεις στο ΜΑΙ .
" Διευθυντικό Δικαιώμα"
Η κενοφανής δικαιολογία της παραταξιακής αυθαιρεσίας και στο πεδίο των προαγωγών...
Συνάδελφοι , συναδέλφισες , 
πριν στεγνώσει το μελάνι των προηγούμενων "συμφωνημένων" προαγωγών ξανά πάλι απο την αρχή μιας και αποχωρούν συνάδελφοι δημιουργούνται κενά στις διοικητικές θέσεις του κλάδου έλξης.
Είναι προφανές ότι

H ανακοίνωση της ΠΟΣ για την συνάντηση με τον κ. Χρυσοχοίδη

Όπως τα γράψαμε πρώτοι νωρίτερα..Επίδομα ευθύνης γιόκ ! ΘΑ......
Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τον Υπουργό κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη που είχε ως αντικείμενο τη διαπραγμάτευση για τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Ο Υπουργός

ΟΣΕ: Τι ισχύει για τα βοηθήματα για σοβαρούς λόγους υγείας στους εργαζομένους

Δημοσιεύουμε την επίσημη απάντηση του ΟΣΕ για το θέμα απο το metaforespress.gr που επιβεβαιώνει τα όσα είπε στο στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , ο εκπρόσωπος εργαζομένων συνάδελφος Λεβέντης Θανάσης. Ήδη απο το μεσημέρι πολλά ενημερωτικά site ( iefimerida κτλπ) διαβάζοντας το στέκι είχαν ανασκευάσει την είδηση ... Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΣΕ >
Με αφορμή το θέμα που ανέκυψε από δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό Τύπο για την «δήθεν χορήγηση έκτακτου οικονομικού επιδόματος, που αφορά όλους τους εργαζομένους στον ΟΣΕ», διευκρινίζεται ότι:

Τι ειπώθηκε στην συνάντηση για την ΣΣΕ

ΔΕΝ δίνεται το επίδομα ευθύνης στους μηχανοδηγούς και σε κανένα άλλο κλάδο , ο Υπουργός χαρακτήρισε το αίτημα δίκαιο και ζήτησε να γίνει Νομοθετική Ρύθμιση (παραπέμποντας το... προφανώς στις καλένδες ).
Η τελική πρόταση των Διοικήσεων αναφέρεται σε

Η αλήθεια για την οικονομική ενίσχυση σε εργαζομένους στον ΟΣΕ

Το στέκι της έλξης το blog των μηχανοδηγών για την έγκυρη ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού και την αποκατάσταση της αλήθειας , επικοινώνησε με τον εκπρόσωπο εργαζομένων στον ΟΣΕ συνάδελφο Θανάση Λεβέντη και ζήτησε την γνώμη του ,για το θέμα που έχει ανακύψει τις τελευταίες ώρες με το δήθεν "έκτακτο οικονομικό επίδομα των 1500 Ευρώ σε σιδηροδρομικούς "
Ο συνάδελφος Λεβέντης μας τόνισε ότι

Επιβεβαίωση για τις προαγωγές στην έλξη χωρίς προκήρυξη θέσης!!!

Λίγες μέρες πριν τις εκλογές η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέδειξε πως το κομματικό κράτος στις ΔΕΚΟ ζει κ ακόμα διοικεί!
Χωρίς να έχει γίνει καμία προκήρυξη για την πλήρωση κενών θέσεων ευθύνης όπως ρητά αναφέρει ο Νόμος , από χτες όπως έγραψε ΜΟΝΟ το στέκι της έλξης , 3 μηχανοδηγοί χωρίς καμία διαδικασία αξιολόγησης επιλέχτηκαν και ξεκίνησαν εκπαίδευση  για να καταλάβουν την θέση του τμηματάρχη στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ.

Η μεθοδολογία είναι γνωστή. Οι θέσεις θα

O Γιώργος Δράκος απαντά για τις αντιδράσεις μετά την επιστολή του στο στέκι

Mε μια καυστική  επιστολή απαντά ο μεταταχθέντας μηχανοδηγός  Γ. Δράκος σε όσα ακουστήκαν μετά την επιστολή του στο στέκι , επιστολή που διαβάστηκε απο 420 κ πλέον συναδέλφους !
Τα κάτωθι αποτελούν  συνέχεια της επιστολής μου στις 15/4/2014 και απάντηση στα γνωστά παπαγαλάκια που διαδίδουν ότι η ΠΟΣ "αγωνίστηκε" για τις μετατάξεις και τους μεταταχθέντες .
Κρίνω λοιπόν αναγκαίο να τους θυμίσω -καθώς φαίνεται πως ξεχνούν- ότι στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις μετατάξεις, οι διορισμένοι από την ΠΟΣ "εκπρόσωποι των εργαζομένων", αποχώρησαν δήθεν ως

Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Η Μεγάλη Ληστεία του Τρένου στη Θεσσαλονίκη (Νέα υπόθεση σκράπ ;;)

Στο μεγαλύτερο νεκροταφείο τρένων της χώρας έχει στηθεί το άγνωστο χρηματιστήριο του σκραπ.  Να θυμίσουμε ότι ανάλογη υπόθεση για το σκραπ  είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη μερικά χρόνια πριν .
Ενας επίμονος μεταλλικός ήχος, που δυναμώνει όσο πλησιάζουμε. Ξαφνικά σιωπή κι έπειτα δυο πόδια που τρέχουν ανάμεσα σε εκατοντάδες βαγόνια – φαντάσματα. Πηδούν ανάμεσα στις ακακίες που φυτρώνουν πάνω στις ράγες, για λίγο λουφάζουν και ξανά τρεχαλητό, εναλλάξ στη σκιά και τον ήλιο που περνά ανάμεσα στα νεκρά τρένα, ως την επόμενη κρυψώνα, στα

Συνάντηση ΠΟΣ - Υπουργού Μεταφορών για την ΣΣΕ

Οι πληροφορίες λένε ότι αύριο στις 12 το μεσημέρι θα υπάρξει συνάντηση της ΠΟΣ με τον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη για το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Το στέκι είχε δεσμευτεί να μην αναφέρει κάτι πριν το ανακοινώσει επίσημα η ΠΟΣ , εφόσον όμως η είδηση κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο την δημοσιεύουμε και εμείς.
Η συνάντηση λέγεται ότι θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Μεταφορών στην Χαρ. Τρικούπη.

Προαγωγές χωρίς προκήρυξη θέσεων στο ΜΑΙ στην έλξη ;

Το έχουμε ακούσειμετά την ξαφνική παραίτηση 2 συναδέλφων.
Αυτό που ΔΕΝ έχουμε δει όμως ,  είναι η προκήρυξη των θέσεων. 
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό , έχει σηκώσει μεγάλη κουβέντα και μεγάλες διαμαρτυρίες μεταξύ του προσωπικού καθώς θα πρόκειται και πάλι για τοποθετήσεις χωρίς αξιολόγηση  που δημιουργούν δεδικασμένο όπως συνέβη και στις τελευταίες προαγωγές.
Μόλις μάθουμε ακριβώς τι συμβαίνει θα ενημερώσουμε τους μηχανοδηγούς.

Μία ενδιαφέρουσα πρόταση για την αξιοποίηση του Σταθμού του Ναυπλίου


Όλοι ξέρουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Ναυπλίου. Από την στιγμή που σταμάτησαν τα τακτικά δρομολόγια στα τέλη του 2010, ο σταθμός εγκαταλείφθηκε και βρίσκεται σήμερα σε άσχημη κατάσταση, μία εικόνα καθόλου τιμητική για την πρώην πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους.

Έκτακτη Συνεδρίαση ΔΣ ΠΟΣ την Παρασκευή

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συνεδριάζει εκτάκτως την Παρασκευή 25 Απριλίου.

Δημοσιεύουμε την πρόσκληση και τα θέματα συζήτησης
Συνάδελφε,

Καλείσαι να παρευρεθείς στο έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας που θα πραγματοποιηθεί στις

Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

ΕΡΓΟΣΕ > Δωροεπιταγή και το Πάσχα


Μια ακόμα σωστή ενέργεια της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ που χορήγησε δωροεπιταγή 100 Ευρώ στους εργαζομένους στην Εταιρεία για τις μέρες του Πάσχα αφού τα δώρα έχουν καταργηθεί και εκεί .
Το στέκι της έλξης δημοσιεύει την απόφαση στέλνοντας και τα συγχαρητήρια του στο εκεί Σωματείο Εργαζομένων.
Τους μηχανοδηγούς άλλωστε δεν τους ενδιαφέρουν αυτά . 
Υπογράψαμε Σύμβαση και τα πήραμε όλα , η ΠΕΠΕ πέτυχε για άλλη μια φορά τον σκοπό της ! 
Να μας θυμίσει πόσο ανύπαρκτοι είμαστε σαν κλάδος συνδικαλιστικά  σε όλα τα επίπεδα !

Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα-Βόλος

Την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Ηλεκτροκίνηση Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισα - Βόλος», μήκους περίπου 61,2 χλμ., εντός των ορίων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, υπέγραψε ο υπουργός ΠΕΚΑ, Γιάννης Μανιάτης.

Νέες business σχεδιάζει η Rosco

Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της γαλλικής Alstom, της γερμανικής Siemens και της ρωσικής RZD βρίσκεται η ελληνική εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) ή Rosco (rolling stock operating company). Η υπό αποκρατικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ, που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2013 και τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Σεπτέμβριο, αναπτύσσει ουσιαστικά

Τρία εναλλακτικά σενάρια για το «στοιχειωμένο» εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο

Έχουν βρει τον «μπελά» τους το υπουργείο Μεταφορών και η ΓΑΙΑΟΣΕ με το «στοιχειωμένο» έργο του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο. Η ΓΑΙΑΟΣΕ και το υπουργείο Μεταφορών διαπίστωσαν ότι «το να ζητήσεις από ιδιώτες 150 εκατ. για επενδύσεις, σε ένα ακίνητο περίπου 600 στρεμμάτων, είναι ανεδαφικό», οπότε αποφάσισαν να «χαμηλώσουν» τις προσδοκίες τους. 

Η ΓΑΙΑΟΣΕ πρόκειται να δημοσιοποιήσει τρεις εναλλακτικές προτάσεις για

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Κανείς δεν ξεχνά , τίποτα δεν ξεχνιέται

21 Απριλίου 1967 και η χώρα μπαίνει στον γύψο καταλύεται η Δημοκρατία απο την Χούντα των Συνταγματαρχών που μας οδηγεί 7 χρόνια αργότερα στην τραγωδία της Κύπρου.
Μια μαύρη σελίδα στην Ιστορία της Ελλάδας.

Κανείς δεν ξεχνά , τίποτα δεν ξεχνιέται.

Η Δημοκρατία δεν χαρίζεται , αλλά κατακτάτε με καθημερινούς αγώνες.

Μια φούσκα σταθερής τροχιάς στο Βερολίνο - Ο εκτροχιασμός μιας ιδιωτικοποίησης

Το θαύμα πέρασε απαρατήρητο από το πλήθος των ξένων επισκεπτών και δημοσιογράφων που είχαν συρρεύσει στο Βερολίνο για την εικοστή επέτειο της πτώσης του Τείχους.
Η S-Bahn (το μετρό υψηλών ταχυτήτων, το αντίστοιχο του γαλλικού εξπρές προαστιακού σιδηροδρόμου RER) δεν έπαθε βλάβη. Πολλοί Βερολινέζοι περίμεναν

Προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ για το έργο «Κιάτο – Ροδοδάφνη», ύψους 273 εκατ.

Οι εργολάβοι σκοτώνονται και όπως πάντα στην Ελλάδα , το ποιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί πρώτα ο αυτοκινητόδρομος για ευνόητους λόγους ( διόδια κτλπ)
Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο " Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη", προκύπτουν, έπειτα τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.

Η κοινοπραξία Άκτωρ-Ιντρακάτ-J&P-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα εναντίον του

Κυριακή, 20 Απριλίου 2014

Έρχεται το νέο ασφαλιστικό αλά... γερμανικά! - Τέλος στις πρόωρες συντάξεις - “Βόμβα” με την ενσωμάτωση των επικουρικών στις κύριες

 ΙΚΑ, ΟΑΕΕ και ΟΓΑ ενοποιούνται από το 2015
- Αλλαγές στην ηλικία συνταξιοδότησης
- Τελικός στόχος η δημιουργία ενός και μόνο Εθνικού Φορέα Σύνταξης
- Το μοντέλο του νέου ασφαλιστικού βασίζεται στο γερμανικό ΙΚΑ
Μεγάλες αλλαγές έρχονται στο ασφαλιστικό από το 2015, καθώς ήδη έχει αρχίσει να σχεδιάζεται ένα νέο μοντέλο που βασίζεται στο γερμανικό ΙΚΑ.

Συνέντευξη του Ν. Κιουτσούκη, Γεν. Γραμ. ΓΣΕΕ & Προέδρου ΔΑΚΕ Ι.Τ.,


Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του συναδέλφου Ν. Κιουτσούκη στην Βραδυνή της Κυριακής για το συνδικαλιστικό κίνημα (όπου και χαρακτηρίζει λανθασμένη εκ του αποτελέσματος την αμυντική στάση ) και  τις πολιτικές εξελίξεις 
Κύριε Κιουτσούκη 

 Μετά από 36 γενικές απεργίες κατά την περίοδο των μνημονίων, θέλετε να κάνετε μια συνδικαλιστική αποτίμηση; Τί πέτυχε να διατηρήσει ο εργαζόμενος; Σε ποιό σημείο η ΓΣΕΕ στάθηκε ανάχωμα στα μέτρα της τρόικας;
Αν αναλογιστεί κανείς την έκταση της απορρύθμισης που συντελείται στην

Σάββατο, 19 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα , Καλή Ανάσταση σε όλους !

Με μια φωτογραφία του φίλου μας Στέφανου Βαρδάρη , η διαχειριστική ομάδα του blog των μηχανοδηγών , εύχεται σε όλους τους μηχανοδηγούς , τους σιδηροδρομικούς και τις οικογένειες τους , Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση , με υγεία και δύναμη για όλους.

 Ευχόμαστε αυτό να είναι το τελευταίο Πάσχα που η Ελληνική Κοινωνία μένει χωρίς τρένα .

Σπάνιο video στον αέρα μετά το ατύχημα στην Τραχίδα το 1997


Δεκέμβριος 1997 και εικόνες που σοκάρουν σε ένα ατύχημα που απο θαύμα δεν είδαμε το ΙC να φεύγει στο γκρεμό..

Ευχές απο ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) εύχεται σε όλους τους συναδέλφους
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
"... Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς..."
Κώστας Βάρναλης
 Καμπάνα 1925
Μελοποιημένο από τους Active Member

Ευχές απο τον Π. Κλειδόπουλο , εκπρόσωπο εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ

Εύχομαι σε όλους τους συνάδελφους πρωτίστως υγεία,  καλό Πάσχα και να αντλήσουμε, δύναμη, ελπίδα και λύτρωση, από το  παράδειγμα που μας διδάσκουν τούτες οι μέρες και να ελπίζουμε σε μια Ανάσταση Κοινωνική και ελπιδοφόρα, γεμάτη αξιοπρέπεια για όλο τον Ελληνικό Λαό.
 Κλειδόπουλος Παναγιώτης  Εκπρόσωπος Εργαζομένων  Δ.Σ. Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.  

Στην Γερμανία προτείνουν περαιτέρω βελτίωση των συστημάτων ασφαλείας στα ΑΣΙΔ

Σχεδόν ενάμιση  χρόνο μετά τη σύγκρουση των δύο εμπορευματικών αμαξοστοιχιών  με λεωφορείο στην σιδηροδρομική διάβαση για Hackenbruch  το Διοικητικό Συμβούλιο Ερευνών σιδηροδρομικών ατυχημάτων παρουσίασε την τελική του  έκθεσή  για το ατύχημα. 
Ως εκ τούτου, οι ειδικοί συμβουλεύουν να βελτιωθεί η ασφάλεια όχι μόνο στο σημείο αυτό, αλλά σε όλα τα σημεία διέλευσης του σιδηροδρόμου. 
Ειδικότερα,

Βγαίνει από την απομόνωση η ακριτική περιοχή της Ειδομένης με την επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης- Σκόπια –Βελιγράδι

«Μια νέα εποχή ξεκινά από τις 10 Μαΐου όπου θεσπίζεται η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής ανοίγοντας τις «πύλες» προς τα Βαλκάνια με καθημερινά επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια προς Σκόπια - Βελιγράδι αλλά και Σόφια με ιδιαίτερα ανταγωνιστικά εισιτήρια. 
Με στόχο την

Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014

Surprise: Νέα μείωση συντάξεων

Θυμάστε το αναθεωρημένο μνημόνιο μέσω του εφαρμοστικού νόμου των 600 σελίδων που ήρθε στη βουλή σε μία ημέρα και οι βουλευτές της αντιπολίτευσης φώναζαν ότι δεν προλάβαινε να το διαβάσει κανείς; Ε, λοιπόν όπως και τα πασχαλινά αυγά, έκρυβε μια έκπληξη.
Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής το μνημόνιο μέσω της ρήτρας«μηδενικού ελλείμματος» προβλέπει την συρρίκνωση των συντάξεων στα όρια

Πραγματικά απορούμε !

Όχι όμως ότι πέφτουμε και απο τα σύννεφα....
Μετά απο πάρα πολλά  χρόνια , για πρώτη φορά κερδήθηκε στην Επιθεώρηση Εργασίας απόφαση ΥΠΕΡ των σιδηροδρομικών έπειτα απο καταγγελία μηχανοδηγών. Επιθεώρηση Εργασίας που όπως διάβασαν οι αναγνώστες μας σε προηγούμενη ανάρτηση , καλεί  ακόμα και η ΓΣΕΕ για να επιβάλει την νομιμότητα!
Aπόφαση που αποδομεί κυριολεκτικά τα επιχειρήματα του εργοδότη , της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για την προσαύξηση του 30% για την 6η μέρα εργασίας , προσαύξηση την οποία αρνούνταν να καταβάλει η Εταιρεία με βάση τα επιχειρήματα που έδωσε στο ΣΕΠΕ - και τα οποία κατέπεσαν εκεί !

Και αντί να υπάρχει ικανοποίηση για την απόφαση αυτή , βλέπουμε να διεξάγεται

Τα κτίρια του Σιδηροδρόμου αρχιτεκτονική προίκα στην Αλεξανδρούπολη


Είναι γνωστό ότι ο σιδηρόδρομος υπήρξε η αιτία της δημιουργίας της Αλεξανδρούπολης. Στην αρχή, το 1871, κατασκευάσθηκε η γραμμή που συνέδεσε την Αλεξανδρούπολη (Δεδέαγατς ) με το Πύθιο και την Αδριανούπολη, από την εταιρεία των Ανατολικών Σιδηροδρόμων και στη συνέχεια, το 1895,

Έντονα παράπονα σιδηροδρομικών για μια εκ των διοικήσεων

Για ποιον χτυπάει η καμπάνα ; Μήπως το επίμαχο αίτημα που αναφέρει το άρθρο , αφορά το επίδομα ευθύνης ή μήπως αρχίσανε πάλι τα παιχνίδια με τις καλές Διοικήσεις και τους κακούς Υπουργούς και τούμπαλιν για να μην υπογραφεί ΣΣΕ ; 
Απο το metaforespress.gr
Συνάντηση επιζητεί η ΠΟΣ , με τον υπουργό Μεταφορών Μ. Χρυσοχοΐδη , από τα αποτελέσματα της οποίας εξαρτάται, εάν θα υπάρξουν και νέες απεργιακές κινητοποιήσεις στον σιδηρόδρομο.
Σιδηροδρομικοί επιρρίπτουν ευθύνες σε μια εκ των διοικήσεων ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, κατηγορώντας την για

Απίστευτα και όμως Ελληνικά στην αγορά εργασίας ....

Χτεσινό Δελτίο Τύπου της ΓΣΕΕ με το οποίο καλεί το ΣΕΠΕ να κάνει ελέγχους και να περιφρουρήσει την Νομιμότητα.
Περιήλθαν σε γνώση μας δημοσιεύματα, αλλά και στοιχεία, για παραβατικές συμπεριφορές επιχειρήσεων με υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα, οι οποίες προφανώς με την απειλή απολύσεων ή μονομερούς επιβολής δυσμενών όρων εργασίας, εξαναγκάζουν τους εργαζόμενους σε αυτές να συναινέσουν στην αποδοχή παράνομων και καταχρηστικών εργασιακών όρων.
Συγκεκριμένα:

Τα σιδηροδρομικά δίκτυα της ΕΕ στη συνάντηση Μ. Χρυσοχοΐδη – Σ. Ρουαγιάλ

Aπο το metaforespress.gr
Η ευρωπαϊκή πολιτική, όσον αφορά στα σιδηροδρομικά δίκτυα της ΕΕ, κυριάρχησε στη συνάντηση που είχε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Μ. Χρυσοχοΐδης με τη Γαλλίδα υπουργό Οικολογίας, Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ενέργειας Σεγκολέν Ρουαγιάλ, στο Παρίσι.
Η συνάντηση των δύο αξιωματούχων, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, έγινε στο πλαίσιο

Eυχές απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών Β. Ελλάδας

Το  Δίκτυο Σιδηροδρομικών 
  Βορείου  Ελλάδος                           σας  εύχεται   
                 ΚΑΛΗ    ΑΝΑΣΤΑΣΗ  

Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Πένθος στην έλξη ...

Έφυγε ο καλός  συνάδελφος Ζαφείρης Γιώργος , μηχανοδηγός απο το μηχανοστάσιο Λειανοκλαδίου μετά από μάχη με την επάρατη νόσο.
Τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του.

Η επίμαχη ανάρτηση απο την πλειοψηφία της ΠΕΠΕ στο facebook

Επειδή πολλοί μηχανοδηγοί δεν έχουν facebook μας ρωτούν για το τι είχε γράψει το Σωματείο όταν δόθηκε η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 30% και αν ισχύουν πράγματι όσα κατήγγειλε η Εξέλιξη , καθώς το θεωρούν αδιανόητο.
Εμείς ψάξαμε  και βρήκαμε την επίμαχη ανάρτηση.
Δείτε την επίμαχη ανάρτηση > 

Kαλό Πάσχα απο Εξέλιξη